|

شال های ترند پاییز را بشناسید

انتخاب رنگ شال با توجه به فصل؛ به نظرت پاییز 1402 چه شال و روسری ای باید سر کنی؟

شال پاییزه

به نظرت پاییز 1402 چه شال و روسری ای باید سر کنی؟ معرفی جدیدترین ترندهای شال پاییزه و انواع شال موهر در شایانیوز؛ انوع شال موهر و بافت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مهم ترین و جذاب‌ ترین اکسسوری‌ های فصل پاییز و زمستان در بین خانم ها شال پاییزه است. هر خانم شیک پوشی با انتخاب درست رنگ و جنس مناسب این فصل برای شال و روسری خود، می‌ تواند استایل شیک و بی‌ نظیری را برای خود رقم بزند. البته اینکه چگونه بهترین انتخاب را برای فصل خزان داشته باشید نیاز به شناخت شما از دنیای مد و فشن و یا سبک های مختلف استایل دارد. البته در این زمینه اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما اینجا هستیم که این کار را برایتان بکنیم و شما را تا حدودی با انتخاب و باید و نباید های استایل پاییزی و یا حتی ترندهای جذاب این فصل آشنا کنیم.

در هوای سرد انواع شال گرم با جنس‌ های مختلف وجود دارد که از آنها متناسب با سایر لباس‌ های انتخابی خود می‌ توانید استفاده کنید. در ابتدا تنها شالی که گمان کنم نیازی به معرفی نداشته باشد شال موهر است، این شال نه تنها برای پاییز گزینه مناسبی است بلکه استایل زمستانی شما را نیز از این رو به آن رو خواهد کرد. از شال گرم بافت هم در زمستان استفاده می‌ شود که با پالتوهای خیلی گرم مانند پالتو تدی، و یا انواع مانتو بافت، استایل جذابیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شال و روسری برای پاییز 1402 آشنا شوید.

شال پاییزه

شال پاییزه

شال موهر؛ شال و روسری نداره موهر همیشه ترندِ

اگر می خواهید پاییز امسال را ترندی و در عین حال گرم بگذرانید بهتر است از یک شال موهر کمک بگیرید، البته شال و روسری ندارد شما در هر استایل و سبکی که باشید می توانید از موهرهای جذاب و پاییزه استفاده کنید. حال که می دانید این ترند جذاب چقدر می تواند به جذابیت استایل شما کمک کند خوب است که بدانید موهر چه نوع پارچه است است. الیاف موهر دارای یک ماده اولیه بوده که از موی بلند و لطیف خرگوش آنقوره و برخی نژادهای گوسفند و بز آنقوره و در برخی مواقع از پشم گوسفند مرینوس می‌ باشد. معمولا موهر دارای تارهایی است که 13تا 22 سانتی‌ متر می‌ باشند و قطر آن هم 50 الی60 میکرون می‌ باشد، برای تشخیص با کیفیت بودن الیاف باید بگوییم هرچه الیاف دارای قطر کمتری باشد گران‌ تر و لطیف‌ تر است.

شال پاییزه

شال پاییزه

شال نخی پاییزه را فراموش نکنید

یکی دیگر از انواع شال و روسری که برای پاییز پیشنهاد می شود شال و روسری نخی است. البته نه از آن نخی هایی که برای روزهای گرم تابستان استفاده می کردید، بلکه نخی های ضخیم و پاییزه که برای استفاده در فصل پاییز و زمستان تولید می شوند. فراموش نکنید که شما هم برای شناخت هر آنچه بهتر این مدل ها نیاز دارید که چند مدل از آن ها را از نردیک ببینید، پس اگر تا به امروز آن ها را امتحان نکرده اید بهتر است تا برای انتخاب بهترین مدل از آن ها به ساعت های خرید اینترنتی و یا بازار مراجعه کنید. پیشنهاد ما ساعت کاتلیا است که یکی از سایت های معروف در این زمینه می باشد.

شال پاییزه

شال پاییزه

پاییز امسال چه طرح هایی ترند هستند؟

اگر برای پاییز امسال به دنبال یک پترن جذاب و ترند هستید و می خواهید مثل همیشه استایلتان حس و حال فصل را منتقل کند، پیشنهاد ما انتخاب یک شال با برگ های پاییزی است ولی اگر طرفدار استایل های لوکس هستید شال های پلنگی و یا باربری می توانند برایتان گزینه های مناسبی باشند. البته اگر انتخاب شما روسری است تا شال شما می توانید از طرح های زنجیری و شلوغ هرمس هم استفاده کنید، فقط دقت نمایید که لباس های دیگرتان مانند مانتو دارای پترن نباشند.

شال پاییزه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها