|

فرش کرم با چه پرده ای ست میشه؟ / از کنار این رنگا ساده نگذر که خونتو دنج نشون میدن

در پاسخ به این سوال که فرش کرم با چه پرده ای ست میشه براتون نکات لازم رو توضیح دادیم که میتونید استفاده کنید و نتیجه ی مطلوبی بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

هیچ کسی نیست که دوست نداشته باشه خونش به بهترین شکل دیزاین بشه و دکور خوبی توی خونش پیاده شه چون این روزا دیگه مثل قدیم نیست که کسی از اصول دکوراسیون چیزی ندونه و هر کسی صرفا با سلیقش خونه بچینه اون هم در حالی که اینترنت پر از ایده ها راهکارهای دیزاین و دکور هست بنابراین شما میتونید از این ایده ها استفاده کنید و برای زیباترین حالت خونتون تلاش کنید و دکوراسیون اون رو به بهترین شکل ممکن بچینید در همین راستا ما هم قصد داریم که در خصوص این که فرش کرم با چه پرده ای ست میشه براتون صحبت کنیم چرا که این رنگ فرش در خونه های ایرانی بسیار به چشم میخوره و دوستداران زیادی داره.

در خصوص این که فرش کرم با چه پرده ای ست میشه باید گفت که فرش کرم میتونه یه انتخاب بسیار خوب برای شما باشه که فضاتون رو بسیار بزرگ تر از اون چیزی که هست نشون میده و  برای خونه هایی با متراژهای کوچک بسیار مناسبه ولی موضوعی که وجود داره این هست که این رنگ فرش بسیار زود کثیف میشه و کثیفی رو روی خودش نشون میده که در صورتی که بچه ی کوچیک دارید و یا رفت و آمد به خونتون زیاد هست باید این موضوع رو در نظر بگیرید و نذارید که فرشتون اونقدرا کثیف بشه که جلوه ی بدی از خودش ایجاد کنه. حالا در ادامه بریم سراغ دونستن این که فرش کرم با چه پرده ای ست میشه؟

پرده کرم48

فرش کرم با چه پرده ای ست میشه؟ هارمونی یا کنتراست رو در نظر بگیرید

در صورتی که فرش به رنگ کرم دارید و میخواهید که یه تضاد بین رنگ اون و رنگ پرده ایجاد کنید باید سراغ اون دسته از رنگ هایی برید که مکمل و یا متضاد کرم در چرخه ی رنگ هستن مثلا بنفش، آبی و یا سبز به عنوان رنگ پرده در کنار فرش کرمی میتونن رنگ فرش رو بیشتر به چشم بیارن و انرژی و جذابیت بینظیری رو ب خونتون ببخشن. در صورتی هم که میخواهید یه هارمونی منحصر به فرد ایجاد کنید پیشنهاد ما برای رنگ پرده در کنار فرش کرمیتون اون دسته از رنگ هایی هست که در چرخه ی رنگ نزدیک و یا حتی مشابه کرم هستن مثل رنگ های زرد، بژ و یا نارنجی که تک به تکشون در کنار کرم میتونن ترکیب بینظیری در فضا خلق کنن.

پرده کرم498494

فرش کرم با چه پرده ای ست میشه؟ دنج بودن و اندازه رو در نظر بگیرید

در صورتی که علاقمند هستید که فضاتون بزرگتر به نظر برسه میتونید برای رنگ پرده سراغ اون دسته از رنگ ها برید که روشن تر از فرش کرمی شما هستن مثل عاجی، پرده ای با سایه های سفید و یا رنگ های پاستلی.. لازم به ذکره که این رنگ ها میتونن نور رو بیشتر منعکس کنن که همین موضوع باعث میشه که خونتون دلباز تر و جا دار تر دیده بشه. اما در صورتی که میخواهید خونتون دنج و گرم به نظر برسه میتونید سراغ اون دسته از رنگ ها برید که غنی تر و یا تیره تر از فرش به رنگ کرم هستن مثل شرابی، قهوه ای و یا سرمه ای. این رنگ ها غالبا نور بیشتری جذب میکنن که به همین خاطر میتونن محیطتون رو گرمتر و صمیمی تر نشون بدن.

پرده کرم6464

فرش کرم با چه پرده ای ست میشه؟ اضافه کردن گرما یا درام

در صورتی که میخواهید فضاتون یه مقدار درام داشته باشه بهتره که سراغ اون دسته از رنگ هایی برید که پر جنب و جوش و پر رنگ هستن مثل صورتی، قرمز و یا فیروزه ای چرا که این رنگ ها توجه رو به سمت پرده و بعد به سمت فرش جلب میکنن و این دو آیتم رو حسابی به چشم میارن و در صورتی هم که میخواهید یه مقدار گرما به محیطتون اضافه کنید بهتره که سراغ رنگ های کم رنگ و یا ملایم تر برید مثل هلویی، برنزه و یا مریم گلی. این رنگ ها بی نهایت فضا رو جذاب و دنج نشون میدن.

پرده کرم6484

فرش کرم با چه پرده ای ست میشه؟ الگوها و بافت پرده رو در نظر بگیرید

برای پیدا کردن پرده ی ست با فرش کرمی  باید به الگو هم دقت کنید مثلا در صورتی که فرش کرم شما یک دست بود سراغ پرده هایی برید که نقش و نگارهای ظریف و یا طرح های هندسی ساده دارن و به جذابیت بصری محیط بفزایید. همچنین در صورت انتخاب اون دسته از پرده ها که چاپ های گلدار و یا الهام گرفته شده از طبیعت دارن باعث میشید که سرزندگی و طراوت محیطتون بیشتر بشه که بهتره برای این موضوع از رنگ های موجود توی فرش هم کمک بگیرید.

پرده کرم484894

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها