|

ترکیب رنگ موهای روشن بدون دکلره / این شگرد آرایشگرای ماهره که براش خداتومن میگیرن ازت

در این مقاله در خصوص ترکیب رنگ موهای روشن بدون دکلره براتون صحبت کردیم که میتونید دیگه نیاز خودتون رو به این ماده حذف کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی ها این سوال رو دارن که برای عید موهامو چه رنگی کنم چون بالاخره چیزی تا عید نمونده و از الان باید به فکر باشن خانوم ها چون هم باید خونه تکونی رو اداره کنن و هم باید به خوشگلاسیون خودشون برسن و یکی از مواردی که باعث زیباسازی چهره ی هر خانومی میشه رنگ موهاش هست اون هم رنگ مویی که وقتی عوضش میکنن آقای همسر در خیلی از مواقع متوجهش نمیشه و خانوم هر چقدر جلوش بال بال میزنه نهایتا آقا میگه چته خانوم چرا این همه بالا و پایین میپری بگو شام چیه! خب در این صورت هم تنها میتونید خودتون رو اینطوری قانع کنید که تحقیقات میگه خیلی از آقایون کور رنگی دارن و با این اوصاف متوجه رنگ موی شما نمیشن!

ولی خب مسلما جاری و خواهرشوهرتون کوررنگی نداشته باشن و بنابراین باید برای درخشیدن در مقابل اون ها هم شده یه رنگ خوب انتخاب کنید و صورتتون رو با موهای خوش رنگ قاب بگیرید چون رنگ مو به قدری تاثیر داره که شما حتی با یه رنگ موی خوب به آرایش هم نیازی نخواهید داشت البته که در این بین باید به رنگ پوستتون توجه کنید تا بتونید رنگ موی مناسب رو انتخاب کنید مثلا باید برای پوست گندمی به دنبال بهترین رنگ مو برای پوست گندمی باشید چون بالاخره سر و صورت باهم همسایه هستن و باید بهم بیان. اما در این مقاله هم باز میخواهیم در خصوص رنگ مو براتون صحبت کنیم اون هم درباره ی ترکیب رنگ موهای روشن بدون دکلره که هر خانومی آرزوش رو داره چون میدونید که دکلره چه بلایی سر مو میاره، پس بدون درنگ با ما همراه باشید.

ترکیب رنگ موهای روشن بدون دکلره

روشن کردن مو با اکسیدان

یک از راه هایی که با استفاده از اون میتونید موهاتون رو روشن کنید استفاده از اکسیدانه که در بین راه های موجود یکی از راه های آسون برای روشن کردن مو بشمار میره اون هم بدون دکلره چرا که این مواد نقش مهمی در روشن کردن موها دارن. اکسیدان ها دارای درصدهای مختلفی هستن و شما برای این که موهای ضخیم تر و تیره تر خودتون رو روشن کنید نیازمند اکسیدان هایی با درصد بالاتر هستید به عنوان مثال برای روشن کردن موها تا چهار یا پنج درجه اون هم بدون دکلره شما نیاز به اکسیدن با درصد بالا مثل اکسیدان دوازده درصد دارید پس در این بین اون دسته از اکسیدان هایی که سه و یا شش درصد هستن برای روشن کردن موها تا یه درجه کاربرد دارن.

ترکیب رنگ موهای روشن بدون دکلره

درآووردن رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

یکی از زیباترین رنگ هایی که همیشه مورد استقبال خانوم بوده نسکافه ای دودی هست که شما میتونید اون رو بدون نیاز به دکلره دربیارید و برای این موضوع نیازمند نیاز مند این هستید که طبق فرمولی که ذکر میکنیم عمل کنید. یک دوم تیوپ رنگ موی دودی با پایه هشت، یک هشتم تیوپ از رنگ موی زیتونی با پایه هفت، یک هتم تیوپ از رنگ موی مرواریدی با پایه هفت، دو سانتیمتر واریاسیون آبی و دو سانتی متر هم واریاسیون بنفش و در انتها هم اکسیدان نه درصد. همه ی این مواد رو مخلوط و اون ها رو برای نیم ساعت تا چهل دقیقه روی موهاتون بذارید بعد موهاتون رو بشورید.

ترکیب رنگ موهای روشن بدون دکلره

درآووردن رنگ موی عسلی بدون دکلره

رنگ موی عسلی رو میشه از جمله رنگ هایی بشمار آوورد که حسابی به روز و شیک هست تناژ این رنگ مو روشنه ولی اشتباه نکنید برای درآووردن اون نیازی به دکلره نیست و برای همه ی رنگ پوست ها هم بسیار مناسبه یعنی فرقی نمیکنه که رنگ پوست شما روشنه یا دارای پوست گندمی و یا سبز هستید میتونید با اطمینان کامل به سراغ این رنگ موها برید. برای این که این رنگ مو رو دربیارید نیازمند این هستید که طبق فرمول زیر عمل کنید:

یک سوم تیوپ از رنگ موی طبیعی 0.9 پرستیژ، یک چهارم تیوپ موی رنگ دودی با شماره 9.2 پرستیژ، رنگ موی 000 پرستیژ، دو سانتیمتر واریاسون طلایی 003، اکسیدان نه درصد و در انتها اکسیژن دوازده درصد. همه ی این مواد رو با هم ترکیب کنید البته که در ابتدا باید واریاسیون 003 رو با اکسیدان دوازده درصد ترکیب کنید و بعد روی موها قرار بدید و بعد از این که موهاتون با این ترکیب یه دست شد همه ی رنگ موهای ذکر شده رو با اکسیدان نه درصد مخلوط کنید و تا مدتی که رنگ بگیره روی سرتون بذارید و بعد بشورید.

ترکیب رنگ موهای روشن بدون دکلره

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی