|

ست فرش فیلی با مبل چه رنگی خوب میشه؟ / خونت رو شبیه های کلاس های کره ای دیزاین کن

شاید براتون جالب باشه ست فرش فیلی با مبل چه رنگی امکان پذیر هست که در این مقاله با دلیل براتون توضیح دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی دوست داره که خونش رو به بهترین شکل ممکن بچینه چرا که بالاخره خونه مکان امن هر کسی هست که بعد از مشغله های روزانه و بهش پناه میبره بنابراین شما فکر کنید که دیزاین و دکوراسیون خونتون هم باب میلتون نباشه و یا یه زمانی اون رو اشتباه چیده باشید، اون موقع دیگه حتی نمیشه توی خونه هم آرامش داشت! البته که با دونستن قوانین دکوراسیون میتونین این کار رو به نحو احسن انجام بدین و حالا ما میخواهیم که تو این مقاله به اون دسته از دوستانی که در ست کردن فرش فیلی مشکل دالرن بگیم که ست فرش فیلی با مبل باید چطور انجام بشه و چه نکاتی رو توی اون باید رعایت کنید.

 البته که در خصوص چگونگی ست فرش فیلی با مبل بادی یه نکته رو بهتون بگیم که طبق مطالعاتی که انجام شده کارشناسان در این زمینه میگن که استفاده ی بیش از حد از طیف زنگ های طوسی و خاکستری توی دیزاین و دکوراسیون میتونه به مرور زمان سبب بی حالی، کاهش انرژی و در نهایت افسردگی بشه. یعنی در صورتی که شما توی یه فضایی که در تناژهای رنگی طوسی و خاکستری هست مدت زیادی رو سر کنید علاوه بر مواردی که گفته شد بعد از یه مدت دچار ترس، اضطراب و استرس و در نهایت انزوا و گوشه گیری میشید، بنابراین در استفاده از این رنگ ها دقت کنید، حالا در ادامه نکات لازم در باره ی چگونگی ست فرش فیلی با مبل رو براتون میگیم.

ست فرش فیلی با مبل

ست فرش فیلی با مبل هم رنگ

به این سبک از دکوراسیون که این روزا طرفدارهای زیادی پیدا کرده دکوراسیون یکنواخت میگن که توی این نوع از دکور شما در صورت داشتن یه آیتم فیلی رنگ باید ایتم مقابل اون رو یا به همون رنگ فیلی و یا از هم طیف های اون انتخاب کنید. احتمالا هم بدونید که به این نوع رنگ های رنگ های خنثی میگن که میتونن باعث ایجاد یه حس و حال آرامش بخش توی فضای مدنظر شما بشن. البته که شما دستتون تقریبا باز خواهد بود چرا که طیف وسیعی از رنگ های خنثی وجود دان که توی دایره ی رنگی فیلی قرار میگیرن و شما میتوندی از ایم رنگ ها مثل سیلور، خاکستری، نوک مدادی و... بهره بگیرید.

البته که این نکته رو توجه کنید که باید تناژ رنگی کم رنگ رو کنار هم ست کنید چرا که وقتی اون رو نگاه میکنید باید فرش و مبل شما هم رنگ و هم طیف دیده بشه و اون یکنواختی که گفتیم حس بشه.

ست فرش فیلی با مبل

ست فرش فیلی با مبل رنگ متضاد

یکی از کارهایی که با انجام اون میتونید یه جلوه ی بی نهایت زیبا و خیره کننده در فضای داخلی خونتون ایجاد کنید، بهره گیری از رنگ هایی هست که متضاد هم هستن که در خصوص رنگ فیلی رنگ های متضاد اون میتونن سورمه ای، سبز، شتری و بنفش سیر هستن که استفاده ی هر کدوم از اون ها در فضای داخلی و دیزاین خونتون در کنار رنگ فیلی میتونه احساس سرزندگی و نشاط رو به محیط شما اضافه کنه که با هر بار نگاه کردن به ترکیب رنگی زیبایی که خلق کردید غرق در لذت بشید و به خودتون دست مریزاد بگید.

بنابراین در صورتی که به دنبال این هستید که رنگ فرش فیلی شما حسابی به چشم بیاد و نمایان بشه و یه جورایی نقطه ی کانونی ایجاد کنید پیشنهاد ما بهره گیری از این رنگ ها هست برای این که این موضوع رو بیشتر براتون شفاف کنیم باید بگیم که به طور مثال توی طراحی و بافت فرش های ماشینی از هفت تا ده رنگ بهره میگیرن ولی در بین این رنگ ها بجز رنگ پس زمینه ی اصلی همیشه یه رنگ وجود داره که بیشتر از بقیه ی رنگ ها به فرش روح و جلا میده.

ست فرش فیلی با مبل

ست فرش فیلی با مبل کرم رنگ

در روانشناسی رنگ کرم اینطور بیان شده با توجه به این که این رنگ خنثی هست میتونه احساساتی مثل اطمینان، اعتماد و امنیت رو به ما تلقین کنه و طیف رنگی وسیعی هم داره که شامل شیری، نباتی، استخونی، خاکی و بژ میشه که البته هر کدوم از اون ها میتونن گرم و سرد باشن و تاثیرات خودشون رو روی محیط بذارن. اما در خصوص ست فیلی و کرمی میشه گفت که این رنگ از اون دسته از رنگ هاست که بدون هیچ نگرانی و با صداقت کامل میتونه با فرش فیلی رنگ شما ست بشه. شما میتونید با انتخاب یه مبل کرم در کنار فرش فیلی یه محیط زیبا و روشن خلق کنید.

ست فرش فیلی با مبل

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی