|

حیفه واسه خونه مردم حساب بانکیتو خالی نکن / تغییر دکوراسیون خونه اجاره ای با هزینه کم

این روزا دیگه خیلیا اجاره نشین هتسند اما دلشون میخواد تو خونشون یه تغییراتی بدن و از طرفی هم دلشون نمیاد خیلی خرج کنن که خب راه حلش اینجاست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه خونه خریدن به شدت سخت شده و یه جورایی میشه گفت واسه خیلیا تبدیل به آرزوست! اما خب زندگی در جریانه و نباید اجازه بدیم اونقدری بهمون تلخ و غصه دار بگذره که یهو چشم باز کنیم ببینیم سنمون رفته بالا و چیز خاصی از این دنیا ندیدیم. پس حتی اگه اجاره نشین هم هستیم سعی کنیم بهمون خوش بگذره و اینجوریاست که آدمی بعد از گذشت جَوونیش حداقل نمیگه من کل عمرمو داشتم تو وهم و خیال اینکه مثلا یه روز خونه میخرم سپری میکردم و هیچ کاری برای زندگی حال حاضرم انجام ندادم. 

میدونید چرا اینارو میگیم؟ چون خیلی از خونواده هستند که چون اجاره نشینن هی میگن حرکت خاصی نزنیم چرا که منتظرن بالاخره یه روز برن خونه خودشون و اونجا عشق دنیا رو ببرن! از طرفی هم یکسری هستند که یه جور دیگه فکر می کنن و بر این نظرند که واسه خونه اجاره ای خیلی خرج نکنن و از طرفی هم دلشون تغییرات دکوراسیون میخواد و تنوع. در این دو حالت بادی چه کرد؟ به دسته اول میگیم عزیز جان لذتشو ببر و با اونچه که داری زندگی کن و خونه اجاره ایت رو صفا بده. به دسته دوم هم میگیم عزیز جان واسه خونه اجاره ای هم میشه به هزینه های ریز تغییرات ایجاد کرد و از دکوراسیون تازه حالشو برد، فقط کافیه تا با این مطلب ما همراه باشی.

چیدمان دکوراسیون خانه اجاره ای

چیدمان دکوراسیون خانه اجاره ای

کاغذ دیواری نچسب بگیر خواستی بری با خودت ببرش

اولین پیشنهاد جذابی که وجود داره اینه که شما خانوم و آقای خونه برای یک دیوار پذیرایی کاغذ دیواری تهیه کنید. کاغذ هایی که مناسب این فضا هستند و البته قابلیت جدایی دارند و به راحتی میتونید نگاه رفتن از این خونه اون رو جدا کرده و برای دیواری دیگر استفاده کنید. این کاغذ دیواری ها یه ویژگی دیگه هم دارند و اون اینه که با ضمانت ارائه میشن و نیازی نیست بابت هزینه ای که می کنید نگرانی داشته باشید. کاغذ دیواری ها تنوع بسیار بالایی دارند و تنها کافیه شما برای انجام آن اقدام نمایید، اونوقته که می بینید چقدر تو دکور خونه موثره و میتونه خوشگلاسیون ظاهر خونه رو تغییر بده.

چیدمان دکوراسیون خانه اجاره ای

انقدر پول زحمت کشیدتو نده واسه لوستر، با نور اینجوری بازی کن

از دیگر روش هایی که میشه برای تغییرات در دکور خونه در نظر داشت چشمه های نور اون خونه هستند. یعنی اگر نورپردازی و قسمتای مختلفش رو مطابق با اونجه که خودتون دوست دارید تغییر بدید در واقع با هزینه ای ناقابل منزل زیباتری تحویل گرفته اید! فراموش نکنید که برای این کار نیازی نیست که حتما برید و یه عالمه هزینه برای خرید لوستر داشته باشید، بلکه میتونید با لامپ های خونگی هم به هدف خود برسید.

اما خب قطعا برای رسیدن به یه نورپردازی دلبر و خوشگل نیاز به فکر و خلاقیت دارید چرا که اگه بخواین این کار برای شما با هزینه کمتری همراه باشه نیازه که همه نکات نورپردازی رو رعایت کنید و کنید و سعی کنین اون قسمتی که دلتون میخواد بیشتر به چشم بیاد، جلب توجه نوری بیشتری داشته باشه.

چیدمان دکوراسیون خانه اجاره ای

عوض کردن فرش و دکوری همانا و خوشگل کردن فضای خونه همانا

تغییرات تو خونه قرار نیست حتما جابجا کردن دیوار ها و کوبیدن از نو ساختن باشه. از طرفی هم قرار نیست شما تنها یک گلدون بخرین و انتظار یه تغییر اساسی رو داشته باشین! پس در اینجا باید بگیم پیشنهاد بعدی ما خرید فرش می باشد که البته باید دقت داشته باشید که فرش شما هماهنگی خوبی با مبلمان و پرده داشته باشه. بجز فرش میشه به سراغ تغییر در دکوری های خونه هم رفت و از اونجایی که دیگه اکسسوری و جینگولی جات فراوونی برای خونه تو بازار موجوده، به راحتی میتوان با استفاده از چند تیکه از اونها یه زیباسازی ریز انجام داد. 

داشتن گلدان و گل و کتابخونه هم به شدت پیشنهاد میشه چرا که یه ایده عالی و جذاب برای افرادی هستش که اهل کتاب هستند و هم کاربرد داره و هم زیباسازی منزل رو انجام میده.

چیدمان دکوراسیون خانه اجاره ای

چیدمان دکوراسیون خانه اجاره ای

شیرآلات حمام و دستشویی واقعا ذوق آور هستند

اینکه شما بیاین و یه هزینه ای برای تعویض شیرآلات حمام و دستشویی و سینک ظرفشویی داشته باشید هم منطقی به نظر میاد چرا که هم میتونه یه ذوق اساسی و قشنگ تو خونه ایجاد کنه و هم اینکه قابلیت جدا شدن و بردن در هنگام تخلیه رو هم داره. البته که در صورت فرسوده بودن بیش از حد شیرآلات میتونید با صاحب خونه هم مشورت کنید تا هزینه اونه رو تقبل کنه.

چیدمان دکوراسیون خانه اجاره ای

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها