|

ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت / ایده های جذاب برا دکوراسیون قلب خونتو یاد بگیر بانو

برای ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت یه سری ایده ها بهتون دادیم که میتونه حسابی براتون مفید و کارآمد باشه که توصیه میکنیم بخونیدشون.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای خیلی ها ست کردن و ایجاد هارمونی از مهم ترین مسائل هست این افراد دوست دارن که یه استایل ست داشته باشن با لباس های زیبا، دوست دارن که به کوچک ترین جزئیات اهمیت بدن از اکسسوری ها و نازک ترین دستبندشون بگیر تا الی آخر حالا شما در نظر بگیرید که این افراد خوشتیپ مگه میذارن خونشون به دور از زیبایی و نظم چیده بشه که مسلما شما هم که در حال حاضر این مقاله رو میخونید یکی از این افراد هستید که از قضا به دنبال ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت هم هستین و دوست دارید که که بدونید چطور میشه یه هارمونی فوق العاده بین این دوتا آیتم از آشپزخونه برقرار کرد تا فضای شیک و مدرنی به وجود آوورد.

خب طبیعی هم هست این موضوع چرا که در راستای ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت باید بگیم که هر دوی این دو وسیله ها از آیتم هاب بزرگ در آشپزخونه به شمار میرن خب کابینت ها میتونن فضای زیاد و بزرگی رو به خودشون اختصاص بدن و از طرف دیگه فرش هم در صورتی که زیبا باشه میتونه یه نقطه ی کانونی فوق العاده در وسط ؛آشپزخونه  شما ایجاد کنه که نگاه هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه که خب به همین دلیل هم باید در انتخاب اون نهایت دقت و وسواس رو به خرج داد. حالا در ادامه بریم سراغ دونستن این که چطور میشه ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت رو انجام داد.

ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت

فرش آشپزخونتون باید از مواد با کیفیت و با دوامی ساخته شده باشه

قبل از این که به سراغ این بریم که فرش و کابینت آشپرخونه رو چطور ست کنیم باید این نکته رو خاطرنشان کنیم که صد درصد باید فرش آشپرخونتون از متریال خوب و با کیفیتی ساخته شده باشه؛ به علت این آشپزخونه رو میشه یکی از پر رفت و آمد ترین و شلوغ ترین مکان ها توی خونه دونست که همیشه احتمال ریخت و پاش در اون وجود داره با این حساب باید فرش خریداری شده برای این فضا دارای مقاومت بالا در برابر لکه ها باشه و بسیار بادوام که میتونه از جنس های نایلون، آکرلیک، پلی پروپیلن و یا پیلی استر باشه چرا که نگهداری و شستن فرش هایی با این جنس بسیار راحت تره.

ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت

استفاده از رنگ های خنثی در کنار کابینت های سفید یه محیط دنج میسازه

برای این که محیط آشپرخونتون رو دنج و ظریف نشون بدید میتونید به سراغ داشتن کابینت های سفید و یا دارای رنگ روشن همراه با فرش هایی به رنگ خنثی برید. به عنوان مثال یه فرش به رنگ طوسی و یا بژ میتونه محیط و فضای آشپزخونه شما رو حسابی آرامشبخش کنه و اون رو تبدیل به یه مکان دنج برای جمع شدن خونواده تو کنه. شما میتونید برای آشپزخونه هایی با سبک سنتی و یا مدرن به سراغ این ست برید و مابقی آیتم ها رو حتی رنگارنگ بچینید.

ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت

استفاده از فرش های الیاف طبیعی در کنار کابینت های چوبی یادآوره خونه های روستایی

در صورتی که علاقمند هستید که آشپرخونه ی خوتون از خونه های روستایی و قدیمی الهام گرفته شده باشه میتونید به سراغ فرش هایی از جنس الیاف طبیعی برید مثل چرم و پوست و در کنار اون ها میتونید از کابینت های چوبی استفاده کنید و زیبایی آشپرخونتون رو تکمیل کنید. بافت خاکی که این مدل فرش ها دارن میتونه به فضای شما شخصیت و گرما ببخشه و بین داخل و خارج آشپرخونه یکپارچگی به وجود بیاره.

ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت

الگوهای هندسی در کنار کابینت های مینیمال مخصوص آشپرخونه های مدرن

در صورتی که علاقمند هستید که دکور آشپرخونتون رو به شکل مدرن و امروزی بچینید میتونید سراغ فرش هایی دارای طرح ها و اشکال هندس برید و در کنار اون ها از کابینت های مینیمالیستی که با اون ها تضاد دارن استفاده کنید و از این طریق علاوه بر این که زیبایی شناسی مدرن رو حفظ کردید یه جذابیت بصری فوق العاده هم به محیط اضافه کردید. در این حالت هم بهتره که از رنگ های خنثی در محیط استفاده کنید تا اگوهای فرش بیشتر توی چشم باشن.

ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت

فرش های رنگارنگ در کنار کابینت های سفید محیط رو براتون شاد میکنه

در صورتی که علاقمند هستید که محیط آشپرخونتون حسابی شاد باشه بهتره که سراغ استفاده از فرش هایی رنگارنگ در کنار کابینت های سفیده تون برید و هیجان و انرژی رو مهمون آشپزخونتون کنید. فرقی هم نمیکنه که این فرش ها دارای طرح های انتزاعی باشن و یا الگوهای هندسی جسورانه بدون شک این فرش ها تبدیل به نقطه ی کانونی آشپرخونه ی شما خواهند شد. شما میتونید برای برقراری هارمونی بیشتری بقیه ی آیتم ها رو از با توجه به رنگ های موجود در فرش ست کنید مثلا ظروف رنگی که با یکی از رنگ های فرش ست هستن و یا گلدون های زیبا و ست.

ست کردن فرش آشپزخونه با کابینت

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها