|

فرش مناسب مبل سلطنتی رو چطور انتخاب کنم / قراره از زرق و برق خونت یه ملت سرگیجه بگیرن

فرش مناسب مبل سلطنتی باید از جهات مختلفی با این مبلمان بتونه ست بشه مثل رنگ و جنس که در این مقاله شرایط اون ها رو ذکر کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

خیلی از افراد هستن که از دکوراسیون های سلطنتی و پر زرقق و برق بسیار لذت میبرن و علاقه ی شدیدی دارن که محیط و فضای داخلی خونشون رو به شیوه ای سلطنتی و مجلل دیزاین کنن و خب میدونید که چیدمان همچین خونه هایی باید به شکلی باشه که تقریبا این زرق و برق در اکثر لوازم دیده بشه مثلا در این مواقع برای خیلی ها سوال پیش میاد که فرش مناسب مبل سلطنتی اون هم توی فضای پر زرق و برق و لوکس باید چطوری باشه؟ میدونید که باید بین فرش و مبل چه در دکوراسیون های خونه های خونه های اینطوری و چه در دکوراسیون های مدرن یه هارمونی برقرار باشه چرا که این دو آیتم خیلی بزرگ هستن در وسایل خونه.

بنابراین خیلی واضح و روشن هست که چرا خیلی ها به دنبال دونستن این موضوع هستن که فرش مناسب مبل سلطنتی باید چه شکلی باشه تا یه نقطه ی کانونی زیبا و منحصر به فرد توی خونشون خلق کنن که کاملا بشه شیک و لاکچری بودن رو با دیدنشون حس و لمس کرد بنابراین اگر شما هم یکی از اون دسته از افرادی هستید که دیزاین خونتون رو با مبل های سلطنتی و مجلل به یه کاخ میخواهید تبدیل کنید و به دنبال این هستید که فرش مناسب مبل سلطنتی رو پیدا کنید تا هر چه بیشتر در این زمینه موفق باشید بهتون توصیه میکنیم که این مطلب رو از دست ندید چرا که براتون در این زمینه مفید خواهد بود.

فرش مناسب مبل سلطنتی

فرش مناسب مبل سلطنتی باید خودش هم از تبار سلطنتی ها باشه!

احتمالا بدونید که در مقابل مبل های سلطنتی فرش های سلطنتی هم داریم که با ظاهر شکیلشون میتونن بهترین انتخاب برای دکوراسیون خونه های لوکس و مجلل باشن. متریال این فرش ها بسیار با کیفیت هست و از ویژگی های اون ها میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ و طرحی که این فرش ها دارن کاملا با مبل های سلطنتی سنخیت داره و یه جورایی کلاسیک و مدرنه.
  • طول عمر فرش های سلطنتی به طور معمول بالاست چون این فرش ها از الیاف با کیفیت و پرزگیری کم درست میشن.
  • فرش های سلطنتی از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردارن که همین موضوع دست شما رو توی ست کردن باز میذاره.

فرش مناسب مبل سلطنتی

عواملی که باید در انتخاب فرش مناسب مبل سلطنتی لحاظ کنید

از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب فرش مناسب مبل سلطنتی اون رو رعایت کنید ترکیب رنگ، طرح و اندازه ی این دو آیتم هست تا بتونید به اون استانداردی که مدنظر دارید برسید که در ادامه به یه سری از مسائلی که در این زمینه باید به اون دقت کنید اشاره کردیم.

رنگ فرش مناسب مبل سلطنتی: در انتخاب رنگ فرش سلطنتی باید به مواردی مثل اندازه ی اتاق، رنگ مبلمان، سبک دکوراسیون و نورپردازی توجه داشته باشین به عنوان مثال اگر مبلمان سلطنتی شما به رنگ زرد یا قهوه ای باشن فرش هایی به رنگ قهوه ای، طوسی و قرمز میتونه ترکیب جالبی با اون ها ایجاد کنه.

طرح و الگوی فرش مناسب مبل سلطنتی: برای این که یه انتخاب درست از فرش سلطنتی ست با مبلمانتون داشته باشید باید به الگوی فرش هم توجه لازم رو داشته باشید، به عنوان مثال اگر الگوی فرش انتخابی شما خیلی پیچیده هست بنابراین در مقابل بهتره که مبلمانی رو خریداری کنید که طرح ساده ای داره و یا برعکس. نکته ی دیگه هم این هست که الگوی پارچه ی مبل و فرش نباید زیاد با هم تداخل شکلی داشته باشن که چشم رو اذیت کنه.

فرش مناسب مبل سلطنتی

استفاده از رنگ های کمکی برای ست شدن فرش مناسب مبل سلطنتی: برای این که بین مبل و فرش سلطنتی به یه هارمونی و ترکیب رنگ خوب برسید میتونید از رنگ های کمکی هم بهره بگیرید و این رنگ ها میتونه در بخش های مختلف مثل زیر پایی میز، کوس ها، پرده و… مورد استفاده قرار بگیره تا یه ترکیب رنگی جالب، لوکس و شیک ایجاد بشه.

اندازه ی فرش مناسب مبل سلطنتی: یکی دیگه از نکات مهم که توی انتخاب فرش مناسب مبل سلطنتی باید به اون توجه کنید اندازه ی فرش هست، چون فرش شما باید به اندازه ای که اون قسمت هایی از مبل که به زمین نمیچسبن رو پوشش بده، بزرگ باشه.

فرش مناسب مبل سلطنتی

انتخاب جنس فرش مناسب مبل سلطنتی

برای این که بتونید در زمینه های بیشتری باعث مچ شدن فرش و مبل سلطنتی بشید در زمینه ی جنس اون ها نکات زیر رو عایت کنید:

  • جنس فرش سلطنتی: در خصوص جنس انتخابی برای فرش های سلطنتی، فرش های پشمی میتونن یکی از بهترین انتخاب ها باشن برای این دیزاین و دکور چون این فرش ها بافتشون نرمه، مقابل آسیب های مکانیکی و سایش مقاومت بالا و عمر زیادی دارن، البته فرش های ابریشمی هم میتونن توی فضاهایی با دکوراسیون دسلطنتی خوب باشن ولی خب هزینه شون خیلی بالاست.
  • جنس مبل سلطنتی: برای داشتن یه انتخاب مناسب برای مبلمان سلطنتی در زمینه ی جنس اون ها خرید چرم مرغوب میتونه بهترین انتخاب باشه چون چرمی که کیفیت عالی داشته باشه میتونه ظاهر کلی فضا رو حسابی شکیل و منحصر به فرد کنه و کلاس محیط رو بالا ببره و اگر هم مبلمان پارچه ای انتخاب میکنید به جنس و کیفیت پارچه هم اهمیت بدید.

فرش مناسب مبل سلطنتی

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی