|

بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه؟ / اینجوری یه استایل کم خرج با لباسایی که داری بساز

در این مقاله در خصوص این که بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه صحبت کردیم تا کمکی به شما در راستای خوشتیپ شدنتون کرده باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که دوست نداشته باشه که یه استایل شیک داشته باشه که همه رو انگشت به دهن و وادار به تعریف کردن ازش کنه با این حساب شمایی که در حال حاضر در حال خوندن این مقاله هستید مسلما یکی از این افرادید و روز به روز تلاشتون رو میکنید که از دیروزتون خوشتیپ تر و شیک تر به نظر برسید که خب جا داره بهتون تبریک گفت چون بالاخره هر کسی که برای زیبا دیده شدن خودش تلاش میکنه معلومه که خودش رو دوست داره و به همین علت احترام بقیه رو هم به دست میاره چون برای خودش احترام قائله. حالا ما هم در راستای هر چه بیشتر خوشتیپ شدن شما میخواهیم به اون دسته از دوستانی که میپرسن بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه راهنمایی کنیم.

مسلما یکی از مهم ترین موضوعاتی که در استایل باید به اون توجه داشته باشید انتخاب و ست کردن رنگ های درست در کنار هم هست مثلا اون فردی که براش سواله با پالتو قهوه ای چه رنگی ست میشه باید بره دنبال دونستن رنگ های ست با این رنگ و وقتی که فهمید میشه چه رنگ هایی رو با قهوه ای ست کرد دیگه هر آیتم قهوه ای که توی استایلش داشت از کفش تا شلوار و... رو میتونه با باقی آیتم ها در رنگ هایی که با هم همخونی دارن ست کنه بنابراین یه بار برای همیشه یاد میگیره. پس شما هم در صورت دونستن این که بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه یکبار برای همیشه یاد میگیرید که قهوه ای رو در هر آیتم با چه رنگ های دیگه ای ست کنید، پس با ما همراه باشید.

بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه

بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه؟ لباس هایی با رنگ خاکی

برای این که به ست قهوه ای با رنگ های خاکی فکر کنید میتونید به رنگ های نارنجی، شرابی، سبز جنگلی، برنز، بژ، نارنجی سوخته و هر رنگ پاییزی که که رنگ و بویی از خاک رو توی خودش جا داده شبیه پوست درختچه ها، قهوه ای به زیبایی هر چه تمام تر با تمامیه این رنگ ها ست میشه و میتونه براتون یه استایل بینظیر در کنار اون ها رقم بزنه. اما باید به این موضوع که به سراغ بوت های قهو ه ای تیره برید و یا روشن حسابی دقت کنید تا استایلتون هر چه بیشتر بدرخشه.

مثلا در صورتی که به سراغ پوشیدن به دامن به رنگ سبز تیره برید بهتره که در کنار اون از بوت هایی به رنگ قهوه ای روشن برید که این موضوع یه قانون بیشتر نداره یعنی در صورتی که لباساتون تیره رنگ بود بوت ها باید به رنگ قهوه ای روشن باشن و برعکسش.

بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه

بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه؟ لباس هایی به رنگ خنثی

رنگ های خنثی با بیشتر کفش های قهوه ای به زیبایی هر چه تمام تر ست میشن مثل کرم، مشکی، خاکستری، سفید، برنزه، عاج فیلی و... اما در بین اون ها یه سری از رنگ ها خیلی بیشتر به چشم میاد مثلا شما میتونید نیم بوت های خودتون رو یه دامن به رنگ خاکستری ست کنید و برای حفظ تعادل رنگی در صورتی که دامنتون به رنگ خاکستری تیره بود بوت هاتون رو هم به رنگ قهوه ای تیره انتخاب کنید پس تیره با تیره و روشن با روشن. 

در بین رنگ های خنثی بعضی از اون ها مثل عاج فیلی، کرم، سفید خامه ای و برنز بدون ریسک با بوت و نیم بوت هایی به رنگ قهوه ای ست میشن و در صورتی که نتیجه ی صد در صد عالی و بدون ریسک میخواهید پیشنهاد ما رفتن به سراغ اون هاست چرا که با ترکیب کردن اون ها با کفش هایی به رنگ قهوه ای میتونید در فصل سرما به گرمی بدرخشید.

بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه

بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه؟ آیتم هایی به رنگ مشکی

مشکی هم یکی دیگه از رنگ های خنثی هست اما از اونجایی که پایه ی بیشتر لباس هاست میشه اون رو در کلاس مخصوصی قرار داد. ترکیب این دو رنگ یعنی قهوه ای مشکی در کنار هم یه عده ی موافق داره و یه عده ی مخالف و به نظر میرسه که این بیشتر به دلیل این باشه که هر کدوم از این دو رنگ صلابت خاص خودشون رو دارن و کنار هم قرار گرفتنشون مثل این میمونه که دوتا شیر رو بندازید تو یه قفس که یکیشون ازش جون سالم به در میبره!

البته که این موضوع در مورد لباس های آقایون بیشتر صدق میکنه مثلا با کت و شلوار مشکی بقیه ی آیتم ها رو هم ترجیح میدن مشکی انتخاب کنن ولی خب خانوم ها در پوشش و یک استایل کامل آیتم های بیشتری دارن که این موضوع باعث میشه استفاده از این دو رنگ در کنار هم شیک بودن هر دو رو به چشم بیاره نه تنها یکیشون رو.

بنابراین خانوم ها میتونن از لباس هایی ترکیبی از این دو رنگه استفاده کنن و یا این دو رنگ رو در استایلشون توزیع کنن به این صورت که نیم بوت های قهوه ای تیره با دامن و یا شلوار مشکی بپوشن که در این بین کیف و پالتوشون میتونه به رنگ شتری باشه و برای اکسسوری هم سراغ جواهراتی به رنگ مسی برن.

بوت قهوه ای با چه رنگی ست میشه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها