|

گیاهانی که در آب رشد میکنن / گلا رو خیلی دوس داری ولی خاکشون رو مخته اینا تو آب شادَن

در این مقاله به معرفی چندتا از گیاهانی که در آب رشد میکنن پرداختیم که میتونید با وجود اون ها دکورتون رو حسابی شیک و پیک کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دقت کرده باشید خیلی از ماها بودن توی طبیعت رو دوست داریم هر چند که بعضی ها بودنشون در طبیعت بجز ضرر و زیان برای طبیعت چیزی نداره اون هم به خاطره کثیفی های که در اون به وجود میارن ولی خب نمیشه این طبیعت دوستی رو ندیده گرفت و به همین علت خیلی ها علاقمند به این هستن که طبیعت رو بیارن به خونشون اون هم با نگهداری از گل و گیاه در منزل که در این بین بعضی ها شاید به خیال خودشون گل و گیاه به دستشون نمیفته و همیشه گلاشون میمیره و به همین علت بیخیال نگهداری از اون بشن در حالی که گیاهان آپارتمانی برای افرادی مبتدی وجود دارن که به علت مقاومت بالاشون میتونن زیر دست هر فرد ناشی عمل بیان و رشد کنن و تسلیم نشن!

بنابراین به علت یه همچین موضوعی بیخیال نگهداری از گل و گیاه نشید و همچنان عشقتون رو نسبت به این زیبارویان حفظ کنید و حتی به خاطرشون ترفندهای رشدشون رو هم یاد بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی شاهد رشد انفجاری گیاهان آپارتمانی خودتون باشید که براتون توی گوشه ای از خونتون یه بهشت رویایی زیبا میسازن طوری که توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه و خودتون هم از دیدنش سیر نشید. حالا در این مقاله میخواهیم که در خصوص گیاهانی که در آب رشد میکنن براتون صحبت کنیم که به درد اون دسته از افرادی میخورن که علاقمند به نگهداری گیاهان با خاک در گلدون نیستن. شما میتونید این مدل گیاه ها رو روی اپن، سینک ظرفشویی، میز غذاخوری، کنار پنجره و... قرار بدید و به این فضاها زینت ببخشید پس دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم برای معرفی اون ها.

گیاهانی که در آب رشد میکنن

برگ بیدی از گیاهانی که در آب رشد میکنن

برگ بیدی رو میشه از اون گیاهانی بشمار آوورد که به راحتی هر چه تمام تر در آب رشد میکنه و با ظاهر خاصی که داره مثل طرح های زیبا و رنگبندی زیباتر برگ ها و ساقه هاش میتونه هر فضایی رو که در اون قرار میگیره به زیبایی هر چه بیشتر شاداب کنه و خب از گذشته تا به امروز هم بسیار طرفدار داشته و داره و خیلی ها حداقل یه دوره ای این گیاه رو داشتن حالا یا تو خونه و یا توی باغچه.

در صورتی که این گیاه رو در کنار گیاهانی که سبز رنگ هستن پرورش بدید میتونید یه زیبایی چشمگیر خلق کنید که هر کسی رو به وجد میاره. در صورتی که این گیاه رو در آب پرورش بدید میتونید ازش در هر نقطه از خونه استفاده کنید و برای این منظور کافیه که در صورت دیدن برگ بیدی اون رو هرس کنید و یا در صورتی که شاخه اش شکسته اون رو بردارید و داخل آب بذارید تا رشد کنه.

گیاهانی که در آب رشد میکنن

گل حنا یا گل بی صبر از گیاهانی که در آب رشد میکنن

گل حنا و یا گل بی صبر رو میشه یکی از گیاهان مناسب برای رشد در آب بشمار آوورد که حسابی هم سایه دوست هست البته باید به این نکته توجه کنید که باید برای این گیاه رطوبت کافی برسونید چون رطوبت بالایی میطلبه و به همین دلیل در صورت فراهم بودن رطوبت میتونه در آب رشد کنه و در زمانی که رشد این گیاه در خاک متوقف میشه شما میتونید چند ساقه از اون رو قلمه بزنید و داخل آب قرار بدید تا بیشتر ازش تکثیر کنید و با زیبایی بی نظیر که داره به دکورتون جلوه ببخشید.

گیاهانی که در آب رشد میکنن

پتوس از گیاهانی که در آب رشد میکنن

آیا کسی هم هست که از این گیاه زیبارو اطلاعی نداشته باشه و اون رو نشناسه؟ پتوس رو میشه یکی از محبوب ترین گیاهان اپارتمانی دونست که این روزا بسیار طرفدار داره. این گیاه میتونه با برگ هایی قلبی شکل و شاخه های آویزونی که داره زیبایی منزل شما رو بیشتر و بیشتر کنه و از خوبی های اون میشه به این موضوع اشاره کرد که به راحتی هم در آب رشد میکنه که به همین علت میتونید اون رو در ظرف های کوچیک و تنها با داشتن یه برگش رشد بدید.

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که شرایط نگهداری از این گیاه بسیار راحته  و حتی افراد مبتدی هم میتونن از پسش بربیان. از خصوصیات خوب دیگه ای هم که داره میشه به تصفیه کنندگی هوا و اکسیژن سازی توسط اون اشاره کرد.

گیاهانی که در آب رشد میکنن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها