|

ترفندای محو خط و خش میز شیشه ای؛ میزتو ننداز دور یکی دیگه بخر بلکه خطاشو از بین ببر

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که میز شیشه ای که دارین خط و خش افتاده که با این چند ترفند به راحتی محو افق میشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا تو هر خونه ای یک یا چند میز شیشه ای وجود داره که هم میتونه برای میز های بزرگ و کوچک نهارخوری باشه و هم میز عسلی های مبلمان و هر میز دیگری که متناسب با دیزاین خونه خریداری شده. اما این موضوع هم هست که امکان نداره شما چند سال اون میز رو داشته باشید و بدون هیچ خط و خشی باشه. فقط کافیه با ناخن انگشتان خود یه تست کنید و آروم بکشید روی میز شیشه ای، اونوقته که خط و خش هایی رو احساس می کنید که شاید حتی خبر ازشون نداشتید و یا عمیق تر بودن و باخبر بودین و اتفاقا باعث آزار و ناراحتیتون هم بودن!

تو این گرونیا بهترین راه حل برای رهایی از این خط و خش ها استفاده از ترفند های خونگیه، چرا که خرید همون میز شیشه ای شاید خیلی براتون به صرفه در نیاد! پس اگه از علاقمندان راه یابی برای حل این مشکل هستید با ادامه این مطلب همراه باشید که قزا به دردتون میخوره.

میز شیشه ای

از بین بردن خط و خش میز شیشه ای با استون

مطمئنن حتی اگه دختر دار هم نباشید باز با توجه به اینکه یک بانو در خانه هست، استون هم تو خونتون پیدا میشه. میگید نیست؟ خب کاری نداره که! یک استون از لوازم آرایشی ها تهیه کنید و سپس شیشه مورد نظر رو به خوبی تمیز کنید. دقت داشته باشید همه کثیفی ها پاک شوند و بعد اجازه بدین خشک بشه!

قلمو رو در استون فرو کنید و کمی با استون آغشتش کنید. با اپلیکاتور آن را بر روی خط و خش ها بمالید و صبر کنید تا خشک بشه! حالا می بینید که خبری از خط و خش ها نیست!

اجازه بدید استون یک ساعت بر روی خط و خش ها بمونه و بعد با دستمال میکرو فایبر اقدام به پاک کردن استون ها کنید و تمام.

خط و خش شیشه

با خمیردندان خط و خش رو محو کنید

خمیر دندان آیتمیه که تو خونه همه پیدا میشه، پس برای استفاده از این مورد ابتدا میز رو به طور کامل عاری از آلودگی و کثیفی کنید و سپس اجازه دهید تا خشک شود. مقداری از خمیر دندان رو بر روی پارچه ای تمیز و نخی بریزید. دقت داشته باشید که از خمیر دندان هایی که ژله ای نیستند و یا جوش شیرین دارن استفاده کنید. 

در این مرحله پارچه ای که حاوی خمیر دندان هستش رو به صورت دورانی 30 ثانیه بر روی خط و خش های ایجاد شده بمالید و برای به حداقل رساندن و خیلی کم شدن خط و خش ها چند بار این حرکت رو تکرار کنید. در نهایت نیز با یک حوله تمیز و مرطوب ابتدا خمیر دندان هارو از سطح پاک کنید و سپس با یه دستمال بدون پرز بر روی فضای مورد نظر بکشید و تمام.

خط و خش شیشه

قطعا در این مرحله نیز بادی ابتدا میز شیشه ای رو به خوبی تمیز کنید به طوری که هیچگونه کثیفی بر روی آن نباشه. میزان کمی جوش شیرین و آب رو با هم در ظرفی مخلوط کنید و هم بزنید تا یک دتس و خمیری شکل بشه. یک دستمال تمیز رو دور انگشت دستتون ببندید و بعد با خمیر آغشته کنید.

به صورت دایره ای خمیر رو روی شیشه بمالید تا جایی که رد و نشونی از خط و خش ها نباشه و به دنبال ناپدید شدن اونها باشید! به مانند ترفند های قبلی ابتدا با دستمالی ممرطوب و البته تمیز سطح رو پاک کنید و سپس با یک دستمال نرم خشکش کنید و تمام.

نکته مهم : از این روند برای پاک کردن گاز شیشه ای هم می تونید استفاده کنید.

housekeeping22

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها