|

گیاهان آپارتمانی برا افراد مبتدی / گل تو دستت خوب عمل نمیاد چشت ترسیده اینا رو تست کن

در این مقاله به معرفی چندتا از گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی پرداختیم که میتونید پرورش گل رو با اون ها شروع کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا افراد زیادی علاقه ی خودشون رو به نگهداری از گل و گیاه در منزلشون نشون دادن و یه جورایی افراد دوست دارن که در چیدمان خونشون با استفاده از این زیبارویان تغییر و تحول ایجاد کنن ولی خب یه عده ای هم در این بین هستن که معتقدن که گل و گیاه به دستشون نمیفته ولی این دسته از افراد میتونن به سراغ گیاهان آپارتمانی جان سخت برن و با خیال راحت به پرورش اون ها بپردازن بدون این که نگرانی از بابت از دست رفتنه اون ها داشته باشن چون این گیاهان میتونن شرایط سختی مثل بی آبی و کمبود نور روهم حتی تحمل کنن و در این حالت به رشدشون هم ادامه بدن.

بنابراین شما میتونید با توجه به شرایطی که دارید به سراغ گل و گیاه ها برید مثلا شاید بجز ترس از خوب نگهداری نکردن از اون ها فرد پر مشغله ای باشید که حسابی هم به گل و گیاه علاقه داره ولی واقعا وقتی برای رسیدگی به اون ها رو نداشته باشید که در این موقعیت میتونید که به سراغ گیاهان آپارتمانی کم دردسر برید که اونقدرا ناز و ادا ندارن و شما میتونید اون ها رو با خیال راحت رشد بدید و در کنارش هم زمانتون رو سیو کنید و هم از دیدن اون ها در فضای خونتون غرق لذت بشید. اما حالا بریم به سراغ موضوع مقاله ی امروز که به معرفی چندتا از گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی اختصاص داره، پس با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی

سانسوریا از گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی

یکی از گیاهانی که میشه گفت به علت سخت جون بودنش برای افراد مبتدی بسیار مناسبه سانسوریا هست که این روزا در محیط های بسیاری به شچشم میاد و دیده میشه. شاید براتون جالب باشه که این گیاه با برگ های چرم مانند و شمشیری که داره به اسم دیگه ای هم شناخته میشه یعنی "زبان مادرشوهر" که دلیل این نامگذاری به علت برگ های بلند این گیاه هست.

شما میتونید سانسوریا رو گیاه روزهای سخت هم بنامید چون این زیبارو شرایط نگهداری راحتی داره و از اون طرف هم به این راحتیا به زندگیه خودش پایان نمیده و کشتن اون کار هر کسی نیست. شما میتونید اون رو در نور کم و با آبیاری کم هم رشد بدید. از دیگر خصوصیات بارزی که سانسوریا داره میشه به قابلیت اون در اکسیژن سازی و تصفیه ی هوا اشاره کرد.

گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی

گندمی از گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی

یکی دیگه از گیاهانی که شما میتونید به عنوان یه فرد مبتدی اقدام به نگهداری از اون کنید گندمی هست که بسیار هم بین مردم محبوبیت داره و میتونه دکور هر خونه ای با رشد آبشاری که بسیار چشم نواز کنه. اسم دیگه ی این گیاه زیبا عنکبوتی هست که بسیار هم مقاومه و میشه به راحتی اون رو پرورش داد چرا که گنندمی خیلی راحت و بدون چون و چرا با شرایط متفاوت خودش رو وفق میده و کافیه که اون رو تو یه محیط روشن قرار بدید و خاکش رو هم یه مقدار مرطوب کنید تا شاهد رشد روزافرزون اون باشید.

گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی

کاکتوس ها و ساکولنت ها از گیاهان آپارتمانی افراد مبتدی

دسته ی دیگه از گیاهان آپارتمانی که میتونید به راحتی هر چه تمام تر بهش اعتماد کنید و به عنوان یه فرد مبتدی به سراغش برید و ناامید نشید ساکولنت ها و کاکتوس ها هستن که در صورتی که فرد فراموشکاری هستید و یادتون میره که گیاهانتون رو آبیاری کنید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این نوع از گیاهان هست چرا که شدیدا تطبیق پذیر هستن و میتونن توی شرایط سخت دووم بیارن. شما فقط باید اون ها رو توی نقاطی که پچر نور هستن قرار بدید و همچنین خاکشون هم دارای زهکشی مناسبی باشه و در نهایت بقیش رو به خود گیاه بسپارید چون این مدل از گیاه ها با برگ های گوشتی که دارن میتونن آب رو توی خودشون ذخیره کنن و به همین علت آبیاری زیادی نمیخوان.

گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی