|

گیاهانی که خانه را لوکس می کنند / خونت برا شیک و لاکچری شدن عتیقه نمیخواد اینا کافیه

در این مقاله به معرفی چند تا از گیاهانی که خانه را لوکس می کنند پرداختیم که میتونید با وجود اون ها یه دکور شیک و عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه و رسیدگی به اون ها در این روزها که حوصله ها کم شده میتونه به هر فردی انگیزه بده برای ادامه دادن چون گیاهان بسیار خارق العاده هستن یعنی شما تو عجیب ترین شرایط هم میتونید یه گیاه رو ببینید که رشد کرده مثلا از اینا خاکشون رو بگیرید شاهد گیاهانی که در آب رشد میکنن باشید و ببینید که این زیبا رویان حتی برای شمایی که شاید به هر دلیلی مثل حشرات، بودن خاک در خونتون رو دوست ندارید هم سوپرایز دارن و میتونن جذابیت خودشون رو همیشه و در هر زمانی به رخ بکشن و یه حال و هوای دیگه به هر فضایی ببخشن و روحیه ی آدم رو عوض کنن.

البته که این تنها شگفتی گیاهان نیست مثلا یکی دیگه از اون ها رو هم میشه گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی دونست که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستن و بعضیاشون در صورتی که حتی برای یه هفته هم آبیاریشون فراموش بشه آخ هم نمیگن و همونطور که از اسمشون پیداشت برای اون دسته از افرادی که تازه نگهداری از گل و گیاه رو میخوان شروع کنن عالین و میتونن به این افراد اعتماد به نفس بدن! حالا در این بین و در مقاله امروز میخواهیم در خصوص اون دسته از گیاهانی که خانه را لوکس می کنند براتون صحبت کنیم و چند تاشون رو بهتون معرفی کنیم که میتونید با وجودشون دکور خونتون رو فوق العاده کنید، پس با ما همراه باشید.

گیاهانی که خانه را لوکس می کنند

آلوکازیا آزلانی از گیاهانی که خانه را لوکس می کنند

یکی از گیاهانی که با قیمت بسیار بالایی که داره میتونه جزء گیاهان لاکچری بشمار بیاد آلوکازیا آزلانی هست که شاید حتی به راحتی هم پیدا نشه چون این گیاه خاص کمیاب هست و منحصر به فرد و از بومیان کشور مالزیه. در خصوص خرید این گیاه باید بگیم که شما تنها میتونید اون رو تو یه سری از گلخونه های خاص پیدا کنید و یا آنلاین سفارشش بدید. شاید در این بین بگید هم گرونه هم کمیابه میارزه که این همه به خاطرش به خرج و زحمت افتاد که خب در جواب باید بگیم که شما کافیه که برای یه بار هم که شده این گیاه رو از نزدیک ببینید تا خودتون متوجه زیبایی خارق العاده ی اون بشید و اقرار کنید که برای داشتنش خرج کردن هر مقدار پولی واقعا میصرفه!

برگ های این گیاه براق هستن و ترکیبی از رنگ سبز روشن و تیره هستن که این موضوع به زیبایی اون افزوده و همچنین شما میتونید رگه های درخشانی به رنگ های قرمز، صورتی و حتی بنفش رو روی برگ های این گیاه توی خوش شانس ترین حالت ممکن ببینید.

گیاهانی که خانه را لوکس می کنند

گیاهانی که خانه را لوکس می کنند

فیکوس الاستیکا از گیاهانی که خانه را لوکس می کنند

یکی دیگه از بهترین گزینه های روی میز برای گیاهانی که خانه رو لوکس می کنند فیکوس الاستیکا هست که خب از اونجایی که خودش بی نهایت با کلاس و لاکچری هست شما وسط بیابون هم قرارش بدی بدون توجه به اطرافش میتونه همونجا هم یه منظره ی هنری خلق کنه که چشم هر بیننده ای رو به خودش خیره میکنه و میتونه نشون بده که دنیای زیبایی ها در بین گیاهان دست کیه و خب این گیاه اگر آدم میشد  شبیه اون افراد مغرور و اتوکشیده ای میشد که آدم ناخودآگاه جذبشون میشه. این گیاه نسبت به برگ انجیری برگ های جمع و جورتر و کوچک تری داره که کل زیباییش به همون برگاست.

شاید براتون جالب باشه که بدونید این گیاه مثل یه درخت واقعی رشد میکنه و در صورتی که باغبون خوبی هم داشته باشه تو همون گلدون قدش میتونه به هفت متر هم حتی برسه! دقت کنید که برای نگهداری از این گیاه نیاز به نور روشن و لی غیر مستقیم خواهد بود، در خصوص آبیاری هم توی فصل های رشد یعنی بهار و تابستون خاکش رو مرطوب نگه دارید و توی زمستون فقط زمانی بهش آب بدید که خاکش خشک شده باشه.

گیاهانی که خانه را لوکس می کنند

پول چینی از گیاهانی که خانه را لوکس می کنند

شاید براتون عجیب به نظر بیاد که اسم پول چینی هم در این لیست هست ولی اصلا جایی برای تعجب وجود نداره چون این روزا طراحان داخلی و دیزاینرها به دنبال یه گیاهی هستن که بتونن با استفاده از اون فضای مرطوب حموم رو تزئین کنن که در بین گیاهان موجود میشه گفت که پول چینی دقیقا همون گیاهه چرا که عشق رطوبت داره و با نور غیر مستقیم رشد میکنه و حتی شاید براتون جالب باشه که نور مصنوعی هم براش کفایت میکنه.

گیاهانی که خانه را لوکس می کنند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی