|

سرامیک و کاشی صد ساله هستن تو سنگ نور گذر بزن واقعا شیکه / واسه دیزاین همه جا خوبه

سنگ های نورگذر از دست متریال به شدت موثر در تغییر دادن و زیباسازی فضاهای مختلف می باشند که با قابلیت گذر نور از خودشون مورد توجه قرار گرفتن.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- دکوراسیون خونه تنها با وجود وسایل و لوازم نیست که ایجاد میشه و هر آنچه که در فضای خونه، اتاق خواب، دفتر کاری و یا هر جای دیگه وجود داره میتونن دست به دست هم بدن و دکوراسیون اون فضا رو تشکیل بدن. در واقعا حتی آیتم هایی به مانند کاغذ دیواری و کناف های سقفی نیز یک تیکه از این دکوراسیون رو دست گرفتن و همه با هم ظاهری جذاب و یا زشت برای محیط میسازن. حالا چرا میگیم زشت؟ چون دکوراسیون درست به مانند استایل زدن هستش. شما در استایل خود اگر دقتی در انتخاب ترکیبات و جنس و رنگ ها نداشته باشید هر اونچه که دلتون خواست رو قاطی پاتی با هم ترکیب کنید و اسمش رو استایل بزارید که نمیشه! قطعا خروجی جذابی به شما نخواهد داد و دقیقا دکوراسیون هم همینجوریه.

اما بگذریم و کمی جزئی نگر بشیم. مثلا اینکه بیخیال وسایل تو خونه بشیم و بریم تو متریال ها که میتونن به شدت تاثیر گذار باشن. یکی از این متریال ها که نسل بسیار جذاب و کمتر دیده شده ای هستند، سنگ های نورگذر می باشند که نمایی بسیار عجیب و زیبا به فضای که ازشون استفاده شده میدن. تا به حال چیزی در رابطه با این سبک شنیده و یا دیده اید؟ اگر نه در ادامه با ما همراه باشید تا این سبک سنگ منحصر به فرد رو ببینیم و بشناسیم.

Untitled

انواع سنگ نور گذر کدام اند؟

- یکی از این سبک سنگ های نور گذر استونیت نام دارد که از نمونه مصالح ساختمانی جدید تو دنیا به حساب میاد که ازش تو کشورهای پیشرفته به جهت نورپردازی استفاده میشه. 

- یکی از دیگه از انواع سنگ های نورگذر، سنگ های ماربل شیت می باشند که ازشون به عنوان دیترپوس استفاده میشه و تنوع بسیار بالایی دارند و اصلا به همین دلیله که برای جاهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. از ماربل‌ شیت‌ های نورگذر برای ساخت انواع کانتر، ستون‌ها، دیوار‌های دکوراتیو، باکس حجمی، رویه میز، سقف و دیوار سرویس‌های بهداشتی و... استفاده میشه.

- سنگ های اونیکس نیز نمونه ای دیگر از سنگ های نورگذر می باشند که میتونید به شکل ترکیبی ازشون تو فضایی که دارید به طور جای جای استفاده نمایید. مثلا اگر شما یه سالن پذیرایی تو یه هتل دارید، بهترین کار اینه که همه دیوار ها رو ماربل شیت بزنید و برای ستون های که نیازه نمای زیباتری داشته باشند از سنگ اونیکس استفاده نمایید.

واسه اپن آشپزخونه میتونیم سنگ نورگذر بزنیم؟

واقعا میشه گفت که اپن آشپزخانه به عنوان یکی از خوشگلترین فضا‌هایی هستش که میشه از سنگ های نورگذر استفاده کرد و نمایی بی نظیر به کل خونه داد. طراحی اپن آشپزخونه رو میشه با یه سطح پیوسته از سنگ نورانی انجام داد و نمایی به شدت لوکس و شیک برای فضای مورد نظر ایجاد کرد.

84444150_830117014120974_4309633046415927308_n

بدنه پارتیشن

به جز مواردی که اشاره کردیم میشه گفت که امکان استفاده از این متریال جذاب برای دیوار‌های جدا‌کننده دکوراسیون خونه هم وجود داره و در واقع شما محیطی تک و زیبا تو خونتون ایجاد کرده اید. دیوار‌های جداکننده به جهت اینکه از خاصیت جداکنندگی برخوردار هستند، خب همیشه تو نقطه دید قرار میگیرن و با طراحی ویژه میتونن زیبایی دکوراسیون داخلی رو کاملا تو دستشون بگیرن و تحت تاثیر قرار بدن. اجرا‌شدن سنگ‌ های نوری یا نورگذر با طرح‌ های مدرن و چشم نواز صورت میگیرند.

translucent-stone-07

استفاده از سنگ نورگذر برای سطح پلکان

شما فکر کنی که تو طراحی داخلی خونتون پلکان وجود داره و از سنگ نورگذر استفاده کرده اید، وقتی روشن راه میرین نور دارن اونهم چه نور جذاب و خوشگلی! حتی فکر بهشم میتونه قشنگ باشه به شرط اینکه درست انتخاب بشه. شما میتونید تغییرات فوق العاده ای تو خوننتون ایجاد کنید در صورتی که هدف شما یکنواخت‌ نبودن پلکان منزلتان باشه و قصد داشته باشید که اونها رو جذاب و شیک کنید، انتخاب سنگ‌ های نورگذر و استفاده از اونها بهترین گزینه خواهد بود. چرا که نورپردازی منحصر به فردی رو میتونن به وجود بیارن

translucent-stone-08

مزایای سنگ نورگذر چه خوبه!

از دست مزایایی که این سبک سنگ ها دارن اینه که در انواع ابعاد ساخته میشن اما به نسبت ابعاد مثلا بزرگی که میشه ازشون ساخت وزن کم و سبکی دارند. سنگ‌ های نوری جنس رزینی نانو و کریستالی دارند و دارای درجه حفاظت می باشند که خب در مقابل مقاومت بالایی دارند.

از دیگر ویژگی هایی که میشه راجع به این سنگ ها ذکر کرد اینه که نور ازشون میتونه رد بشه و اصلا همین خاصیت اونهاست که مورد توجه قرار گرفته و بولد شده. ای سنگ ها دارای انعطاف خوبی هستند به حدی که میتونن برای فضاهای مختلف استفاده بشن و به راحتی و زیبایی به اشکال مختلف در بیان، اما به دست متخصص!

bb06b89f72fbec41240c1d2183514dad

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها