|

فرش صورتی با چه مبلی ست میشه؟ این رنگ ماله باربی نیست ببین مردم باهاش چه دکوری میزنن

برای این که بدونیم فرش صورتی با چه مبلی ست میشه باید موارد مختلفی رو مورد بررسی قرار بدیم که در این مقاله براتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا شکیل به نظر رسیدن خونه و دکوراسیون اون برای خیلی ها اهمیت داره و خیلی ها هستن که دوست دارن منزلشون حسبی بدرخشه و برای رسیدن به این هدف مدام در حال تحقیق و سرچ کردن راجبه اصول دکوراسیون توی منزل هستن که خب باید بهشون تبریک گفت چرا که یه دکوراسیون شیک توی منزل میتونه تا حد زیادی روی روحیه ی خودشون هم تاثیر مثبت بذاره حالا در این بین یه سوالی که برای خیلی از علاقمندان به رنگ صورتی در دیزاین پیش میاد این هست که فرش صورتی با چه مبلی ست میشه؟ فقط برای چند ثانیه مکث کنید و به این که فرش صورتی میتونه چقدر زیبا و چشم نواز باشه فکر کنید.

 حالا قبل از این که بریم سوال جواب دادن به این سوال که فرش صورتی با چه مبلی ست میشه، نظرتون چیه یه مقدار بیشتر راجبه این رنگ بدونیم؛ صورتی رو میشه نماد سرخوشی دونست، این رنگ نشون دهند ی امیده. صورتی سایه های متنوعی داره که افراد با دیدنشون حالت های مختلفی بهشون دست میده و احساسات متنوعی مثل شادی و سرزندگی رو ازش میگیرن. حالا در خصوص این که فرش صورتی با چه مبلی ست میشه، باید بگیم که مسلما میدونید که ست شدن فقط از نظر رنگ نیست و شما باید آیتم های مختلفی رو برای رسیدن به این موضوع در نظر بگیرید که در ادامه براتون توضیحشون خواهیم داد.

فرش صورتی با چه مبلی ست میشه

تشخیص طیف رنگی برای دونستن این که فرش صورتی با چه مبلی ست میشه

در ابتدای امر برای این که بتونید یه ست خوب ایجاد کنید باید رنگ صورتی خاص موجود توی فرش رو تشخیص بدید چرا که صورتی طیف های رنگی متنوعی مثل کالباسی و گلبهی داره که هر کدوم حال های خودشون رو توی خونه ایجاد میکنن مثلا رنگ صورتی روشن میتونه ایجاد کننده ی یه فضای آرامش بخش باشه در حالی که بالعکسش یعنی صورتی تیره میتونه باعث هیجان و انرژی توی محیط بشه. مبلی که شما قراره انتخاب کنید باید مکمل فرشتون باشه نه این عینا هم رنگ اون باشه چون در این صورت یه فضای یکنواخت و کسل کننده ایجاد میکنید.

با این حساب در صورتی که فرش شما صورتی روشن هست میتونید اون رو با یه مبلی که دارای رنگی خنثی و مکمل هست مثل خاکستری روشن، عاج و یا بژ ستش کنید. با این کار شما یه محیط بی نظیر با آرامش فوق العاده خلق میکنید. در صورتی هم که دارای یه فرش با رنگ صورتی روشن تر هستید میتونید اون رو با یه مبل که رنگش متضاد و پررنگ هست مثل سبز تیره، آبی سرمه ای و خاکستری ذغالی ستش کنید و یه محیط مدرن و شیک داشته باشید.

فرش صورتی با چه مبلی ست میشه

در نظر گرفتن سبک مبل برای دونستن این که فرش صورتی با چه مبلی ست میشه

سبک مبلی که میخواهید خریداری کنید باید مکمل سبک کلی اتاق و فضای مورد نظرتون به خصوص فرش باشه. اگر اتاق شما دارای سبک کلاسیک و یا سنتی هست انتخاب یه مبل که دارای بازوهای گرد و پشتی تافت و تزئینات هست میتونه عالی باشه، در کل این مدل مبل ظریف هست و هیچ موقع دمده نمیشه و میتونه یه تضاد زیبا با یه فرش صورتی تشکیل بده که هر دو رو به چشم بیاره. در صورتی که اتاق مدنظر شما و یا پذیراییتون سبک کلی که داره امروزی و مدرن هست، خرید یه مبل ساده و شیک که دارای طراحی مینیمال و خطوط ظریف هست میتونه یه گزینه ی عالی باشه. 

فرش صورتی با چه مبلی ست میشه

اضافه کردن یه پالت رنگ برای دونستن این که فرش صورتی با چه مبلی ست میشه

در صورتی که علاقمند هستید که یه ظاهر پر جنب و جوش و جسور توی خونه ایجاد کنید میتونید فرش صورتی رو با مبل هایی که دارای رنگ متضاد هستن ست کنید؛ سایه های سبز، آبی، نارنجی و زرد میتونن در مقابل صورتی یه تضاد قابل توجه و زیبا ایجاد کنن. البته که این نکته رو فراموش نکنید که باید در نهایت اون رنگی رو انتخاب کنید مکمل رنگ صورتی که فرشتون داره باشه نه این که باهاش در تضاد باشه. مثلا یه مبل به رنگ آبی میتونه خیلی خوب با یه فرش به رنگ صورتی کم رنگ ست بشه در حالی که شاید یه مبل نارنجی زیاد از حد قدرتمند باشه.

فرش صورتی با چه مبلی ست میشه

در نظر گرفتن سبک اتاق برای دونستن این که فرش صورتی با چه مبلی ست میشه

یکی دیگه از مواردی که باید برای انتخاب مبل ست با فرش صورتی بهش توجه کنید، در نظر گرفتن سبک کلی فضا هست. به طور کلی یه فرش صورتی رو میتونید با خیلی از سبک ها از مدرن تا بوهمی مچ کنید ولی با این وجود مدل مبل انتخابی شما میتونه توی این فضا تفاوت زیادی ایجاد کنه، مثلا یه مبل مدرن و شیک میتونه به فضا یه ظاهر پیچیده و مینیمال ببخشه و این در حالی هست که یه مبل پر زرق و دنج میتونه سبک محیط رو سنتی جلوه بده.

نکته ی دیگه ای که باید به منظور ست کردن مبل با فرش صورتی به اون توجه کنید دقت در لوازم جانبی و اکسسوری های دیگه ی موجود در فضا هست، چرا که در مجموع مبلمان شما باید با سایر اسباب و اثاثیه ی منزلتون مثل صندلی ها، میز قهوه خوری، پرده و.. مکمل باشه. در این صورت اگه اتاق دارای یه تک رنگ هست باید رنگ های دیگه ای رو با استفاده از لوازم جانبی به اون اضافه کنید.

فرش صورتی با چه مبلی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها