|

جذاب ترین استایل ها برای کریسمس

واسه دورهمی کریسمس میخوام دلبر محفل شم چی بپوشم؟ از مدل مو تا انواع تیپای جذاب

اگر شما هم به زودی قراره برای جشن کریسمس مهمونی بگیرید و یا دعوت بشید و موندید لباس چه خوبه، پس حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فقط یه نمور دیگه مونده تا جشن کریسمس برسه و سال میلادی عوض بشه. خب ما ایرونیا کلا این مدلی هستیم که ذوق خیلی چیز ها رو داریم. وقتی به تقویم نگاه می کنیم خودمون یه عالمه مناسبت داریم که غم و شادی های فراوونی درش جای گرفته که البته اگه تعطیلی هم رخ بده سریع بار و بندیل رو بسته و میریم شمال! در این حد روحیه باحالی داریم. این باحال بودنه به هیچ عنوان بُعد منفی نداره و تماما از نگاه مثبت آن دیده شده که خب خیلی خوبه مردم یه کشور حتی اگر شرایط نابسامانی هم داشته باشن باز سعی میکنن تا خودشون و خونوادشون رو خوشحال کنند. از اینها بگذریم!

و برسیم به مسئله اصلی مطلبمون که در رابطه با مناسبت ها هستش. ما ایرونیا نه تنها شیفته اون اتفاقای خوب تقویمون هستیم، بلکه ذوق مناسبت های خارجی رو هم داریم. مثلا همین کریسمس که بالاتر صحبتش رو کردیم. کریسمس از رگ گردن نزدیک تره و خیلی از خانواده هستند که یا مسیحی اند و یا نیستند و دلشون دوست داره دورهمی ریزی بگیرن و با استایل های زیبا و خوردنی های جذاب و گفتمان های صمیمانه این دورهمی رو کنار هم خوش باشن. اما سوال اینجاست که برای کریسمس چیا میشه پوشید؟ اگر این سوال شما هم هست پس حتما با ادامه مطلب همراه باشید تا با آیتم هایی میشه واسه این جشن بپوشیم آشنا بشید.

Untitled

پلیور و جین یه استایل برنده واسه دورهمی خودمونی

قطعا اینکه مهمونی شما تا چه میزان راحت و کژوال هستش یا خیر خیلی اهمیت داره که در این جا باید بگیم اگر مهمونی شما خودمانی و صمیمانه هستش خب چرا که نه، از یک شلوار جین زیبا که میتونه اسکینی باشه و یا مام استایل، به همراه یک پلیور طرح دار قرمز استفاده کنید. میدونید که کریسمس به مانند یلدای ما به قرمز علاقمنده اما هیچ قاطعیتی نیست و شما میتونید هنجار شکن باشید و با رنگی دیگر این مهمونی رو رنگی تر و جانانه تر کنید. 

فراموش نکنید که استفاده از کلاه های بامزه بابانوئل هم میتونه یه انرژی کریسمسی طور و باحال تری به خودتون و دیگران القا کنه که این نیز ایده ای پر طرفداره.

Untitled

womens-woven-and-red-sweater-cover-1024x673

قطعا تا ماه آینده هوا سرد تر هم خواهد شد و ست نام برده همراه با یک بوت بی نظیر خواهد شد!

پیراهن های عروسکی بسته به سبک جشن شما

اما شاید هم دورهمی شما به گونه ای باشه که دلتون بخواد کمی شیک تر و مجلسی تر بپوشید که خب در این حالت پیشنهاد ما به شما انتخاب یک پیراهن عروسکی ترجیحا به رنگ قرمز هستش که زیبایی شما رو به حد اعلا میرسونه، اما در صورتی که بیش از اندازه مجلسی نباشه و به سمت و سوی سادگی بره! باید اعتراف کنیم این استایل نیز با یک کلاه بابانوئل که گاها به سر بگذارید میتونه زیبایی جذابی این شب و تیپ شما رو دوبرابر کنه اما کاملا بستگی به نوع سلیقه شما داره. 

اگر فضایی که درش این مهمانی برگزار میشه گرم هستش، ایده پیراهن عروسکی تا زانو میتونه شما رو شیک و دخترونه و عروسکی نشون بده که هم با موهایی حالت دار میتونه خوب باشه که رسمی تره و هم با کمی شیطنت کلاه که البته باید بگیم کلاه خیلی ضروری نیست! 

فراموش نکنید که استفاده از اکسسوری به شدت مهمه و میتونه استایل شما رو کامل کنه. پس هر آنچه که در چنته دارید به عنوان اکسسوری کمی رسمی، رو کنید و خود را بیارایید.

Untitled

موهامون رو چجوری خوشگلاسیون کنیم؟

برای قضیه ناخن که خب طرح های بسیاری وجود داره که در مطلب پیشین جذاب ترین مدل های لاک و طراحی ناخن ویژه کریسمس رو معرفی کردیم. اما در رابطه با مدل موها باید بگیم که بهتره به هیچ عنوان سراغ شینیون های شلوغ نرید و سعی داشته باشید حتی الامکان از سبک های باز استفاده کنید. در اینجا شما میتونید هم موهای خود را فر کرده و یه گوگولی بودن خاص به چهرتون تقدیم کنید، و هم اینکه موهای خود را صاف و یا حالت دار کنید که در هر شرایط گزینه هایی ایده آل می باشند.

پیراهن ساده به رنگ خنثی، و یا پیراهن قرمز همه کاره؟

اگر میخواهید لباسی تهیه کنید که فقط به درد کریسمس نخوره، پس بهتره که از یک پیراهن تا وسط ساق پا بلند استفاده کنید که یقه ای نسبتا بسته داره، البته یقه اسکی نه! با آستین هایی که هم میتونن بلند باشند و هم سه ربع، که در این حالت بهتره پیراهن شما به شدت جذب نباشد. برش های روی شونه لباس میتونن جذابیت بصری ظاهر شما رو افزایش بدن بدون اینکه لباس شما بیش از اندازه باز باشه! از این سبک پیراهن میشه برای بسیاری از مناسبت ها استفاده کرد و نگران بلا استفاده شدن آن دیگر نیستید.

Untitled

از طرفی هم رنگ های خنثی و یا نود میتونن برای انتخاب یک لباس بی نظیر باشند. مثلا بافتی گشاد و مدل دار که به رنگ سفید است همراه با اکسسوری و جواهرات زیبا که با یک جین قد نود و کفش پاشنه بلند ست شده، ظاهر شم رو منحصر به فرد و در عین حال شیک خواهد کرد. به طوری که ناخواسته هم یک تیپ کژوال اسمارت رو نشون داده اید و هم کمی رسمی شده اید.

لاک ناخن به رنگ بافت و یا قرمز رنگ میتونه ظاهر شما رو تکمیل کنه.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی