|

از جواهرات ترند امسال خبر داری؟ / واسه عیدت جواهرات مد روز رو بخر و نگاه ها رو جذب کن

توی این مقاله جواهرات ترند بهت معرفی میشه تا اگه واسه عید قصد خرید طلا و جواهرات رو داری بدونی پولت رو صرف چی کنی تا زیباتر و مد روزتر باشی!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خانومای زیادی توی تمام دنیا پول زیادی رو صرف خرید جواهرات و زیورآلات میکنن. الحق هم جواهرات زیبا و فاخر یک اثر هنری جذاب هستن که کلی استایل خانوما رو کامل میکنن. توی این مقاله میخوام جواهرات ترند رو بهت معرفی کنم تا اگه تو هم جواهرات زیبا رو دوست داری، بدونی پولت رو صرف چی کنی تا هم قشنگ تر بشی و هم یه خانوم مد روزتر! اطلاع از اکسسوری های ترند کمکت میکنه تا یه خانوم شیک و مد روز باشی...

javaherat5

گوشواره های بلند، جذابیتی چشمگیر!

از بین جواهرات مختلف، گوشواره یکی از پرطرفدارترین هاست. حتما خیلی از سلبریتی ها و خانومای خوش پوش رو دیدی که به جای استفاده از گردن بند و گوشواره، فقط یه جفت گوشواره بزرگ و چشمگیر دارن که حسابی جذابشون کرده!

javaherat4

باید بگم گوشواره های بلند مدتیه ترند شدن و اگه با موهای جمع شده و لباسی که یقه بسته داره، استفاده بشن، زیبایی شون چند برابر میشه.

جواهرات مرواریدی از مد نمیفتن!

مرواریدها از گذشته های خیلی دور توی هنر طلا و جواهرسازی مورد توجه بودن. این روزا هم جواهراتی که توی ساخت شون از مروارید استفاده میشه، ترند شدن و حسابی محبوبن.

میشه گفت تفاوت مرواریدهایی که در جواهرات ترند امسال می ‌بینیم اینه که بزرگتر از قبل هستن و شکل‌ هایی نامتعارف و غیرمعمول دارن که ترکیب جدید و جذابی رو ساختن.

javaherat3

سنگ های بزرگ و قیمتی، اوج جذابیت!

تو هم قبول داری خانمی که یه لباس ماکسی فاخر پوشیده و جواهراتی زیبا با سنگ های قیمتی بزرگ داره، خیلی جذابه؟ من که با این تصور یاد عکس های تبلیغاتی برندهای مختلف طلا و جواهر افتادم و چشام قلبی شد! باید بدونی سنگ های قیمتی بزرگ در رنگ های قرمز، آبی، سبز و بنفش خیلی ترند شدن و طلاسازهای معروف جواهرات زیادی رو با این سنگ ها طراحی کردن.

javaherat11

javaherat8

زنجیرهای ضخیم، همچنان زیبا و پرطرفدار

یه مدل از طلا و جواهرات ترند این روزا، زنجیرهای ضخیمی هستن که خیلی مورد استفاده روزمره قرار میگیرن. استفاده از این نوع طلا که بدون آویز هم هستن، راحته و شیکی خاصی به آدم میده.

Untitled

گردن بند زنجیری ضخیم با لباسی که یقه بازی داره خیلی جذابه و زیبایی خیره کننده ای به فرد میده...

زیورآلات مینیمال مورد پسند ساده پوش ها

هرچقدر هم که جواهرات درشت و زرق و برق دار مد بشن، عده زیادی هستن که این مدل رو نمیپسندن و ساده پوش هستن. زیورآلات مینیمال برای اینجور افراد طراحی شده تا در عین ساده پوشی، اصالت و وقار خودشون رو هم حفظ کنن.

javaherat6

طرح های ساده و ظریف مثل گره، موج و طرح هایی از این دست، در زیورآلات مینیمال استفاده میشن. جالبه بدونی در پی چالش «نه به زیورآلات» که چندی قبل در شبکه های اجتماعی به راه افتاد و استقبال زیادی هم از اون شد، در مراسم فرش قرمز اسکار 2023، سلبریتی های زیادی از این چالش پیروی کردن و با جواهرات کم و مینیمال در این مراسم حاضر شدن.

javaherat7

توی این مقاله با هم برخی ترندهای جواهرات رو بررسی کردیم. اگه به ظاهر خودت اهمیت میدی و به مطالبی از این دست علاقمندی، سایر مطالب مربوط به آراستگی سایت رو هم بخون.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها