|

هزار مدل کفش و کتونی داری شلوغیش کلافت کرده؟ شصتا ترفند واسه چیدمان خفن یادت میدم

اگر از دست افرادی هستید که کفش زیاد دارید و شلوغ شده، میتونید با این ترفندا جوری مرتب کنید که هم دسترسی مثل آب خوردن شه و هم آسیب نبینن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر از دست افرادی باشید که تنوع فعالیت های روزمرتون زیاده و یا شیفته کفش خریدن هستید، احتمالا مشکل انباشته شدن کفش های مختلف رو دارید. هم کفشا رو دوست داردی و هم از شلوغ کاری که به وجود میارن کلافه میشید. البته اینکه ممکنه کفش ها بهشون آسیب زده بشه هم ناراحتتون میکنه!

اما قطعا برای حل این موضوع هم به مانند باقی موضوعات راه حل هایی هستش که اگه یک روز برشا وقت بذارید همچی درست میشه و شما هم از گنگ بودن اینکه کدوم کفشم کجاست خلاص میشید! در ادامه با ما همراه باشید تا چند ترفند جالب به هدفی که میخوایم برسیم!

Untitled

کفشارو رو زمین نذارید!

خب همه اولین راهی که به ذهنشون میاد اینه که کفشارو بر روی زمین و در قسمتی که پایین کمد خالیه بچینن. در حالی که بهتره بدونید این حرکت چندان جالب نیست و هنگام برداشتن هر کفش احتمال آسیب زدن به کفش های کناری نیز هستش.

دسته بندی کفش ها

قبل از هر کاری کفشارو دسته بندی کنید. چرا که به این شکل دسترسی راحت تره و در نتیجه اعصاب اروم تری دارید تا وقتی که مدام به دنبال کفش مورد نظر باشید. در ابتدا کفشارو به دو دسته تقسیم کنید: 1- اونهایی که بیشتر استفاده میشن. 2- اونهایی که گاهی (کمتر) استفاده میشن!

البته که میدونید باز این دو دسته هم دسته های مختلف دارند.

جا نداری؟ اینجوری جا بساز

اگر چه تعداد کفشاتون زیاده با توجه به اینکه کمد ها خیلی فضای ذخیره سازی زیادی ندارن، به این فکر کنید که آیا نیاز به یک فضای دیگه دارید؟ این موضوع در مورد اتاق های کوچیک بیشتر صدق میکنه که بادی خلاقیت لازمه رو بکار ببرید. مثلا به دنبال قفسه های کوچیک و یا جاکفشی و آویز های در مخصوص کفش برید، اینجوری قطعا کمکی خوبی پیدا می کنید.

کفش1

این جعبه ها "چی بپوشم" رو حل میکنه!

اما مورد دیگه اینکه از جعبه های کفش شفاف استفاده کنید تا بلکه جمله معروف "چی بپوشم" هم تا حدود زیادی حل بشه! اینجوری به راحتی میتونید کفشارو انتخاب کنید بدون اینکه همرو بریزید بیرون و شلوغ کاری بشه. اگر هم جعبه های غیرشفاف دارید پس عکس کفش رو بر روی جعبه بچسبانید تا موضوع حل بشه!

این کفش ها به بالای کمد move شن

کفش های پاشنه بلند و مجلسی معمولا کمتر استفاده میشن چرا که احتمالا هر شب هرشب مهمانی نیستید! پس این کفش ها رو به قسمت بالای کمد بفرستید تا هم سالم بمونن و هم اجازه بدن کفش های مورد استفاده بیشتر روشون تمرکز بشه!

ناگفته نمونه اگر شما بانوی هستید که بیشتر کفش پاشنه دار استفاده دارید، پس قطعا شما بادی اون کفش مورد استفادتون رو بالا مالا ها نذارید!

کفش3

قفسه های سیمی ظاهری خوبن و باطنی آسیب میزنن

نگهداری کفش در قفسه های سیمی ایده خوبی نیست! گرچه ممکنه در نگاه اول شمارو جذب کنه و فکر کنید حلال مشکلات رو پیدا کرده اید، اما با توجه به اینکه سیم ها به مرور باعث آسیب دیدگی کفش ها میشه و برداشتن اونها سخت میشه انتخابی مورد پسند نیست!

چکمه ها خبردار ایستاده باشن!

کفش 6

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها