|

واسه شب چله فکر کردی طرح لاک ناخنت چی باشه؟ یلدا همه خوشگلنا تو هم اینجوری دلبر شو

شب یلدا نزدیکه و موندی واسه ناخنات چه طرحی انتخاب کنی که شیک و ترند باشی؟ اینجا انواع یلدایی های جذاب رو می بینی که خودتم میتونید بزنی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- کم کم داریم به شب یلدا نزدیک میشیم و مهمونی های جذابی که میون خانواده ها گرفته میشه. کلا ما ایرونیا این مدلی هستیم که واسه مناسبت های مختلف ذوق زیادی داریم و حتی اون دست از مناسبت هایی که برای خودمون نیست رو هم دوست داریم تا جشن بگیریم، مثل کریسمس و یا هالووین! البته اینها همه بهونه هایی هستند برای یک شب دورهمی و خنده و شادی و خوشتیپ شدن. آخه میدونید که کلا مقوله خودآرایی میتونه روحیه آدما رو عوض کنه و بهشون انرژی و حال خوب بده. مثلا شنیدین میگن دخترا وقتی حالشون بده میرن لاک بزنن چرا که اینجوری یکم تسکین روحشون میشه! 

واسه همه ادما خوشتیپ بودن جذابه و مهم، اما خب برخی براش تلاش بیشتری می کنند و برخی کمتر. مثلا اینکه بسیاری از بانوان هستند به جزء جزء استایلشون برای این شب فکر می کنند و تدارک می بینند. یکی از آیتمای مهم تو خوش تیپی خانومها هم که ناخناشون هستش و میتونن با طراحی های مختلف نشونگر اون فصل و یا مهمونی و مراسم باشند. اگر شما هم از دست خانومایی هستید که به دنبال خوشگلاسیون ناخناتون می باشید اما نمیدونید چه کنید که دلبر ترین بشید، پس حتما با ادامه این مطلب همراه بمونید.

طرح ناخن یلدایی

واسه لاک ناخنت از سفره یلدا ایده بگیر! قرمز یا بورگاندی؟

یلدا شبیه که قشنگی های زیادی داره و شما به راحتی میتونید تنها با یک نیم نگاه به سفره یلدا، ایده های زیادی بگیرید. مثلا اینکه دیزاین ناخن های شما میتونه صرفا یک رنگ قرمز اناری باشه، به یاد انار یلدا که خب به سادگی تنها با یک رنگ ناخن های شما رو زیباسازی کرده. 

فراموش نکنید که تک رنگ بودن همیشه مد بوده و هست و خواهد موند. لاک های قرمز براق به رنگ و طرح لباسی میاد و اصلا جای نگرانی برا ست کردن با لباس نیست. به جز قرمز بهترین رنگ ها برای یلدا زرشکی، بورگاندی و شرابی می باشد.

طرح ناخن یلدایی

طرح ناخن یلدایی

هندوانه طرحی که هم میتونه هندوانه باشه و هم نباشه؛ ترند روز چجوریه؟

همونطور که گفتیم این شب، شب زیبایی هاست و الهام گرفتن از سفره که خب میتونید از سبزی و قرمزی هندوانه شیرین استفاده کرده و طرح لاک خود را انتخاب کنید. اما در اشاره کردیم که هم میشه طرح هندوانه بزنید و مستقیما خود را به داخل سفره ببرید، و هم میتونید که طرح هایی مشابه و یادآور طور بزنید که خب توشون از رنگ های سبز و قرمز استفاده شده. البته که ناگفته نمونه تنها قرمز و یک سبز نیست که میتونن ناخن های شما رو یلدایی کنند، بلکه رنگ هایی مثل رنگ صورتی یا قرمز، سبز فسفری و یشمی، سفید و مشکی هم استفاده کرد و ظاهر زیبا و جذابی مطابق با سن و سلیقه ای که دارید انتخاب کرد. فراموش نکنید که در اینجا نیازه که کمی به سمت ست کردن لباس با ناخن برید چرا که میتونن هارمونی و همخونی جذابتری در استایل شما بسازند.

طرح ناخن یلدایی

طرح ناخن یلدایی

طرح ناخن یلدایی

به طرح انار ناخن هایی دیزاین شده و یلدایی داشته باشید

در اینجا باید بگیم که خب خیلی از خانوما هستند که طرح هایی گوگولی رو به لاک ساده ترجیح میدن. حتی باید بگیم بسیاری از آقایون جوان هم برای نامزد یا همسرشون این سبک ناخن رو دوست دارند که خب میشه گفت اگر از این دست افراد هستید برای شب یلدا از انار و خوشگلیاش غافل نشید. طرح های بسیاری برای انار زدن هستند که هم سادگی و جلای خود را دارند و هم اینکه میشه از سبک های شلوغ و انار دونه طور برای طراحی استفاده کرد که خب برای زدن این سبک نیازه که حتما پیش یه ناخن کار حرفه ای برید تا زیبایی دستان شما رو دو چندان کنه نه اینکه ظاهری خنده دار و بچگانه به ناخن های شما بده. 

طرح ناخن یلدایی

طرح ناخن یلدایی

یلدا اول زمستونه، خوشگلیای این فصل رو یادت نره

وقتی شب، شب اول زمستون هستش و همه چیز دسنت به دست هم میدن تا این فصل قشنگ رو نشون بدن چرا شما این کار رو نکنید و ازش غافل بشی؟ اصلا سفره یلدا به کنار، قطع با طراحی هایی همچون برف و یا در این راستا میتونید دستان خود را زمستونی و زیبا کنید. مثلا اینکه دونه های ریز برف رو بر روی یک رنگ لاک سورمه ای بزنید.

اگر قصد دارید تا خودتون تو خونه طراحی ناخناتون رو انجام بدید و کشیدن این طرح براتون سخته، پس به سراغ شابلون های برفی برید. در بازار شابلون های بسیاری هستند که این سبک طراحی ها رو دارند و میتونن اونچه که دلتون میخواد رو بهتون هدیه بدن.

طرح ناخن یلدایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها