|

معرفی بهترین خط چشم ها که چشمانی گیرا میسازند / ترفندی که باعث میشه دستت روون بشه

برای کشیدن یک خط چشم زیبا قطعا داشتن خط چشمی با مایع با کیفیت اهمیت بالایی داره که در این مطلب با چند تا از محبوب تریناشون آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها می بینیم که داره برای بار هزارم سریال "یوسف پیامبر" رو نشون میده که البته یکی از جذب ترین و پر بیننده ترین سریال های تلویزیون محسوب میشه و یکی از دلیلای این محبوبیت گریم های جالب کاراکتر ها می باشد. می بینید که در این سریال چه خانوم و چه آقا خط چشم هایی بلند بالا دارند که خب از همین موضوعات و البته نقش و نگارایی که از دوران مصر باستان به جا مونده مشخصه که ابتدا خط چشم از این کشور ترند شده و به جهانیان رسیده. 

خط چشم و کاربردهای آن

واقعا هم باید بگیم این آیتم در صورت و میکاپ بانوان به شدت تاثیرگذاره و میتونه آرایش رو یهو از این رو به اون رو کنه. اون قدیم ندیما مردم برای کشیدن خط چشم از آنتیموان و کانی مس استفاده می کردند اما خب امروزه خط چشم ها تغییر کردن و کشیدنشون هم به مراتب آسون تر شده، اما در عین حال هم سخت. قطعا خط چشم به همون اندازه که خیلی خوشگله، خیلی هم کشیدنش سخت و دشواره. از طرفی هم داشتن یک خط چشم مرغوب که بتونی هم موندگاری مناسبی داشته باشه و هم اینکه راحت و روون کشیده بشه نیمی از خوب و یا بد شدن یک خط چشم زیباست! نیم دیگر هم دقت و مهارت خود فرد!

معرفی بهترین خط چشم ها

یه ترفند خفن واسه راحت تر کشیدن خط چشمت

خط چشم کاملا یک نقاشی ماهرانه به شمار میاد، چرا که هم در قسمتی از صورت قرار داره که حساس و تو چشمه، هم اینکه چون خطوط نیم گرد و صاف نیاز داره، در هر حالت خیلی سخته! اگر برای کشیدن خط چشم خیلی دستتون میلرزه و مایع خط چشمتون پخش میشه، به راحتی میتونید با استفاده از یک مداد چشم که کیفیت و نرمی بالایی داره این کار رو انجام دهید. 

خانوم زیبا، بهتره که پیش از زدن مایع خط چشم، ابتدا به وسیله یک مداد چشم با کیفیت مدل و حوزه خط چشمتون رو بکشید و معین کنید، سپس برای پر کردنش به سراغ خود خط چشم برید. اینجوری قسمت های چروک چشم هم به راحتی پر خواهند شد.

معرفی بهترین خط چشم ها

اما همونطور که گفتیم قطعا کشیدن یک خط چشم خوب، نیازمند خط چشمی با کیفیت و لول بالا هستش بتونه هم ساعت ها موندگار باشه و تکون نخوره، هم اینکه به راحتی و نرمی کشیده بشه چرا که در غیر این صورت شما بهترین میکاپ آرتیست هم که باشید، باز نمیتونید با مایع نامرغوب ظاهری زیبا به دست بیارید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با چند خط چشم خفن آشنا بشیم.

معرفی بهترین خط چشم ها

خط چشم فلورمار

اگر یک خط چشم میخواید که از چشمان شما، چشمانی بسیار گیرا و زیباتر بسازه و از طرفی هم حساسیت زا نباشه و بشه با خیالی راحت ازش استفاده کرد، پس حتما خط چشم فلورمار رو تهیه کنید تا از کیفیت و مات بودن این خط چشم لذت ببرید. 

این خط چشم با داشتن رنگدانه های قوی و پرمایه، چشمانی بسیار مشکی برای شما خواهد ساخت. 

معرفی بهترین خط چشم ها

خط چشم بورژوآ

برند بورژوا محبوبیت و معروفیت زیادی در بین خانومها اره که خب به دلیل بافت نرمی که داره و به دلیل اینکه رطوبت کتافی رو به چشم میرسونه، برای چشم های حساس پیشنهاد میشه و یه گزینه ایده آله. با استفاده از خط چشم بورژوا دیگه نگران خط و خطوط و چروک های چشم نباشید چرا ک این برند شما رو راضی خواهد کرد.

معرفی بهترین خط چشم ها

خط چشم اوریفلیم

خط چشم اوریفلیم رنگدانه های بسیار مشکی و زیادی داره که برای اکثر خانوم ها مناسب می باشد چرا که حالتی ژله ای دارد. شما بانوی محترمه و زیبا میتونید روزانه از این خط چشم استفاده کندی و خیالتون از بابت حساسیت زا بودنش راحت باشه چرا که از مواد گیاهی ساخته شده است. دلیل شهرت این محصول ترکیبات بسیار مغذی و مفیدی هستش که در بافت ژله ای و قلم حرفه ای آن وجود داره. خط چشم اوریفلیم یکی از بهترین های بازار محسوب میشه که به راحتی خشک میشه و بعد از خشک شدن هم موندگاریش بسیار بالاست.

معرفی بهترین خط چشم ها

خط چشم لانکوم

خط چشم لانکوم یکی از بهترین برندهایی محسوب میشه که شما میتونی با استفاده ازش، انواع مختلف طرح ها رو تست کنید و بکشید. از خصوصیات این خط چشم اینه که دارای نوک فوم نرم و دسته چرخشی 35 درجه‌ ای می باشد که شما بتونید راحت و نرم تر دست خود را حرکت داده و خط چشم رو بکشید. خط چشم لانکوم رنگ به شدت فوق‌ العاده تیره و ماتی داره که برای زیبایی چشمان مورد استفاده قرار می گیرد؛ خط چشم لانکوم شهرت بسیار زیادی بین خانوم ها داره و مورد تایید اکثر اونا قرار میگیره. 

معرفی بهترین خط چشم ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها