|

امسال چه مد شالی مده؟

معجزه ای جذاب از جنس ابریشم در استایل زنانه؛ ترند های شال مجلسی 1402 را بشناسید

شال مجلسی

آشنایی با انواع شال مجلسی و ترند 1402 در شایانیوز؛ عکس جدیدترین مدل های شال و روسری، مینی اسکارف، باندانا یا اکسسوری های دیگر زنانه مطابق مد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما همه خانم های ایرانی می دانند که دنیای شال و روسری بسیار متنوع و جذاب است و جدا از بحث حجاب شال مجلسی می تواند مکملی برای استایل شما باشد همانطورکه در بسیاری از کشورهای غیر اسلامی نیز استفاده از انواع شال و روسری در کنار سایر اکسسوری ها برای ایجاد تم رنگی خاص را مشاهده می کنیم و از طرفی در فصل های سرد سال می تواند به عنوان پوششی جهت محافظ از سرما مورد استفاده قرار گیرد. پس جدا از بحث پوشش انواع شال برای استفاده های مختلف و یا تزئین در استایل زنانه حضور دارند و تا حد بسیار زیادی می توان گفت جزو اکسسوری های تاثیر گذار نیز محسوب می شوند.

البته فراموش نکنید که برای انتخاب شال مجلسی باید به نکته های مختلفی دقت کنید برای مثال در ابتدا خوب است که بدانید انواع پارچه هایی که این نوع شال از آن ها تولید می شود چه نوع ایستایی ای دارند. شال و روسری حریر بسیار لیز است و به راحتی از سر شما سر می خورد. به همین دلیل احتمالا نتوان برای روزمرگی از آن استفاده نمود، البته آنها برای مراسم های عروسی و برخی مهمانی های دیگر گزینه خوبی هستند. پس همیشه به یاد داشته باشید که علاوه بر استایل و نوع مدل آن باید ابتدا به جنس شال انتخابی دقت کنید. 

اگر می خواهید تابستانی خنک داشته باشید بهتر است تا از شال های نخی و نازک استفاده نمایید البته به سبک مجلسی و رسمی، این شال ها الیافی از زیر مجموعه پارچه های پنبه ای و بسیار نازک و سبک هستند و برای فصول گرم سال همچون اواخر بهار و تابستان جزو بهترین گزینه ها می باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شال مجلسی آشنا شوید.

انواع شال مجلسی

انواع شال مجلسی

شال مجلسی کار شده؛ از نوع سنتی گرفته تا آینه کاری های ترند

اولین پیشنهاد ما برای انتخاب شال مجلسی انتخاب شال کار شده است، این شال ها خود دارای نوع های مختلفی هستند برای مثال یکی از جذاب ترین نوع های این شال مجلسی را می توان نوع اصیل و سنتی دانست. شال های کار شده سنتی شبیه به شال های بندری می باشند فقط با کمی تفاوت و تزئینات ترند شده. نوع دیگر یعنی شال مجلسی کار شده را می توان شال های آینه کاری شده و ترند 1402 دانست که می توان گفت جزو لوکس ترین شال ها نیز محسوب می شوند. 

پس اگر می خواهید استایل کلاسیک و یا الگانت خود را متفاوت و در عین حال لوکس تر از دیگر افراد تجربه نمایید می توانید از این شال های مجلسی استفاده کنید و باعث درخشش استایل خود شوید.

انواع شال مجلسی

انواع شال مجلسی

شال مجلسی پتینه؛ شال ترند سال را انتخاب نمایید

شما می توانید برای شرکت در مجالس و مهمانی های مختلف از شال و یا روسری ساتن در رنگ و طرح های متنوع استفاده کنید. البته از معایب این مدل می توان به صدای خش خشی که به هنگام سر کردن دارند اشاره نمود. از طرفی دیگر، این شال مجلسی تقریبا لیز است و می توان گفت روی سر لیز می خورد. پس اگر می خواهید متفاوت و ترندی تر عمل کنید بهتر است به جای یک شال ساتن یا حریر یک شال ابریشم پتینه را انتخاب نمایید.

 این شال ها ظاهری بسیار لوکس و جذاب دارند و معمولا برای استایل های رسمی و یا الگانت پیشنهاد می شوند. البته از آنجایی که شال مجلسی پتینه یکی از ترندهای جذاب دنیای اکسسوری محسوب می شود می توان گفت استفاده از آن در استایل موجب می شود تا حدودی ترندی و مد روز دیده شوید.

انواع شال مجلسی

انواع شال مجلسی

شال مجلسی نخی؛ لوکس اما خنک و ساده

یکی از جذاب ترین گزینه ها برای انتخاب شال مجلسی را می توان شال نخی دانست البته نه هر شال نخی ای، پس اگر می خواهید تابستان امسال را با یک شال مجلسی سبک و در عسن حال ساده خنک و لوکس بگذرانید بهتر است که به سراغ شال های نگین دوزی شده و یا شال های سوزن دوزی شده لینن بروید. این نوع شال ها رنگ بندی های متفاوتی دارند و در طرح هایی دلربا تولید می شوند. البته نکته متمایز کننده این شال ها این است که به سبب سبکی و عبور گرما گردش هوای مناسبی را به همراه داشته و می توان گفت که اصلا سر نمی خورند.

انواع شال مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی