|

نبود کمد واسه رختخواب / واسه خونه های قوطی کبریتیه الان اینجوری باید لحاف تشک جمع کرد

نبود کمد واسه رختخواب

اگه خونه ای کوچیک دارید و جا واسه رختوخواب کمه، اصلا جای نگرانی نیست چرا که با این ترفندا همه چی حل میشه و رخواتخواب ها هم جمع!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا دیگه همه خونه ها شدن آپارتمانی و با توجه به اینکه نقلی بودن واحد ها زیاد شدن و دیگه مثل قدیم ندیما نیست که خونه ها بزرگ و ویلایی باشن، پس بنابراین بسیاری از فضاها تو پلان واحدا حذف شده و یا خیلی فسقلی طراحی میشن. شما اگر چه یک خونواده بچه دار باشید و یا زوجی نوشکفته، به هر حال نیاز به رختخواب دارید و یکی از قسمت هایی که گفتیم تو طراحی های حال حاضر حذف و یا کوچیک شدن کمد دیواری هایی هستند که قبلتر برای یه عالمه رختخواب فضاسازی میشد و حالا می بینید که هوتوتو شدن!!

اما اصلا نگران این موضوع نباشید چرا که با کمی خلاقیت و فکر به راحتی میتونید هندلش کنید و اونچه که به عنوان رختخواب دارید رو جای گذارید کنید. شاید فکر کنید تنها کمد داشتنه که این مسئله رو حل میکنه که خب بهتره در ادامه مطلب همراه ما باشید و ترفند هایی دیگر رو امتحان کنید.

دکوراسیون-خانه-های-کوچک

صندوقچه های بزرگ و چند منظوره

یکسری از صندوقچه های قدیمی و آنتیک هستند که شاید بنظرتون دِمده و بی مصرف بیان و یا شاید هم با وسیله های انباری طور پر شده باشن که خب بهتره بگیم این صندوقچه ها فضایی عالی برای پتو های شما هستند که به صورت لایه ای و یا لول شده میتونید بچینید. 

ناگفته نمونه درآوردن پتو و بالشت و البته چیدنه دوبارشون توی این صندوقچه ها خیلی آسونه و میتونه در کنار تخت و یا اتاق شما گذاشته بشه.

دکوراسیون-خانه-کوچک-1

سبد های بافتی و تزئینی

سبد های بافتی گزینه ای دیگر برای حل این مشکل هستند که خب میدونید تو سایز و ابعاد کوچیکتر چقدر برای جمع آوری لوازم آرایش و جینگولی جات کوچیک کاربردیه. اما جالبه که تو سایز های بزرگ ترش هم برای جای گذاریه پتو ها میتونه فضای خیلی خوبی باشه که کنار مبلمان و یا تخت خواب قرار داده بشه و رنگ و طرفی متناسب با فضا انتخاب شه.

CYMERA_20160922_173431-1024x1024

سبد های مدرن لباسشویی

قطعا تو هر خونه ای کمد دیواری هستش اما با توجه به اینکه تمام رختخواب هارو نمیشه جا کرد، پس بهتره که تشک ها به کمد فرستاده بشن و برای پتو ها و بالشت ها میتونید از سبد های لباسشویی استفاده کنید. شاید بگید این دیگه چه مدلشه که خب با کمی گشت و گذار در بازار می بینید مدل های زیباتر و مناسب تری وجود دارند که مناسب این حرکت میتونن باشن. از نمونه های مدرن این سبد ها خریداری کنید و پتو های خود را به صورت لول و یا تا شده نگهداری کنید.

1399-12-29-912f3095-35d7-4957-91fe-c6837071c95c

قفسه و سبد های چوبی از جنس سرو

قطعا برای نگهداری رختخواب نیاز به یه فضای سبدی هستش که خب تا به اینجا با چند موردش آشنا شدیم و برای گزینه جدید پیشنهاد ما به شما اینه که از سبد های جنس چوب استفاده کنید، اما نه هر چوبی! بلکه چوب های رو میتونن یه ایده خوب باشن که بوی خوشی هم دارند و از نمونه های پلاستیکی بهترن.

اما اگر هم علاقمند به طبقه بندی برای پتو ها دارید چوب سرو برای طبقه بندی نیز مورد استفاده قرار میگیرن.

بزرگ_تر-کردن-فضای-خانه

جعبه مقوایی مقاوم

جعبه های مقوایی نیز گزینه ای دیگر و جالب برای جمع آوری رختخواب می باشند البته ممکنه ظاهر و پهنای زیادی نداشته باشن. در چنین شرایطی باید خلاقیت خود را بالا ببرید و با ورقه های تزئینی روکشی زیبا برای اونها بکشید. جهت افزایش سلیقه و البته اینکه از سادگی در بیاد، پیشنهاد می کنیم که روکش رو حدودا با پرده و یا روتختی که دارید هماهنگ کنید!

mo16039

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها