|

تابستان امسال چه مانتوهایی بپوشیم؟

مانتو لینن یا کنفی فرقی نداره؛ ست کردن مانتوهای ترند تابستون 1402 الکی الکی نیست که!

مانتو لینن

ست کردن مانتو و شلوار لینن، یکی از کار های دشوار برای ساخت استایل تابستانی است. اما اگر اصول و قواعد آن را بدانید، برایتان آب خوردن می شود.…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل تابستانی اصول و قواعد خاص خودش را دارد، از انتخاب آیتم اصلی که مانتو تابستانی است گرفته تا آیتم های مکملی مانند شلوار و شال. ست کردن مانتو و شلوار لینن، شاید یکی از کار های دشوار برای ساخت استایل تابستانی باشد، اما جالب است که اگر اصول و قواعد آن را بدانید، بدون شک در کوتاه ترین زمان و با کنار هم قرار دادن چند آیتم، این کار را انجام خواهید داد. پس اگر برای تابستان امسال می خواهید ترندی و جذاب لباس بپوشید بهتر است ابتدا با چندتا از مانتوهای ترند تابستان 1402 آشنا شوید. برای مثال مانتو کنفی و مانتو لینن دو تا از مانتوهای ترند و جذاب تابستان امسال هستند که می توان گفت بسیار مورد استقبال هم قرار گرفته اند. شما برای ست کردن این دو مدل مانتو می توانید از شلوار لینن استفاده کنید، زیرا ست پوشی به این سبک هم تا حدودی یکی از ترندهای جذاب امسال می باشد. شما می توانید با مراجعه به بازار متوجه این اتفاق شوید. پس نگران ست کردن مانتو تابستانی خود نباشید شما می توانید مانتو خود رابه صورت ست با شلوار خریداری کنید و برای ست کردن فقط به فکر انتخاب شال، کیف و کفش و اکسسوری های استایل خود باشید.

لینن یکی از انواع مختلف پارچه های مخصوص تابستان می باشد که با در نظر گرفتن قابلیت ها و ویژگی های آن، لباس های مختلفی از آن برای این فصل تولید می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل تابستانی با مانتو لینن و کنفی آشنا شوید.

مانتو لینن و کنفی

مانتو لینن و کنفی

مانتو لینن با خرجکار کنفی یا سوزن دوزی؛ شجاع باشید و از ترکیب ترندها نترسید

کنف دوزی و سوزن دوزی دوتا از ترندهای جذاب تابستان امسال هستند که قطعا شما از ترکیب این دو با مانتو لینن برای تابستان به استایلی ایده آل و در عین حال جذاب خواهید رسید. پس اگر می خواهید تابستانی متفاوت داشته باشید بهتر است که یک مانتو لینن با خرجکار کنفی یا سوزن دوزی انتخاب کنید و از آن در یک استایل کژوال به همراه یک شلوار جین استفاده کنید. اگر مانتو انتخابی قد کوتاهی دارد یک شلوار بوت کات جین می تواند استایل تابستانی شما را به همراه یک کتونی از این رو به اون رو کند. پس فراموش نکنید که قبل از انتخاب شلوار به قد و استایل مانتو انتخابی خود دقت کنید.

مانتو لینن و کنفی

مانتو لینن و کنفی

کفتان لینن را فراموش نکنید؛ تابستان را خنک تجربه کنید

پارچه لینن، از الیاف گیاه کتان و فلکس تولید می شود. که البته از رایج ترین الیاف گیاهی جهت استفاده در صنعت نساجی، کتان می باشد. پارچه لینن نزدیک به 30 هزار سال قدمت دارد و از محبوب ترین و پایدار ترین پارچه ها به حساب می آید، پس اگر می خواهید تابستان امسال را راحت و خنک تجربه کنید بهتر است به جای انتخاب مانتو و شلوار یک کفتان لینن انتخاب کنید و جدا از اینکه تن خور راحت را تجربه می کنید دغدغه ست کردن مانتو را از خود بگیرید. شما برای ست کردن مانتو کفتان فقط نیاز به انتخاب یک کفش و شال دارید. البته پیشنهاد ما بری انتخاب کفش صندل بندی و یا کتونی است، مگر اینکه برای رفتن به مهمانی آماده شوید که در این حالت می توانید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید.  

مانتو لینن و کنفی

مانتو لینن و کنفی

ست بپوشید؛ مانتو لینن خود را با شلوار لینن ست کنید

یکی از راه های داشتن استایلی ترندی و جذاب در تابستان انتخاب مانتو وشلوارهای ست است، البته منظور از مانتو و شلوار ست انتخاب لباس فرم اداری نمی باشد پس اصلا برای استایل شخصی به سراغ این لباس ها نروید. منظور از ست مانتو شلوار انتخاب یک مانتو لینن و شاد با شلوار ستش است، این مانتو و شلوارها گاها با خرجکارهای کنفی طراحی و تولید می شوند که این بسته به سلیقه شما می تواند در ست انتخابی شما باشد یا نباشد. اگر جزو افرادی هستید که ترندی و مدرن لباس می پوشند خرجکار کنفی مناسب استایل شما است ولی اگر ساده و مینیمال پوش هستید بهتر است به سراغ ست های ساده و بدون تزئین بروید.

مانتو لینن و کنفی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها