|

هودی را در استایل پاییزی چگونه ست کنیم؟

کی فکرشو میکرد با یک تیکه لباس بشه این کارارو کرد! ست هودی با جذاب ترین لباس پاییزی

هودی

معرفی جدیدترین مدل های استایل پاییزی کژوال و انواع ست هودی با جذاب ترین لباس پاییزی؛ جدا از استایل کردنش میدونی فرق هودی و سویشرت چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حال که پاییز زیبا از راه رسیده است و هوا مخصوصا در شب ها کمک کم رو به سردی می رود، وقت آن رسیده که جذاب ترین لباس پاییزی خود یعنی هودی خود را از کمد دربیاورید و به کمک آن ها استایل های جذاب تری را تجربه کنید. اگر می پرسید چگونه می توان با یک آیتم اسپرت و کژوال استایل های جذاب و متفاوتی را تجربه کرد باید بگوییم که برای گرفتن جواب این سوال تنها کافی است تا این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا با معجزه های این لباس پاییزی آشنا شوید. البته در ابتدا خوب است که بدانید هودی چیست؟ و یا لباسی که قرن‌ها است که خانم‌ ها و آقایان از آن استفاده می‌ کنند چگونه می تواند برای استایل پاییزی امسال همچنان یک آیتم ترندی و جذاب محسوب شود؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در اوایل سال 1930 میلادی، دمای بسیاری از کارخانه‌ های نیویورک پایین بود و کارگران در آن سرما باید لباس گرم به تن می‌ کردند. از این رو لباس فرم کارگران، شباهت بسیاری به مدل هودی مُدرن این روزها داشت و همین موضوع در این سال‌ ها باعث شد محبوبیت هودی تا سال 1990 بیشتر شود و مورد استقبال دختران و پسران جوان قرار بگیرید. البته علاوه بر این، فیلم سینمایی راکی با بازی سیلوستر استالونه هم باعث محبوبیت بیشتر هودی شد و توجه بسیاری از طراحان لباس و دختران و پسران جوان را به خود جلب کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند استایل جدید با هودی و یا فرق هودی و سویشرت بیشتر از قبل آشنا شوید.

هودی چیست؟

هودی چیست؟

هودی با کت جین؛ جین پوشا بیان اینور بازار

اگر شما هم مانند بسیار از افراد دیگر از استایل های کژوال و راحت و یا لباس های جین استقبال می کنید انتخاب یک هودی به همراه شلوار جاگر و یک کت جین می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد. دومین پیشنهاد ما برای شما این است که اگر از کت جین خوشتان نمی آید و استایل خود را کمی متفاوت تر می خواهید از کت چرم به جای این مورد استفاده کنید، زیرا در این حالت هم نتیجه ای مشابه خواهید داشت. یکی از بهترین استایلی هایی که می توانید با پوشیدن هودی ها داشته باشید، استفاده از ترکیب کت چرم، شلوار چرم یا جین تنگ و کفش راحتی یا کتانی است. این لباس ها می توانند ظاهر مناسبی به تیپ غیررسمی شما بدهند، همچنین این موارد بهترین ست هایی هستند که می توان با هودی پوشید.

هودی چیست؟

هودی چیست؟

هودی به همراه وست و یا پالتو های بلند

اگر به دنبال استایل نیمه رسمی و یا حداقل کمی رسمی تر از مدل بالایی هستید می توانید هودی خود را به همره یک شلوار جین یا لگ شاین با یک وست و یا پالتوی فوتر ست کنید و استایل جذابی را تجربه نمایید. انتخاب پالتوهای بلند فوتر می تواند شما را بلندتر و جذاب تر از آیتم های دیگر نشان دهد، البته اگر خودتان به این سبک از لباس ها علاقه دارید وگرنه در نهایت وست های پافر هم می توانند برایتان گزینه مناسبی باشند. پس می توان نتیجه گرفت بر خلاف اینکه همیشه شنیده ایم که هیچگاه نمی توان یک لباس رسمی را در کنار یک لباس غیررسمی قرار داد، دنیای مد امروز حتی به ما پیشنهاد می کند کت رسمی را از روی هودی بپوشیم تا استایل جذاب تری را داشته باشیم.

هودی چیست؟

هودی چیست؟

ست هودی و جاگر به تنهایی؛ اسپرت و جذاب

اگر به دنبال یک استایل اسپرت و جذاب ولی در عین حال راحت هستید می توانید ست هودی و جاگر به تنهایی را امتحان کنید. البته فراموش نکنید که این گزینه برای پاییز که هوای نسبتا خنکی دارد پیشنها می شود وگرنه در زمستان و روزهای برفی شما حتما نیاز دارید بر روی هودی خود یک لباس رویه بپوشید.

هودی چیست؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی