|

معرفی چندتا از بهترین ریمل های آرایشی

این سه تا ریمل ازت سرنتی پیتی میسازه؛ دیگه نیازی به کاشت مژه و روش های گرون قیمت نیست

ریمل مک

معرفی چندتا از بهترین ریمل های آرایشی و انواع ریمل حجم دهنده و بلند کننده در شایانیوز، جدیدترین مدل های ریمل اسنس صورتی و ریمل ایزادورا

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- بر خلاف تصور بیشتر خانم ها که معتقدند خط چشم تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و جذابیت چشم دارد، می توان گفت ریمل و آرایش صحیح مژه نیز تاثیر زیادتری بر این موضوع داشته باشد. برای مثال شما می توانید با داشتن مژه هایی پر پشت و بلند حتی خود را از استفاده از خط چشم بی نیاز کنید و خیلی سریع به فرم دلخواه چشم برای خود برسید. به دلیل وجود تعداد بسیار زیادی ریمل در بازار، تشخیص مناسب‌ ترین گزینه، ممکن است کمی دشوار به نظر برسد ولی چیزی که همه خانم ها می دانند این است که بهترین ریمل بازار همیشه گران ترین ریمل بازار نخواهد بود. پس قبل از خرید بهتر است تا در مورد این موارد تحقیق نمایید  تا با آگاهی انتخاب کنید، زیرا در این حالت مجبور به پرداخت هزینه نخواهید بود و نتیجه مطلوب تری را خواهید گرفت.

پس به جای انتخاب روش های گران قیمت و مضری مانند کاشت مژه و یا استفاده از مژه مصنوعی یک ریمل حرفه ای برای خود انتخاب نمایید و مژه های طبیعی خود را به بهترین شکل آرایش کنید. البته فراموش نکنید که ریمل تماس نزدیکی با بافت حساس چشم دارد و در صورت تقلبی بودن و یا عدم مرغوبیت، می تواند باعث بروز مشکلات چشمی، التهاب و حساسیت شود. به همین خاطر نسبت به انتخاب این محصول باید وسواس بیشتری به خرج داد و بهترین آن را از فروشگاه های معتبر خریداری نمود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های ریمل حجم دهنده و یا ریمل بلند کننده آشنا شوید.

بهترین مارک ریمل

ریمل مک استک؛ کیفیت اتفاقی نیست!

فراموش نکنید که ریمل خوب نه تنها به مژه های شما آسیب نمی زند بلکه باعث می شود مژه های شما تقویت شوند، پس همیشه محصولات آرایشی خود را مخصوصا ریمل که با چشم های شما در تماس است را از برندهای معروف انتخاب نمایید. ریمل مک استک یک ریمل حجم دهنده و در عین حال بلند کننده است که می توان به نوعی لقب دوکاره را به آن داد. ریمل جدید مک استک حجم و طول مژه ها را تا حد دلخواه شما افزایش می دهد، به گونه ای که می توانید چندین لایه از ریمل به مژه ها بزنید تا به حجم ایده آل برسید. این ریمل در عین حال که بسیار سبک است، گلوله نمی شود و 24 ساعت دوام دارد، ریمل مک بلافاصله پس از استفاده مژه ها را فر و بلند می کند و بدون احساس سنگینی حجم مژه ها را افزایش می دهد.

بهترین مارک ریمل

بهترین مارک ریمل

ریمل ایدل لانکوم؛ دوکاره و حرفه ای

اگر بعد از ریمل مک به دنبال یک ریمل حرفه ای و دو کاره هستید که علاوه بر اینکه به مژه هایتان حجم می دهد آن ها را بلند کند ریمل ایدل لانکوم یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. این ریمل تک تک مژه ها از کوتاه ترین تا بلندترین را هدف قرار می دهد و طول و حجم مژه ها را افزایش می دهد. اپلیکاتور این ریمل کمی خمیده است که باعث می شود مژه ها به خوبی لیفت پیدا کنند و تا 24 ساعت دوام داشته باشند. فرمول ژلی این ریمل مژه ها را سنگین نمی کند، ریزش پیدا نمی کند و جمع نمی شود. البته نه تنها باعث ریزش نمی شود بلکه تا حدودی به خاطر نوع فرمولاسیونی که دارد مانع از ریزش مژه ها هم خواهد شد.

بهترین مارک ریمل

بهترین مارک ریمل

ریمل نوت؛ حرفه ای و مقرون به صرفه

هنگام انتخاب ریمل حجم دهنده باید به سه نکته اصلی توجه کنید. اول از همه باید بدانید که چه نوع مژه‌ هایی دارید، برای مثال اگر دارای مژه‌ های نازک و کم‌ پشت هستید، باید به دنبال ریمل‌ های تقویت کننده بگردید. یکی از این مدل های تقویت کننده ریمل نوت است. ریمل نوت یک ریمل با کیفیت، حرفه ای و قیمت مناسب است که از برندی ترکیه ای ولی با کیفیتی به معنای واقعی اروپایی تولید می شود.

بهترین مارک ریمل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها