|

محصولات آرایشی ترند ۲۰۲۳

با ترندهای آرایشی 2023 جذاب به نظر برسید؛ به نظرت پوست برنز امسال مده یا ابروی پهن؟

ترند آرایشی

اطلاع از ترندهای آرایشی برای بسیاری از خانم‌ها مهم است و آنها هر ساله به دنبال این هستند که سبک میکاپ خود را با توجه به مد روز انتخاب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از ترندهای جذاب برای همه خانم ها ترندهای دنیای آرایشی می باشد، پس می توان گفت اطلاع از ترندهای آرایشی برای بسیاری از خانم‌ ها مهم است و آنها هر ساله به دنبال این هستند که سبک میکاپ خود را با توجه به مد روز انتخاب کنند. حال آیا می دانید ترندهای آرایشی 2023 چه نوع ترندهایی هستند و یا برای انجام آن ها به چه محصولاتی نیاز دارید؟ یکی از ترندهای آرایشی تابستان 2023 داشتن پوست برنز است، البته می توان گفت پوست برنز ترند همه تابستان های چند سال اخیر است. حال برای رسیدن به این ترند زیبا چند راه حل وجود دارد معمولا اولین راه حل هایی که به ذهن خانم ها می رسد استفاده از سولار و یا حمام آفتاب است. البته فراموش نکنید که این روش ها همگی روش های پر هزینه و خطرناکی هستند زیرا تا حدودی باعث آسیب به پوست شما خواهند شد. پس پیشنهاد ما برای تابستان امسال استفاده از یک برنزر خوب به جای روش های ذکر شده است، البته انتخاب یک برنزر خوب هم می تواند به اندازه انتخاب یک کرم پودر مناسب کار سختی باشد.

اگرچه در همه برهه‌ ها آرایش نچرال و مینیمال محبوبیت بیشتری نسبت به همه سبک‌ های دیگر دارد، اما آرایش‌ های شلوغ‌ تر نیز جذابیت خاص خود را دارند. در ترند آرایشی 2023 چیزی که بیشتر از همه قابل توجه است، بازگشت سبک Y2K و نوستالژی دهه 2000 است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از محصولات آرایشی ترند 2023 آشنا شوید.

برنزر و ریمل حجم دهنده

برانزر شنل؛ پوستی سالم و ترند داشته باشید

یکی از برنز های با کیفت و خوبی که برای تابستان پیشنهاد می کنیم پودر برنزه کننده شنل است، این برنزر جلوه ای آفتاب گرفته به پوست می دهد و بافتی بسیار سبک و کرمی پودری دارد. البته یکی از ویزگی هایی که این برنزر را از دیگر نوع های برنزر متماسیز می کند این است که رنگی طبیعی به پوست می دهد و مانند نوع های دیگر ظاهری مصنوعی ایجاد نمی کند. این برانزر برای صورت و بدن قابل استفاده است. استفاده از این برنزر به همراه سایه های تیره و اسموکی که یکی از ترندهای جذاب امسال هستند می تواند برایتان چهره ای ترند و جذاب را به ارمغان آورد. پس فراموش نکنید که داشتن چهره ای ترندی و جذاب نباید به هر قیمتی باشد، پس تا جایی که می توانید از سولار و اشعه های مضرر دوری کنید.

برنزر و ریمل حجم دهنده

برنزر و ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده سفورا؛ مژه هایی پر پشت ولی طبیعی

نمی دانیم به خاطر دارید یا نه ولی دوره ای در سال های گذشته مژه های بسیار پُر و حجیم ترند شدند و همه خانم ها به کاشت مژه به سبک والیوم و یا حتی مگا والیوم روی آوردند، که البته این مدل های مژه همگی باعث چهره ای غیر طبیعی و چشم های بی حال در آن ها می شد. امسال مژه هایی پُر ولی طبیعی بسیار طرفدار دارد، پس اگر هنوز هم از روش های کاشت استفاده می کنید سعی کنید از نوع کلاسیک آن کمک بگیرید اگر هم که از ریمل برای آرایش مژه ها استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک ریمل حجم دهنده است. این ریمل با فرمولی با‌دوام حجمی چشمگیر به مژه های شما می‌ دهد و مژه‌ ها را بلند و فر می‌ کند. براش این ریمل شبیه ساعت شنی است که دسترسی به تمام مژه ها را امکان پذیر می کند.

برنزر و ریمل حجم دهنده

برنزر و ریمل حجم دهنده

مداد ابروی آناستازیا؛ ابروهایی پهن ولی طبیعی داشته باشید

یکی از ترندهای آرایشی سال جدید را می توان ابروهای پهن و روشن دانست، پس شما برای داشتن ابروهایی ترندی و جذاب ابتدا به یک مداد ابروی مناسب با رنگی شبیه به ابروهای خود دارید. پیشنهاد ما برای آرایش ابرو مداد ابروی آناستازیا است این مداد دارای نوک مثلثی شکل است که با سر باریک تر آن می توانید نقاط خالی ابرو را پر کنید و با براش سر دیگر این مداد می توانید مداد را بلِند کنید تا به جلوه ای طبیعی تر برسید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مداد ابرو برای کشیدن تارهای ابرو بسیار مناسب است، پس سعی کنید جاهای خالی ابرو را به وسیله این مداد به شکل هاشور پر نمایید تا ابروهایی پر و طبیعی داشته باشید.

برنزر و ریمل حجم دهنده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب برنز و ابرو پهن خوب است برای بانوان موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها