|

هر خنزر پنزری رو واسه دیزاین خونت استفاده نکن عید مهمون میاد حرف در میارن / اینا خوبن

اگه تو هم دلت میخواد واسه این عدی یه خوشگلاسیون جدید به خونت هدیه بدی، پس از شلف ها غافل نشو و اینجوری با دکور مناسب فضارو زیباتر کن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر خونه ای یه دکوری داره که باب سلیقه اعضای اون خونه هستش. اما یکسری از لوازم هستن که اصلا وجودشون تو هر خونه ای واجبه و تقریب میشه گفت سلیقه و باب میل خیلی از خونه های ایرانی هستش و ناخوداگاه ازش استفاده می کنند. مثلا قدیم ندیما از طاقچه ها به عنوان فضایی به شدت کاربردی برای خوشگلاسیون خونه و نگهداری یکسری لوازم مثل کتاب و قاب عکس ها و گل و گلدون و غیره استفاده می شد که خب یه تیکه جا بودا، ولی میتونست خیلی تو ظاهر خونه و چیدمان یسری لوازم تاثیر گذار باشه. این روزا دیگه طاقچه ای نمی بینید، اما در عوض شلف ها اومدن و جای طاقچه هارو گرفتن و با یکسری لوازم ترند تر وظیفه خوشگلاسیون خونه رو دارند.

شلف ها میتونن به دیوار های لخت یه زیباسازی بی نظیر بدن که خب این جلوه با توجه به سلیقه و خواسته شما انجام میشه. مثلا شاید یکی بخواد دکوری ها و اکسسوری های متنوع روش قرار بده و دیگری بخواد یه آلبوم پر قاب عکس های مختلف بسازه و اون یکی هم بخواد کتاب های خوشگل و رنگیش رو بچینه رو شلف و …!

شلف-های-دیواری-چگونه-خانه-ما-را-زیبا-می-کنند

شلف دیواری یه آغوش گرم واسه کتاب های بی در کجا

خب گوشه کنار همه خونه ها معمولا یک سری کتاب وجود دارن که طفلیا حسابی بی در کجا هستن و جایگاه خاصی ندارن که شما در این حالت می تونین خیلی راحت با نصب یکی یا چند شلف به این کتاب ها سر و سامونی جذاب بدید.

Untitled

شلف چوبی واسه پذیرایی تا ابد مده!

از طرفی هم اگر بخواین به جهت قراردادن قاب عکس‌ ها، مجسمه‌ ها، وسایل دکوری، کتاب‌ ها و اکسسوری‌ های پذیرایی برید سراغ کنسول و بوفه، در واقع شما دارید دکوراسیون فضاتون وارد ریسک هایی مثل نبود هماهنگی و در نتیجه عدم مدرن بود مواجه می کنید و از طرفی هم جیبتون هر چند سال یکبار به خطر میوفته چرا که بای  برید سراغ ترند های جدید. در حلی که خیلی راحت میتونید از سلف های چوبی ساده استفاده کنید که هیچوقت از مد نخواهند افتاد و ظاهر سادهشون هم باعث میشه که به هرر سبک دکوراسیونی بیاد. 

Untitled

شلف واسه اتاق بچه؛ البته به کام خودتون

خب دیگه هم ترند شده و هم به لحاظ کاربردی خیلی مورد استفاده قرا میگیرن شلف های دیواری که توی اتاق کوک نصب و استفاده میشه. در واقع داشتن شلف دیواری تو اتاق بچه میتونه هر چی خورده ریزه و دکوری های کوچیکه جمع کنه و رو خودش جا بده. اینجوری اتاق هم سر و سامون پیدا میکنه و خیلی زود هم جمع میشه. شلف ها میتونن متناسب با کاغذ دیواری ویا طرح های فانتزی اتاق ست بشن. مثلا شلف دیواری چوبی اتاق کودک که با الهام از بازی مشهور "تتریس" ساخته شده، که هم کاربردی هستن و هم اتاق بچه رو از اون دنیای فانتزی و خیالی خارج نمیکنه.

Untitled

شلف رو تو آشپزخونه استفاده کن یه دیزاین خفن بزن

آشپزخونه هم دقیقا از دست فضاهایی مسوب میشه که خورد پاش زیاد داره و اینجوریه که گاهی اوقات هر چقد هم که کابینت داشته باشین باز یکسری چیز میز وجود دارن که بی در کجا میمونن. از طرفی هم یهو می بینیم اونقدری همه چی رو بردیم تو کابینت هکه فضامون تبدیل به یه جای بی روح و سرد تبدیل شده و هیچی به عنوان دیزاین و چیدمان خوشگلاسیون وجود نداره که خب در چنین شرایطی بی شک استفاده از شلف ها مثل سوپرمن عمل میکنن و میتونن آشپزخونه شما رو زیباسازی کنند.

Untitled

شلف دیواری چوبی تو آشپزخونه اینجوریه که به شما کمک میکنه تا ریزه میزه ها رو آغوش بدید و یه چیزایی مثل نمک، فلفل و چاشنی‌ ها رو موقع آشپزی دم دستتون بزارید و لازم نباشه هی برین از داخل کمد و کشو بردارین و هم با قرار دادن گلدون، کتاب و اکسسوری این فضا رو ناناس تر کنین!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها