|

با فرش آبی چه مبلی ست کنم که جاریم چشاش چهارتا بشه؟ / یادت باشه بعدش اسپند دود کنی!

برای خانوم های کدبانو سواله که با فرش آبی چه مبلی ست کنم؟ که در جواب به این دوستان باید گفت که اصلا نگران نباشید که دستتون باز هست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد دوست دارن که خونشون رو جوری دکور کنن که علاوه بر این احساس آرامش بهشون دست بده تو چاردیوای که اختیارش رو دارن وقتی کهم که فردی به عنوان مهمون میاد خونشو از زیبایی منحصر به فرد دیزاینی که چیدن انگشت به دهن بمونه و شروع به تعریف و تحسین کنه که احتمالا بدونید برای رسیدن به این موفقیت اول باید وسیله های بزرگ خونه رو ست کنید که از مهم ترین های اون ها فرش و مبلمان هست که در این مقاله میخواهیم به اون دسته از افرادی که میپرسن با فرش آبی چه مبلی ست کنم؟ از جنبه های مختلف پاسخ بدیم.

 در ابتدا و برای پاسخ به این سوال که با فرش آبی چه مبلی ست کنم؟ بریم سراغ روانشناسی رنگ آبی؛ این رنگ احساس آرامش رو به ذهن شما منتقل میکنه و با کلماتی مثل امن، منظم، صلح آمیز و آرام توصیف میشه. این رنگ در حالت کلی نشان دهنده ی اطمینان و ثبات هست و برای اون دسته از شغل هایی که باید یه حسی از امنیت رو انتقال بدن توصیه میشه که در فضا و محیط کاریشون از این رنگ بهره بگیرن. با این حساب باید در وهله ی اول به انتخاب رنگ آبی توسط شما تبریک بگیم و حالا در ادامه ما هم تلاش کردیم که بهتون جواب این سوالاتون رو که با فرش آبی چه مبلی ست کنم رو بدیم، پس با ما همراه باشید.

با فرش آبی چه مبلی ست کنم

با فرش آبی چه مبلی ست کنم؟ مبل هایی با رنگ متضاد، همخوان، رنگ های مکمل

این نکته رو در نظر داشته باشید که موقعی میخواهید رنگ آبی فرشتون خیلی به چشم بیاد و یه نقطه ی کانونی ایجاد کنید بهتره از رنگ هایی که متضاد آبی هستن در طبیعت و پالت رنگ ها استفاده کنید مثلا در این زمینه مبل هایی به رنگ سرخابی یا بنفش میتونه انتخاب مناسبی باشه و جلوه ی بصری جالبی ایجاد کنه.

در رنگ بعدی برای مبلمان ست با فرش آبی باید از رنگ قهوه ای صحبت کنیم که شاید در نظر اول این رنگ متضاد آبی نباشه ولی ترکیب فوق العاده ای با این رنگ ایجاد میکنه و میشه از ترکیب این دو رنگ کنار هم دیگه به عنوان یه سمفونی زیبا و گوش نواز یاد کرد که در نهایت باعث تاثیر مثبتی روی ذهن افرا میشه چرا که در روانشناسی رنگ قهوه ای هم باید اینطور بگیم که این رنگ حس آرامش و اعتماد به نفس رو توی افراد مثل آبی بالا میبره. بنابراین شما میتونید از مبلمان قهوه ای جهت ست شدن با فرش آبی بهره بگیرید.

با فرش آبی چه مبلی ست کنم

از دیگر روش هایی که در راستای ست کردن رنگ مبل با فرش آبی میتونه به شما کمک شایانی کنه تقسیم کردن رنگ های مکمل توی پالت رنگ هاست یعنی شما میتونید برای ست کردن رنگ مبل با فرش آبی فقط مبل رو با فرش ست نکنید بلکه یه مجموعه ی رنگی ست با فرش بسازید مثلا مبلمان، کوسن و حتی شاید رنگ یک گلدون رو با فرش ست کنید تا به ترکیب رنگی جالب برسید مثلا میتونید برای این منظور در کنار آبی رنگ سبز، و طیف های مختلف آبی رو استفاده کنید.

با فرش آبی چه مبلی ست کنم؟ مبل هایی با رنگ خنثی

یکی دیگه از راه هایی که میتونید د با کمک اون یه هارمونی جالب بین رنگ فرش آبی با رنگ مبلتون ایجاد کنید بهره گیری از رنگ هایی هست که به اون ها خنثی میگن و این روزا بسیار در خونه هایی با سبک دکوراسیون استفاده میشن و میتونن با اکثر رنگ ها ست بشن که برخی از این رنگ های خنثی عبارتند از سفید، طوسی، مشکی و خاکستری که با قرار دادن اون در کنار رنگ های سرد مثل آبی و حتی رنگ هایی گرمی مثل زرد و قرمز میتونید یه ترکیب رنگی قابل قب,ل و بی بدیلی رو خلق کنید که حالا در ادامه در خصوص ترکیب آبی با هر یک از این رنگ های خنثی براتون گفتیم.

با فرش آبی چه مبلی ست کنم

  • با فرش آبی چه مبلی ست کنم؟ با مبل طوسی: بهره گیری از رنگ طوسی توی اصلی ترین آیتم ها در دکور خونتون دست شما برای انتخاب سایر رنگ ها برای ایجاد هارمونی باز خواهد بود که این موضوع باعث ایجاد انرژی های مختلف در فضای داخلی میشه.
  • با فرش آبی چه مبلی ست کنم؟ با مبل خاکستری: رنگ خاکستری یکی از طیف های رنگی طوسی محسوب میشه و دقیقا همون خصوصیات رو هم داره و میتونه به شما کمک کنه که از یه سری از رنگ های متفاوت دیگه هم در برخی از آیتم های ریز بهره بگیرید. 
  • با فرش آبی چه مبلی ست کنم؟ با مبل سفید: در صورتی که علاقمند هستید که فضای داخلی رو پرنور تر و روشن تر نشون بدید میتونید از مبلمانی به رنگ سفید در کنار فرشی به رنگ آبی استفاده کنید. در این حالت میتونید حتی به فکر یه رنگ زیبا برای دسته های مبل باشید که با این دو رنگ جالب بشه مثل رنگ شکلاتی.
  • با فرش آبی چه مبلی ست کنم؟ با مبل مشکی: ترکیب و قرارگیری آبی و مشکی کنار هم میتونه بسیار جذاب و جالب باشه ولی باید این موضوع رو در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از این دو رنگ برای فرش و مبلمان باید از یه رنگ سوم هم بهره بگیرید که یاسی و یا سفید میتونه اون رنگ باشه.

با فرش آبی چه مبلی ست کنم

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی