|

یه قرون پول به آرایشگر نده اینجوری موهاتو ریباندینگ کن / معجزشونو تو اولین بار میبینی

اگه دوست داری تا بدون هزینه هنگفت موهات رو صاف و نرم و ابریشمی کنی، پس حتما با این مطلب همراه شو که واسه خودت نوشته شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو ظاهر هر آدمی مو به شدت اهمیت داره. اینکه شما چه مدل موهایی داشته باشید و با چه حجم و رنگی باشه میتونه به کل شما رو به فردی دیگر تبدیل کنه. داشتن موهای سالم رویایی دوست داشتنی برای همه ماست که خب با استفاده از محصولات درست و نگهداری های مناسب میتونید به این رویا برسید. حتی شما هم داشتن موهای لخت و ابریشمی رو به داشتن موهای آسیب دیده ترجیح میدین که خب این موضوع نیازمنده یکسری حرکات می باشد. همونطور که میدونید وقتی لایه سطحی مو یا همون کوتیکول ها از ریشه تا ساقه مو به سمت پایین روی هم قرار بگیرند، موهای شما در واقع تو بهترین حالت خودش به سر میبره. صاف, خوش حالت و براق.

اما برای داشتن چنین موی باید چه کرد؟ اگر این سوال شما هم هست، پس حتما با ادامه مطلب همراه باشید.

لخت کردن مو

موهای نازنین رو اینجوری بشور خانوم جان

وقتی در حال شامپو زدن هستن، به جای اینکه موهاتون رو چنگ بزنید و جمع کنید روی سر، بهتره که به جهت شستشوی یکسان و سالم مو کمی شامپو به کف سر و بقیه جاهاش بزنید و به آرومی تو همون حالت صافی که هستند ماساژ دهید. این سبک چنگ زدن خیلی بده و میتونه موها رو خشک و به هم گره خورده کنه، مخصوصا اینکه موهاتون فر باشه!

اگر خدادادی موهاتون صاف هستش خب چربی مو از کف سر و ریسه به ساقه ها میرسه. اما معمولا برای موهای فر چربی سر راه سخت تری بیا رسیدن به ساقه ها باید طی کنه و اینجوریاست که موی فر از موی لخت دیرتر چرب میشه. در این حالت خب فرفری ها خیلی نیاز ندارن مکه دائما موهاشون رو بشورن و پیشنهاد ما به فرفری ها استفاده از کلنزینگ کاندیشنر می باشد.

لخت کردن مو

شونه واسه موهای خیس, براش واسه موهای خشک

اگر تا به حال تجربه این رو داشتین که موهاتون رو وقتی خیس بوده براش کرده باشید، از صدایی که برخورد براش با موهاتون داشته آشناییت دارید و اینجاست که متوجه خواهید شد که موهای در آستانه شکنندگی هستند. خب احتمال اینکه مو گر داشته باشه زیاده و اگر به دنبال راهی برای باز کردن گره موها هستید به شما پیشنهاد میدیم که بهتره شونه کردن مو رو از قسمت پایین موها شروع کندی و کم کم به ساقه و ریشه ها برسید.

خانوم زیبا، موهات دلشون میخواد اینجوری خشک بشن

خب اغلب ما ها عادت داریم که موهامون رو با یه حوله خشک کنیم در حالی که این عادت به شدت بده و میشه گفت بزرگترین ظلمی هستش که در حق موهامون داریم می کنیم. قسمت فاجعه کار هم زمانی اتفاق میوفته که حوله رو بر روی موها قرار میدیم و روشون به سمت جلو و عقب حرکت میدیم که خب در این شرایط در سطح مو اصطکاک ایجاد میکنه باعث شکستگی کیوتیکول و در نهایت وز شدن موهامون میشه. 

در عوض بیاید و برای داشتن موهایی خوش حالت و صاف، از یک تیشرت کتان استفاده کنید و موها رو داخلش بپیچید و بعد هم تیشرت رو مچاله کنید.این کار رو اونقدری تکرار کنید تا موهاتون به حالت نیمه خشک در بیاد.

لخت کردن مو

این جنس پارچه روبالشی دشمن خونی موهاته

شاید یکی از دلیلایی که موهاتون وز و گره خورده میشه این باشه که روبالشی شما نخی و کتان هستش! خب منطقیه! روبالشی ساتن میتونه به شما موهای براق و صاف هدیه بده، چرا که کتان کتان تمامی رطوبت مو رو جذب خودش میکنه در حالی که ساتن و ابریشم این نامردی رو با موهاتون نمی کنند. بله کتان در قسمت بالایی نجات دهندست اما این جا دشمن خونی موهای شما.

لخت کردن مو

بعد سشوار گرم، حالا با خنک یادت نره

شاید این نکته کمی وققتون رو بگیره اما بدونید که استفاده از باد سرد سشوار نه تنها میتونه حجم، حالت و استایل کلی موهاتون رو به خوبی حفظ کنه، بلکه بلکه باعث بسته شدن کوتیکول هم خواهد شد. همچنین استفاده از انگشتان به عنوان شانه در این مرحله ایده ای ناب می باشد. 

یادت نره رو شامپوت باید اینو نوشته باشه

hydrolyzed keratin بهترین ترکیب موجود به جهت داشتن موهایی سالم، و البته لخت و براق است. کراتین پروتئینی هستش که برای ترمیم موهای آسیب دیده به کار میره و hydrolyzed به این معناست که کراتین در اندازه کوچکیتر و در حالت مایع قرار داره. به همین دلیل میتونه به قسمت درونی مو نفوذ کنه و موها رو ترمیم کنه و در نهایت باعث لختی و صافی اونها بشه.

لخت کردن مو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها