|

چه اکسسوری هایی برای استایل دانشجویی مناسبه؟

معرفی چند اکسسوری دانشجویی و جذاب؛ استایل دانشجویی فقط مانتو و شلوار نمیخواد

اکسسوری دانشجویی

معرفی چندتا اکسسوری دانشجویی و جذاب و انواع مانتو دانشجویی در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های کوله پشتی و استایل دانشجویی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر دانشگاهی که باشید باید این نکته را مدنظر قرار دهید که دانشگاه بسیار مفرح و هیجان انگیزتر از مدرسه است. زیرا هنگامی که وارد دانشگاه می شوید، خصوصا در یک سال اول، با شور و هیجان بسیار زیادی روبه رو خواهید بود که گاهی تا سال دوم و سوم دانشگاه نیز ادامه خواهند داشت. یکی از دلایل مهم این موضوع هم این است که در دانشگاه شما می توانید لباس های متفاوتی از مدرسه را به تن کنید. البته درست است که در ابتدا مخصوصا دختر خانم های جوان به دنبال انتخاب و خرید چند مانتو دانشجویی برای استایل دانشجویی خود خواهند رفت. ولی نباید فراموش کنید که این استایل تحصیلی به جز مانتو و شلوار نیاز به اکسسوری و آیتم های مکمل دیگر هم دارد. برای مثال شما می دانید اکسسوری دانشجویی مناسب چه نوع اکسسوری ای است؟

اولین و مهم ترین اکسسوری دانشجویی برای دانشجویان خانم را می توان مقنعه دانست که خود دارای مدل های متنوعی است و انتخاب آن کاملا به نوع استایل و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. بعد از آن نوبت کیف و یا کوله پشتی است که هر دانشجویی باید برای رفتن به دانشگاه یک مدل از آن را انتخاب نماید؛ که البته انتخاب مدل آن بسته به جنسیت و یا رشته تحصیلی قطعا تغییر خواهد کرد. همانطور که می دانید هر رشته نیازمند حمل وسایل مختص به خود است، مخصوصا در رشته های فنی مهندسی. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین اکسسوری های مورد نیاز در استایل دانشجویی آشنا شوید. 

اکسسوری دانشجویی

اکسسوری دانشجویی

چه مدل اکسسوری دانشجویی، از کیف می تونه مهم تر باشه!

حال اگر می خواهید بدانید برای رفتن به دانشگاه به جز مانتو دانشجویی و یا شلوار چه آیتم هایی را نیاز دارید، باید بگوییم که انتخاب یک کیف مناسب به عنوان یک اکسسوری دانشجویی می توان نه تنها بر روی استایل بلکه بر روی چگونه سپری شدن اوقات شما در دانشگاه نیز تاثیر داشته باشد. برای مثال اگر در رشته ای تحصیل می کنید که نیاز است ابزار و یا قلم های زیادی را حمل کنید بهتر است یک کوله پشتی و یا کیف دستی بزرگ را انتخاب نمایید، در غیر اینصورت می توانید از کیف های دوشی کوچک تر هم نیز استفاده کنید.

اکسسوری دانشجویی

اکسسوری دانشجویی

آیا مقنعه اکسسوری دانشجویی محسوب می شود؟

همانطور که می دانید همه سرپوش ها از مینی اسکارف و شال رفته تا مقنعه جزو اکسسوری های زنانه محسوب می شوند که نه تنها پوشش شما را تکمیل می کنند استایل شما را نیز جذاب تر خواهد کرد. البته مقنعه ها معمولا به دیلیل اینکه ساده هستند و مانند روسری ها دارای پترن های جذاب نیستند بیشتر کاربرد پوششی دارند تا کاربرد تزئیناتی. پس انتخاب نوع و رنگ مقنعه تنها ویژگی هایی هستند که می توانند باعث تغییر سبک و یا حتی سبک استایل در شما شوند. البته برای مراسم های فارغ التحصیلی می توانید بر روی مقنعه خود از کلاه های چند ظلعی و روپوش های عبایی استفاده کنید تا خاطره های خود را ماندگار تر ثبت نمایید. این لباس ها و اکسسوری ها که تا حدودی معرف شما هستند به صورت جلو باز طراحی می شوند و معمولا دارای دوخت نوارهای رنگی می باشند.

اکسسوری دانشجویی

اکسسوری دانشجویی

عینک آفتابی یا عینک طبی؟!

عینک هم مانند کیف و یا اکسسوری های دیگر و مهم در استایل دانشجویی می تواند آیتمی تاثیرگذار بر روی استایل شما باشد. پس عینک چه از نوع آفتابی چه از نوع طبی فرقی ندارد، در هر حال نوعی اکسسوری محسوب می شود که بهتر است با بقیه آیتم های استایل دارای همخوانی باشد. برای مثال شما می توانید از فریم های اسپرت و ویفر برای استایل های کژوال و فریم های گربه ای و شیک تر برای استایل های کلاسیک کمک بگیرید.

اکسسوری دانشجویی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی