|

میدونستی ترکیب کاغذ دیواری با سرامیک سلیقه خونه های لاکچریه؟ / ایده ای نو برای عید نو

اگه دلت یه حال و هوای جدید میخواد که هر کسی تو خونش ایجا نکرده، پس از ترکیب سرامیک و کاغذ دیواری غافل نشو که میتونه خونه خوشگله فامیلت کنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کاغذ دیواری واقعا یکی از عناصر موثر و به شدت دلبر تو دکوراسیون محسوب میشه که میتونه به تنها یهو یه عالمه تغییر تو فضای شما ایجاد کنه. کاغذ دیواری ها اون قدیم ندیما یه شکلای دیگه شدن، اما حالا می بینیم که دو دهه اخیر چقدر جذاب و متنوع شدن. اصلا به همین دلیله که میگیم این آیتم جذاب میتونه تو هر خونه ای تحولی چشمگیر ایجاد کنه. کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارن که متناسب با هر سلیقه ای پیدا میشن. سلیقه که هیچ، بسته به هرررر فضایی که شما دارین اونها تنوع دارند و میتونن نیاز شما رو برآورده کنن. 

اما بیاین یکبار هم که شده با ترکیب سرامیک و کاغذ دیواری آشنا بشیم. میدونید که یکی از جالب ترین تکنیک های جذاب کردن محیط فن ترکیب کردن هستش. این ترکیب میتونه رنگ، متریال، طرح و یا ابعاد و هرچیز دیگری باشه. مثلا اینکه ما میخوایم اینجا با ترکیب سرامیک و کاغذ دیواری آشنا بشیم که واقعا دلبر میشه و البته ایده ای نو!

سرامیک با دوام ترین و پرکاربردترین متریال محسوب میشه که ویژگی های فراوونی هم داره و مطابق با هر سلیقه ای تولید میشه.

ترکیب کاغد دیواری و سرامیک

پذیرایی

معمولا بزرگترین دیواری های هر خونه ای تو قسمت سالنش قرار داره و معمولا افرادی که از کاغذ دیواری برای خونشون استفاده می کنند خیلی نسبت به ترکیبش با کاغذ دیواری انعطاف نشون نمیدن و ترجیحشون بر اینه که از ترکیب دو کاغذ و یا دو سرامیک با رنگای متفاوت استفاده داشته باشند. نکته اما نکته اینجاست که تو ترکیب کاغذ دیواری با سرامیک، باید دقت کنید که دیوار مورد نظر شما عرض و طول خیلی زیادی داشته باشه. اگر علاقمند به این اجرای ایده هستید بهتره که از دو کاغذ دیواری با طرح یکسان اما رنگ های متفاوت استفاده نمایید. و یا اینکه کاغذ و سرامیک تو یک تناژ رنگی باشن با این فرق که کاغذ طرحی ملایم و متناسب داره.

ترکیب کاغد دیواری و سرامیک

آشپزخونه

آشپزخونه یه فضای خدماتی محسوب میشه که معمولا ادما یک پنجم از تایم خود را درش میگذرونن چرا که پخت و پز و شستشو های بسیاری تو این فضا انجام میشه. به جهت زیبایی و البته بالا بردن روحیه افرادی که در این فضا زیاد مشغول هستند بهتره که دکوراسیونی جذاب داشته باشیم. مثلا همونطور که گفتیم یکی از بهترین انتخاب‌ ها، ترکیب کاغذ دیواری با سرامیکه که شاید این سوال براتون پیش بیاد که آیا یه چیزایی مثل ریختن آب و رطوبت هوا و وسایل‌های آشپزی به کاغذ دیواری نمیتونه صدمه بزنه؟ البته که میدونید مقاومت سرامیک نسبت به کاغذ بیشتره، امنا این دلیل درستی نیست که بگیم کاغذ دیواری تو آشپزخونه خیلی زود خراب میشه. در واقع وقتی از این دو متریال استفاده میشه، جوری فن زده میشه که نقاط قوتشون میتونن نقاط ضعفشون رو به خوبی بپوشونن.

اما یادتون نره که مثلا سینک باید نزدیک رامیک باشه نه کاغذ. چرا که معمولا آب و یا چربی وقتی به کاغذ پاشیده میشه خیلی سخت تر از سرامیک پاک میشه و این نکته خیلی حساسیه.

ترکیب کاغد دیواری و سرامیک

اتاق خواب

یه فضاهایی مثل اتاق خواب واسه طراحی های خاص و دکوراسیون و شیطنت خیلی خوبه و در واقع دست تو دیزاین بازه.در نگاه اول اینکه اگه شما فضایی بزرگ دارین، خب میتونین از دو سرامیک یا دو کاغذ استفاده نمایید.اما اگر اتاق خوابی کوچیک دارید ترکیب کاغذ دیواری و سرامیک میتونه خیلی خوب باشه. البته ترکیب این دو میتونه متفاوت باشه و ممکنه نصف دیوار رو به صورت عرضی جدا کنید. مثلا نصف بالایی کاغذ و نصف پایینی سرامیک بشه. و یا ممکنه که دیوار رو از طول به دو بخش تقسیم کنید و سرامیک و کاغذ رو ترکیب بزنید.

ترکیب کاغد دیواری و سرامیک

ترکیب کاغد دیواری و سرامیک

به طور مثال ترکیب رنگ‌ های آبی (برای کاغذ دیواری) و سفید (برای سرامیک) یه ظاهر جذاب و اروم تحویلتون میده. ترکیباتی مثل صورتی با طوسی و یا قرمز با مشکی میتونن خیلی پر طرفدار بشن و محیط اتاق رو برای عملی کردن این کار جالب کنند. معمولا کاشی‌ هایی که زده میشه تک رنگ و کاغذ های دیواری از سبک برجسته یا ساده با طرح و نقش های متنوع می باشند.

اتاق کودک نیز یکمی از محیط های خیلی مناسب برای عملی کردن این حرکت هستش. در اینجا شما میتونید از کاغذ دیواری صورتی، آبی با ترکیب سرامیک سفید یه فضای ناز و دلبرانه بسازید. در هنگام نصب کاغذ دیواری در اتاق نینی، یادتون نره که حتما از لایه وینیل استفاده نمایید. چرا که لایه وینیل مقاومت سطح کاغذ دیواری رو بالا میبره و در صورتی که اسباب بازی یا جسم سخت بهش برخورد کنه مقاومت خوبی داره. 

ترکیب کاغد دیواری و سرامیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها