|

شکمت شده بلای جونت هر لباسی که میپوشی اعلام حضور میکنه / تو باید از این شومیزا بپوشی

در این مقاله چند مدل شومیز برای افراد شکم دار رو بهتون نشون دادیم که میتونید برای پنهان کردن شکمتون به سراغ اون ها برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که اسمشون تو ردیف خوشتیپ ها نوشته بشه و خب برای این منظور تلاش هم میکنن مثلا در این زمینه مطالعه میکنن کاری که شما در حال حاضر دارید انجام میدید و خب اینطوری به معلومات خودتون برای رسیدن به اون استایلی که موردنظرتون هست اضافه میکنید ولی قبل از هر چیزی شناخت فیزیکتون هست که مهمه مثلا شما باید بدونید که در صورتی که قدتون کوتاه هست لباس مناسب برای خانم های قد کوتاه چطور باید باشه تا این ویژگی در بدن شما باعث نشه که شما احساس جالبی از استایل خودتون نگیرید چون یه لباس خوب قادر خواهد بود که شما رو خوش اندام تر کنه.

بنابراین و با این حساب باید در انتخاب آیتم های مختلف در استایلتون حسابی وسواس و دقت رو به خرج بدید تا بتونید یه تیپ شیک و پیک داشته باشید و حتی اکسسوری ها رو هم از قلم نندازید مثلا در صورت چاق بودن و دنبال دستبند گشتن باید بهترین مدل دستبندهای مناسب مچ دست چاق رو پیدا کنید و به عنوان اکسسوری به سراغ اون ها برید تا در این صورت دستتون ظریف تر دیده بشه و یا اگر مچ دستتون خیلی لاغر بود هم باید به سراغ اون دستبندهایی برید که مچتون رو متعادل تر نشون میدن. حالا برسیم به مقاله امروز که میخواهیم طی اون چند نمونه از مدل شومیز برای افراد شکم دار رو بهتون نشون بدیم و بگیم افراد چاق باید شومیز مناسبشون رو چطور انتخاب کنن تا لاغر دیده بشن، پس با ما همراه باشید.

مدل شومیز برای افراد شکم دار

اول فرم بدن خودتون رو بشناسید

شومیزها در بازار امروز در انواع طرح ها و رنگ ها تولید و عرضه میشن اما در حالت کلی میشه گفت که شومیزهای زنانه توی دو نوع رسمی و کژوال وجود دارن و شما میتونید با توجه به موقعیتی که میخواهید اون شومیز رو توش بپوشید و همچنین سلیقه تون به سراغ انتخاب شومیزی که مناسبتون هست برید.

اما در صورتی که چاق هستید و شکم دارید یه نکته ای که باید در انتخاب شومیز به اون دقت کنید شناخت بدنتون هست یعنی شما باید نسبت به فرم بدن خودتون شناخت و خودآگاهی داشته باشید چرا که چند نوع فرم بدن وجود داره مثلا شاید شما شونه هاتون پهن و چاق دیده بشه ولی پاهاتون لاغر باشه و فرم بدنتون مثلت برعکس باشه و خب با علم بر این موضوع هست که میتونید به سراغ یه انتخاب درست برید یعنی صورتی که فرم بدنتون مثلث وارونه باشه خب باید به سراغ یه سری آیتم ها برید که تعادل رو در فیزیک شما برقرار کنن مثلا برای پایین تنه از یه شلوار بگ استفاده کنید تا شما رو چاق تر نشون بده و بالاتنه و پایین تنه تون متعادل بشه.

مدل شومیز برای افراد شکم دار

مدل شومیز برای افراد شکم دار

مدل شومیز برای افراد شکم دار

اون دسته از خانوم هایی که چاق هستن و یه مقدار شکم دارن باید به سراغ شومیزهای بلند برن چرا که این مدل از شومیزها میتونن اندام این افراد رو کشیده نشون بدن و از طرفی هم باعث پوشیده شدن بیشتر قسمت های بدن افراد بشن به همین دلیل در صورتی که شکم دارید به سراغ شومیزهایی که کوتاه هستن و اون دسته از شومیزهایی که باید اون ها رو داخل شلوار بذارید نرید چون اینطوری شکمتون خیلی میاد تو چشم. خوشبختانه شومیزهای بلند هم تنوع در طرح و رنگبندی دارن و در بازار به راحتی میتونید با توجه به نیازتون یه شومیز خوب پیدا کنید. 

همچنین برای تکمیل استایلتون میتونید برای پایین تنه به سراغ شلوارهایی از جنس نخی، کتان، جین و یا ساپورت ها برید.

مدل شومیز برای افراد شکم دار

مدل شومیز برای افراد شکم دار

جنس پارچه شومیز مناسب برای خانوم های شکم دار

شاید در وهله ی اول تنها چیزی که برای خانوم هایی که به دنبال شومیز مناسب برای پنهان کردن شکمشون هستن طرح و رنگ اون باشه در حالی که یکی از عوملی که بسیار در ظریف دیده شدن شما تاثیر گذار خواهد بود جنس شومیز شماست به این صورت که اون پارچه هایی که آهاردار و ضخیم هستن به علت ظاهر محکم و خشکی که دارن برای خانوم های چاق گزینه ی مناسبی به نظر نمیان چون این مدل پارچه ها اون ها رو چاق تر نشون میده و از طرفی اون دسته از پارچه هایی هم که چسبان هستن هم برای این افراد مناسب نیستن چون اون ها رو حجیم تر نشون میدن. همینطور این رو هم اضافه کنیم که پارچه های نازک و بدن بما هم مناسب نیستن چون عیب های اندام رو نشون میدن. پس چه پارچه ای خوبه؟

اون پارچه هایی که لخت، ظریف و دارای سطح صافن و از ریزش خوبی برخوردارن میتونن برای افراد چاق مناسب باشن به همین علت پیشنهاد میکنیم که به سراغ پارچه های کرپ و حریر برید و شومیزهایی از این جنس تهیه کنید تا اندامتون کشیده تر و لاغرتر دیده بشه.

مدل شومیز برای افراد شکم دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی