|

خانم های مو قرمز چگونه آرایش کنند؟

چه آرایشی به خانم های مو قرمز می آید؟ میکاپ خود را متناسب با رنگ موی خود انتخاب کنید

آرایش برای مو قرمزها

چه آرایشی به خانم های مو قرمز می آید؟ معرفی جدیدترین مدل های میکاپ با توجه به رنگ پوست و مو، بهترین ترندهای آرایشی 2023 در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب سبک و رنگ در میکاپ برای همه خانم ها می تواند سخت و یا حتی بسیار چالش برانگیز باشد به طوری که باعث انتخاب های اشتباه در آن ها شود، مخصوصا اگر به جای مو مشکی دارای موهای رنگی آن هم با رنگ های فانتزی باشند. خانم های مو قرمز فوق العاده زیبا هستند، ولی اکثرا برای آرایش صورتشان دچار مشکل و تصمیم گیری های سخت هستند، چرا‌ که معمولا آن ها موهایشان خیلی درخشان و پوستشان بسیار روشن است. چنانچه شما هم دارای موهای قرمز هستید یا تصمیم گرفته اید که موهایتان را آن رنگی کنید بهتر است تا بدانید چه آرایشی به خانم های مو قرمز می آید؟ در این مطلب می خواهیم بگوییم که آرایش برای موهای قرمز چگونه است و شما از چه رنگ هایی می توانید برای میکاپ حرفه ای صورت خود استفاده نمایید تا چهره ای درخشان و زیباتر پیدا کنید.

انتخاب رنگ و مدل آرایش، که با موها نیز هماهنگ باشد نیاز به مهارت و تجربه دارد. موهای قرمز همیشه زیبا هستند، ولی مشکل زمانی به‌ وجود می‌ آید که نوبت به آرایش می‌ رسد. در واقع مو قرمزها یکسری محدودیت برای میکاپ دارند و هر رنگ لوازم آرایشی که دوست داشته باشند نمی‌ توانند استفاده کنند. آرایش متناسب با موهای قرمز، ترفند و ظرافت‌ های خاص خودش را دارد که با رعایت کردن آن‌ ها می‌ توان زیبایی رنگ موها را چند برابر بیشتر کرد بدون اینکه قرمزی آن توی ذوق بزند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های آرایش برای موهای قرمز آشنا شوید.

میکاپ برای موهای قرمز

میکاپ برای موهای قرمز

چرا که نه رژ لب قرمز برای موهای قرمز

اگر می خواهید جذاب ترین قسمت میکاپ صورت خود را متناسب با رنگ موی قرمز انتخاب کنید باید بگوییم که رژ لب قرمز می تواند برای چهره و نتیجه مطلوب شما معجزه کند. رژ لب قرمز یکی از رژ لب های مورد علاقه همه خانم‌ ها است و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که بگوید از رژ لب قرمز خوشش نمی‌ آید. یک باور نادرستی که در رابطه با موی قرمز وجود دارد که آن هم این است که خانم‌ های مو قرمز نباید از رژلب‌ های قرمز استفاده کنند. اکثرا این تصور را دارند که رنگ قرمز مو تحت تاثیر رنگ قرمز رژلب قرار می‌ گیرد و زیبایی خود را از دست می‌ دهد، در حالی که این تصور غلط است زیرا لب های قرمز شما نه تنها جذابیت موهای شما را کم نمی کند بلکه جذابیت چهره شما را چندین برابر می کند.

میکاپ برای موهای قرمز

میکاپ برای موهای قرمز

روی آرایش چشم ها بیشتر تمرکز کنید

خب بعد از انتخاب مهم ترین بخش میکاپ برای موهای قرمز این نکته را مد نظر داشته باشید که زمانی‌ که از رنگ‌ های قرمز تند برای رژ لب استفاده می‌ کنید آرایش چشم‌ هایتان را کمی ملایم‌ تر انتخاب کنید تا تعادل و زیبایی چهره‌تان به‌ هم نخورد. برای مثال می توانید از سایه های نود و طبیعی برای میکاپ چشم های خود استفاده کنید تا نه تنها جذابیت موهای قرمز خود را کم نکرده باشید بلکه تمرکز بیننده را به سمت رژ لب و موهای قرمز خود هدایت کنید. فراموش نکنید که چشم ها به اندازه کافی در مرکز دید هستند و تاثیر زیادی بر روی مخاطب می گذارند، پس نیاز زیادی به آرایش کردن ندارند.

میکاپ برای موهای قرمز

رنگ ابرو و کرم پودر را چگونه انتخاب کنیم؟

اگر موهایی قرمز دارید و برای انتخاب رنگ کرم پورد خود دچار تردید هستید باید بگوییم که قطعا بهتر می شود اگر رنگ کرم پودر خود را روشن انتخاب نمایید، زیرا برنز کردن پوت ممکن است با رنگ موهای شما همخوانی کافی را نداشته باشد. البته فراموش نکنید که این قانون در مورد رنگ ابرو هم نیز صدق می کند به همین خاطر سعی کنید برای آرایش ابروهای خود از رنگ های روشن استفاده کنید زیرا ابروهای تیره چهره‌تان را غیرطبیعی و ترسناک خواهند کرد.

میکاپ برای موهای قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی