|

مشکی رنگ عشقه؛ با مبلمان مشکی جوری خونتو دکور کن که همه جادو و مبهوت دیزاینِت بشن!

اگر عاشق رنگ مشکی هستید پس باما باشید چون با شناختن رنگ‌های مکمل مشکی و ترکیب آنها با هم، باعث می‌شود تا دکوراسیون داخلی جذابی داشته باشید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروزه استفاده از رنگ های تیره و خنثی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل گسترش پیدا کرده و اگر شما تمایل دارید ست مبل با رنگی خاص را برای منزل خود تهیه کنید بهتر است از مدل مبلمان مشکی غافل نشوید در اصل ممکن است زمانی که به مبل‌های مشکی فکر می‌کنید ناخودآگاه به یاد استودیوهای‌ بزرگ نیویورک یا کافه‌هایی با طراحی مدرن و صنعتی بیفتید ولی این روزها استفاده از مبل مشکی در دکوراسیون رواج پیدا کرده است چون مشکی رنگ بسیار قدرتمند و دراماتیکی می ‎باشد و دکوراسیون با آن می تواند به عنوان چالش بزرگی به شمار آید. در واقع مبلمان مشکی رنگ ظاهر بسیار شیک و ظریفی دارد که همین آن را به گزینه‌‌ی بسیار عالی برای دکوراسیون داخلی معاصر و مدرن تبدیل کرده است، البته لازم به ذکر است که شناختن رنگ‌های مکمل مشکی و ترکیب آنها با هم، باعث می‌شود تا دکوراسیون داخلی جذابی داشته باشیم. به همین منظور شایانیوز در این خبر شما را با نحوه استفاده از رنگ پر ریسک مشکی در دکوراسیون داخلی منزل آشنا می‌کند.

0

 رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی گزینه مناسبی برای این ست دکوراسیون می باشند که بهترین رنگ های پاستلی برای ست کردن با مبل مشکی، هلویی کم رنگ، زرد کم رنگ، سبز کم رنگ و آبی کم رنگ است می توانید دیوارها را با این رنگ های پاستلی رنگ آمیزی کنید و آن را با یک مبل مشکی ترکیب کنید تا فضایی راحت و دوستانهبرای خود بسازید.

1

 رنگ بژ

رنگ بژ یک رنگ قهوه ای روشن است که به خوبی با مشکی ست می شود. این یک رنگ خنثی است که  استفاده از این می تواند فضارا ازتر و دگشا تر کند بنابراین اگر می خواهید کمی روح به اتاقی که بیشتر مبلمان مشکی دارد  بدمید  رنگ بژ نیز انتخاب خوبی است!

2

 رنگ طلایی

اگر خیال دارید به یک ترکیب لوکس از رنگ مشکی برسید یا حتی به استفاده از این رنگ به شکل خاص در اتاق پذیرایی تان فکر می‌کنید، حتما به سراغ ترکیب دکوراسیون مشکی طلایی بروید. ترکیب رنگ طلایی حال و هوای فانتزی رنگ مشکی را کمی متعادل‌تر می‌کند. شما می‌توانید این ترکیب رنگ را در مبلمان، پرده و اکسسوریها هم امتحان کنید. مجسمه‌ها و تابلوهای طلایی و آباژورهایی با پایه طلایی شما را به نتیجه دلخواهتان می‌رساند.

33

3

مشکی و نقره ای 

مشکی و نقره ای بهترین ترکیبی است که میتوانید انتخاب کنید رنگ نقره ای به مشکی جلوه میبخشد و باعث جذاب تر شدن آن میشود. ترکیب مشکی و نقره ای به درد خانه های مدرن و دکوراسیون های مد روز میخورد. از وسایل تزیینی نورانی و درخشان استفاده کنید, میتوانید از تصاویر زیر ایده بگیرید و برای زیباتر شدن دکوراسیون مشکی و مدرن تان تلاش کنید. مبلمان مشکی را به حال خودش رها نکنید و سعی کنید با کوسن های سفید یا نقره ای آن را جذاب تر کنید.

4

444

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی