|

لباس های راه راه را چگونه ست کنیم؟

معجزه لباس های راه راه در استایل تابستانی؛ رقابت تنگاتنگ کت راه راه با مانتو کنفی

مانتو راه راه

مانتو یکی از اصلی ترین پوشش های خانم ها است که انواع مختلفی دارد و بسیار متنوع می باشد. یکی از پرطرفدارترین مدل هایش مانتو راه راه است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای پوشاک و مد دنیای وسیعی است و همه ما می دانیم که این تنوع ممکن است تا حد بسیار زیادی باعث شود در انتخاب یا حتی ست کردن لباس های خود دچار اشتباه شویم. یکی از رایج ترین لباس ها لباس راه راه است، تا حدی که فکر می کنم هرکسی حداقل یک لباس راه راه در کمد خود داشته باشد. از جمله ویژگی های لباس راه راه این است که هیچ گاه از مد نمی افتد و با توجه به انواع مختلفی که دارد، برای اندام های مختلفی از لاغر تا چاق مناسب است و تنها باید نحوه ست کردن صحیح آنرا بلد باشید. البته انتخاب راه راه مناسب با استایل و فرم بدنی و ست کردن آن در استایل اصلا کار راحتی نیست، پس قبل از اینکه به دنبال خرید یک کت راه اره لینن و یا یک مانتو راه راه بلند باشید بهتر است که از اصول وقواعد استفاده آن ها در استایل اطلاعاتی کسب کنید. لازم به ذکر است که کت های راه راه یکی از ترندهای جذاب تابستان 1402 هستند که برای رقابت با دیگر ترندها مانند مانتو کنفی به بازار آمده اند، پس فراموش نکند که با انتخاب یکی مانتو راه راه استایلی ترندی و جذاب در انتظارتان خواهد بود.

برای شروع فراموش نکنید که لباس راه راه عمودی مناسب ترین نوع لباس راه راه برای افراد دارای اضافه وزن است، زیرا باعث می شود لاغرتر و کشیده تر بنظر برسند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی 1402 با مانتو راه راه آشنا شوید.

مانتو راه راه

مانتو راه راه

مانتو راه راه بلند؛ چرا که نه مجلسی و رسمی

یکی از تصورات غلط در بین خانم ها این است که مانتوهای راه راه و یا چهارخونه فقط برای استایل های کژوال و نیمه رسمی مناسب هستند، در حالی که اصلا اینطور نیست، مانتوهای راه راه می توانند در استایل های رسمی و یا مجلسی بسیار زیبا و جذاب ظاهر شوند. برای مثال شما می توانید برای تابستان امسال یک مانتو بلند و راه راه را انتخاب نمایید و با لباس های دیگری مانند شلوار پارچه ای، کفش پاشنه بلند و یا شال های حریر و مجلسی ست کنید تا استایلی بی نظیر و در عین حال ترندی را تجربه نمایید. البته برای تکمیل این مدل استایل از صندل های بندی و جذاب تابستان هم می توانید کمک بگیرید، زیرا این صندل ها چه در استایل های رسمی چه در استایل های کژوال کاربرد دارند.

مانتو راه راه

مانتو راه راه

کت راه راه لینن؛ تابستان را جذاب تجربه کنید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم مانتوهای راه راه به شما کمک می کنند تا شما فره بدنی خودر ا اصلاح کنید، پس اگر می خواهید تابستان امسال را با یک کت لینن راه راه جذاب بگذرانید بهتر است به این موضوعات دقت کنید. برای مثال اگر اندام لاغری دارید و قصد خرید یک مانتو راه راه را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما مانتوهایی را بخرید که دارای راه راه های افقی باشند زیرا این طرح باعث می شود عرض بدن شما بیشتر دیده شود و شما متعادل تر به نظر برسید. البته برای افراد چاق و یا دارای اضفه وزن کاملا برعکس است این افراد باید از مانتوهای راه راه با راه های افقی استفاده کنند تا کمی لاغر و کشده تر دیده شوند.

مانتو راه راه

مانتو راه راه

مانتو شومیزی راه راه را فراموش نکنید

مانتوهای شومیزی یکی از پایه های ثابت استایل زنانه در فصل تابستان هستند، پس اگر می خواهید این آیتم را امسال به شکلی ترندی و جذاب استفاده کنید. بهتر است نوع راه راه آن را انتخاب نمایید. البته برای ست کردن این مدل شومیز ها لازم است بیشتر از مونت های ساده و تک رنگ دقت به خرج دهید، برای مثال این لباس ها باید با آیتم های ساده و بدون پترن ست شوند. پس سعی کنید از انتخاب شلوارهای گا گلی و یا ترند طرح دار تابستانی برای تکمیل استایل های اینچنینی استفاده نکنید، در عوض تا می توانید از جین های اسکینی و ساده کمک بگیرید. دقت کنید که شلوارهای بگ ساده و نخی هم می توانند گزینه های مناسبی برای شما و مانتو شومیزی راه راه شما باشند.

مانتو راه راه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها