|

ترفندهایی آرایش

با این ترفندهای آرایشی دیگه نیازی به تزریق بوتاکس و ژل نداری؛ با آرایش هم میشه جوان شد

ترفندهای آرایشی جوان کننده

جوان نشان دادن چهره می‌ تواند مربوط به بخشی از خواسته‌ کلی‌ اکثر افراد در مورد کم نشان دادن سن باشد که با این ترفندهای آرایشی محقق می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسئله سن همیشه برای خانم‌ ها مهم بوده است و آن ها معمولا به طور طبیعی علاقه دارند که کمتر از سن‌شان دیده شوند یا افراد مختلف به آن‌ ها بگویند که چقدر خوب مانده اند. با افزایش سن یکی از دغدغه‌ های خانم‌ ها این است که چطور آرایش کنند تا جوان تر به نظر برسند یا از چه مدل مو با چه رنگی استفاده کنند که سن‌شان را کمتر نشان دهد. البته خیلی از خانم ها هم به جای انتخاب درست سبک آرایش یا رنگ محصولات آرایشی برای جوان تر دیده شده به سراغ عمل های جراحی پر خطر و پر هزینه و یا تزریق ژل و بوتاکس روی می آورند، که می توان گفت این روش ها اصلا روش های سالمی نیستند. پس پیشنهاد ما به شما انتخاب چند ترفند آرایشی برای کم کردن سن است، شما با رعایت این ترفند ها می توانید جوان تر و زیباتر دیده شوید و در عین حال که از روش های پر خطر استفاده نکرده اید جوان تر دیده می شوید. برای این که با آرایش جوان تر به نظر برسید، باید نکاتی را رعایت کنید. برای مثال اگر بالای 30 سال سن دارید، از لوازم آرایشی که شاین یا اکلیلی، روی صورتتان استفاده نکنید و از سایه و رژهای اکلیلی  هم بپرهیزید.

علاوه بر نکات بالا فراموش نکند که در چهره‌ هایی که چروک زیاد دارند هم نباید از کرم پودرهای مات و نرم یا دارای ماندگاری خیلی زیاد استفاده کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین ترفندهای آرایشی برای جوان تر دیده شدن آشنا شوید.

ترفند آرایشی برای کم کردن سن

برای کم سن دیده شدن خط چشم باریک و رنگی بکشید

یکی از اشتباهات رایج در بین خانم ها این است که خط چشم خود را پهن می کشند، فراموش نکنید که خط چشم های پهن و مشکی باعث می شوند سن شما بیشتر از آنچه هستید دیده شود. پس اگر به دنبال این هستید که کم سن تر دیده شوید می توانید از ترفند کشیدن خط چشم باریک و رنگی استفاده کنید. پیشنهاد ما برای تابستان امسال خط چشم سبز و سرخابی است، این رنگ ها با استایل تابستانی شما هماهنگ هستند و باعث می شوند چهره جذاب تری پیدا کنید، دقت کنید که کشیدن خط چشم های رنگی پهن هم کار درستی نیست. پس سعی کنید چه از خط چشم مشکی استفاده می کنید چه خط چشم رنگی، خط چشمتان را نازک و کشیده بکشید تا چهره ای شاداب تر داشته باشید.

ترفند آرایشی برای کم کردن سن

ترفند آرایشی برای کم کردن سن

مژه کلاسیک بگذارید؛ مژه های پر و والیوم سن را بیشتر نشان می دهند

اگر جزو افرادی هستید که همیشه از کاشت مژه استفاده می کنید فراوش نکنید که کاشت های پُری مانند والیوم و مگا والیوم همگی باعث می شوند تا شما سن بالاتر دیده شوید، پس اگر می خواهید چهره ای جوان و شاداب تر داشته باشید بهتر است که از مژه کلاسیک استفاده کنید. اگر هم که از مژه مصنوعی و کاشت استفاده نمی کنید بهتر است زیاد به مژه هایتان ریمل نزنید تا حالتی مصنوعی و بهم چسبیده پیدا کنند، پس پیشنهاد ما در این حالت استفاده از فر مژه و زدن ریمل است زیرا در این حالت هم مژه هایی طبیعی خواهید داشت هم چهره ای جوان تر.

ترفند آرایشی برای کم کردن سن

ترفند آرایشی برای کم کردن سن

برای کم کردن سن با آرایش رژ لب نود بزنید

اگر می خواهید جون تر دیده شوید هتر است از زدن رژ لب های تیره و سی پرهیز کنید زیرا این رژ لب ها باعث ی شوند تا سن بالاتر دیده شوید. برای جوان نشان دادن چهره پیش از استفاده از رژ لب، با مداد های‌ لایت رنگ رژ لب بر روی لب بالایی خطی بکشید و با انگشت آن را پخش کنید تا طبیعی‌ تر به نظر برسد. برای پوست تیره از رنگ تیره استفاده نکنید که هم چندان زیبا نخواهد بود و هم لب‌ هایتان را کوچک‌ تر نشان خواهد داد. پس در مورد استفاده از رژ لب، همیشه به رنگ پوستتان توجه کنید تا به جوان نشان دادن چهره خود کمک کنید. شاید یه نظرتان کمی عجیب باشد ولی رژ لب های قرمز هم تا طیف قرمز اصلی مناسب هستند و نوع های تیره شما را سن بالاتر نشان می دهند.

ترفند آرایشی برای کم کردن سن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب با آرایش کردن بهتر است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها