|

کت جین را چگونه ست کنیم؟

معجزه ای به نام کت جین زارا در استایل پاییزی؛ جدیدترین مدل های کت جین و دامن جین

کت جین

جدیدترین مدل های کت جین و دامن جین و انواع استایل پاییزی به سبک 1402 در شایانیوز؛ آموزش استایل با کت جین کوتاه در ایران و جدیدترین کت جین ز…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع پاییز و تب و تاب انتخاب استایل پاییزی هر ساله شاهد حضور چند نوع پارچه در دنیای مد هستیم که یکی از نوع های محبوب و ترندی آن را می توان پارچه جین و یا همان دنیم های دوست داشتنی دانست. جین پارچه ای است که در لباس های مختلف دنیا مانند شلوار جین، کت جین و پیراهن استفاده می شود. با این حال، تاریخچه جین غنی و متنوع است و قدمت آن فراتر از آن است که تصور کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ریشه پارچه جین از فرانسه است. این ملت، همانطور که می دانید یکی از پایتخت های مد جهان محسوب می شوند بنابراین جای تعجب نیست که یکی از مهم ترین روندهای لباس قرن گذشته از آنجا باشد. پارچه جین یکی از پارچه ای بادوام و مقاوم است که می توان گفت از همان ابتدا به خاطر عمر بالایی که داشت مورد استقبال قرار گرفت.

حال که تا حدودی می دانید پارچه جین چه نوع پارچه ای است و دارای چه نوع تاریخچه ای می باشد خوب است که بدانید امسال ترندهای جذاب سال همه و همه از این پارچه تولید شده اند. برای مثال در بین ترندهای جذاب پاییز 1402 می توان به کت جین و دامن جین اشاره کرد، البته نه از نوع کاپشن جین های قدیمی بلکه در قالب کت کراپ جین که کاملا دارای استایل متفاوتی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کت جین و دامن جین برای استایل پاییزی آشنا شوید.

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه

کت جین و دامن؛ از سرتا پا جین بپوشید

اگر می خواهید دو تا از آیتم های ترند پاییز 1402 را در کنار هم ست کنید باید این نکته را بدانید که این دو آیتم باید دارای یک رنگ و ضخامت باشند. برای مثال کت جین آبی روشن و یخی باید با دامن جین آبی روشن ست شود، در غیر اینصورت استایل جذابی نخواهید داشت. البته همانطور که گفتیم دارای یک ضخامت باشند به این معنا است که کت جین کاغذی با دامن دنیم ضخیم ست نکنید، زیرا این ترکیب قطعا ترکیبی خواهد بود که بالاتنه شما حس تابستان و به پایین تنه شما حس پاییز یا زمستان را القا خواهد کرد. پس به تناسب رنگ و نوع ضخامت جین های انتخابی در یک لوک کامل دقت نمایید.

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه

کت جین و کفتان؛ جین ها به همه ساز می رقصند!

اگر یک کت تک جین را برای استایل پاییزی خود انتخاب نموده اید ولی نمی خواهید آن را با یک شلوار و یا دامن جین ست کنید. پیشنهاد ما برایتان انتخاب یک کفتان کتان است. البته از کفتان های پشمی هم می توانید استفاده کنید ولی دقت کنید که یک کفتان پشمی چهارخونه به دلیل پترن هایی که دارد نمی تواند گزینه مناسبی باشد. پس در ابتدا و قبل از انتخاب این نکته را به یاد داشته باشید که کفتان های ساده به راحتی با همه لباس های دیگر ست می شوند، مخصوصا با کت های کراپ جین و کتان. پی پیشنهاد ما برای پاییز امسال انتخاب یک کفتان کرم و یا طوسی به همراه کت جین کراپ است.

کت جین کوتاه

کت جین کوتاه

ترنچ کت جین را فراموش نکنید

بعد از کت های کراپ جین که کت های ترند پاییز 1402 لقب گرفته اند می توان گفت ترنچ کت های جین ترندهای جذابی محسوب می شوند. پس اگر از لباس های کراپ و کوتاه خوشتان نمی آید و به نظرتان تناسبی با استایل کلاسیک شما ندارند می توانید از ترنچ کت جین برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. البته این نکته را فراموش نکنید که این مدل ترنچ کت ها شما را قد بلندتر نشان خواهند داد اگر با یک آیتم جین همرنگ ست شوند.

کت جین کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی