|

دکوراسیون که فقط واسه هال پذیرایی نیست حموم خونتو دریاب / مثلا کاغذ دیواری بزن لاکچری

کاغذ دیواری کردن فقط واسه هال پذیرایی نیست و شما میتونید با کاغذ کردن دیوار های حمام و حتی سرویس بهداشتی زیبایی رو بهشون هدیه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایاینوز- احتمالا شما هم تجربه رفتن به حموم خونه مادر بزرگ پدر بزرگ رو دارین. اگه یه دهه هفتادی باشین قطعا یادتون میاد وقتی بچه بودیم تو خونه های قدیمی حموم دستشویی ها چجوری بودن. کاشی های مدل قدیمی طور با یه فضای کمی ترسناک و نسبتا بزرگ که احتمالا سوسک هم داشتن! اما این روزا دیگه دکوراسیون و شمایل خونه ها حسابی تغییر کردن و اونچه که مشخصه اینه که امروزه تزئینات و ترندها متفاوت شده و چیدمان و استفاده از متریال با قوانین و شرایط بهتری اجرا میشه. مثلا یکی از اونها اینه که حموم دستشویی هم رفتن جزو فضاهایی که خیلی خوشگل طراحی میشن. 

لوکس بودن و زرق و برق توشون اهمیت پیدا کرده و خانوما هم سلیقه ای به این سمت و سو پیدا کردن که البته خب انسان ذاتا به سمت هرچیزی که خوشگل تر باشه بیشتر تمایل پیدا میکنه دیگه! 

شاید فکر کنید تو حموم همه چیز فقط به سرامیک و ست سرویسی هستش که نصب شده، در حالی که دکوراسیون دیوار به شدت تو خوشگلاسیون و حتی حس آرامش در این فضا تاثیر گذاره. حالا چجوری؟ با کاغذ دیواری! احتمالا بگین مگه تو حموم هم میشه کاغذ زد که خب باید بگیم بله که میشه؛ خیلیم جذاب میشه. در ادامه همراه ما باشید تا با هم یه سر ریز بزنیم به حموم های این سبکی.

کاغذ دیواری حموم

هنگام انتخاب کاغذ دیواری برای حموم این نکاتو یادت نره

خب طرح و رنگ های بسیار متنوع و خلاقانه ای برای کاغذ دیواری حموم وجود داره و تنها کافیه تا اراده کنید و برید به بازارشون. اونوقته که میگید چرا تا حالا واسه این کار اقدام نکردین و حسابی ذوق زدتون خواهند کرد.

اما اونچه که خیلی تو انتخاب کاغذ دیواری ها مهمه اینه که تنها طرح اهمیت نداره و در واقع شما باید برای اینکه یه انتخاب درست و درجه یک داشته باشید، حتما به رنگ و هارمونی که ایجاد میشه توجه کنید. یعنی نقش و رنگ کاغذ به فضای حموم شما و ست سرویستون بیاد و هماهنگ باشه. از طرفی هم به رطوبت پذیری و عایق بودن کاغذ دیواری ها دقت کنید تا این دو نکته رو دارا باشند.

کاغذ دیواری حموم

تنوع پسندی؟ این کاغذ دیواری ها مناسب واست!

اگر دلتون یه تنوع درست حسابی برای کاغذ دیواری میخواد و یا اینکه در حال جا به جایی خونه هستید و قراره اسباب کشی کنین به خونه ای جدید، پس چه بهتر که از کاغذ دیواری های قابل جا به جایی انتخاب کنید چرا که مناسب ترین برای شماست. کاغذ دیواری هایی که قابلیت جابجایی دارن این امکان رو به شما میدن تا هر چن وقت یمبار برید سراغشون و نظر و سبکشون رو تغییر بدید. شما میتونید به مخض اینکه حوصلتون سر رفت و ازشون خسته شدید و یا اینکه دچار رطوبت شدن و آسیب دیدن اونها رو جدا کرده و کاغذی جدید نصب کنید.

کاغذ دیواری حموم

کاغذ دیواری با طرح های جذاب دوست داری؟

اگر شما فردی هستید که خلق و خویی خاص دارید رو در واقع طرح های تو بازار نیاز و حستون رو برطرف نمیکنه، اصلا نگران باشید چرا که شما میتونید طرح های منحصر به فرد خودتون رو داشته باشید از کاغذ دیواری هایی با چاپ اختصاصی و جذابی که مد نظر دارید استفاده نمایید. این کاغذ دیواری‌ های سفارشی طبق سلیقه و طرح شما، ساخته و آماده میشن تا برای دیوارهای حموم خونه خاطره‌ ساز باشند. اگر هم دلتون میخواد برای فضای اتاق خواب و یا هال پذیرایتون یه حرکت جدید بزنید میتونید به مقاله "ترکیب کاغذ دیواری با سرامیک" سر بزنید.

کاغذ دیواری حموم

نقش گورخری واسه حموم مناسبه؟ به نظر من که باحاله

از فیلم‌های پرفروش هالیوود گرفته تا پیچیده ترین خونه های دنیا، همه ما حداقل یکبار هم که شده طرح ها گورخری و یا راه راه رو دیده ایم.

حموم خونتون کوچیکه؟ روح پرانرژی این طرح جذاب، حتی به کوچیک‌ ترین حموم ها هم یه جون تازه میبخشه. پس اگه از طرح‌ های تکراری و نه چندان متنوع خسته شدین بد نیست کاغذ دیواری‌ های راه‌ راه رو تست کنید!

کاغذ دیواری حموم

طرح چاپ فانتزی رو هر کسی دوست نداره! خاص باش

یا مثلا یکی دیگه از طرح‌ های کلاسیک و فانتزی طور کاغذ دیواری حموم، چاپ‌ های جذاب و گرافیکی شورون هستش که نمایی جالب به فضا میده. این کاغذ دیواری، از بازی خط‌ ها الهام میگیرن و به دلیل شکل هندسی ویژشون میتونن فضای حموم رو حتی بزرگ‌ تر از اونچه که هست هم نشون بدن. البته تو این سبک، بهتره که برای حموم منزلتون رنگ‌ های کلاسیک و با اصالت‌ تری انتخاب کنید تا هارمونی نقش‌ های فضا حفظ بشه.

کاغذ دیواری حموم

اگر مثل من روحیه ای ذوقدار برای طرح های گوگولی دارید به شما پیشنهاد میدیم که این بخش رو از دست ندید چرا که وقتش رسیده که با یه کاغذ دیواری ساده و عجیب آشنا بشید که خب ممکنه مجلل به نظر نیاد اما پر هیجان و گوگولیه. یعنی کاغذ دیواری‌ هایی با طرح چشم. رنگای این سبک حموم باید ساده و بدون طرح باشن تا جلوه چشم‌ های روی دیوار خوب و متمایز جلوه داشته باشند.

کاغذ دیواری حموم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی