|

برنزر چیست و چگونه استفاده می شود؟

برای برنز کردن دیگه نیازی به سولار و آفتاب نیست؛ با برنزر آرایشی تابستونو ترند بگذرون

برنزر آرایشی

اگر علاقه‌ ای ندارید که مقابل آفتاب قرار بگیرید و گرمای آن و خطرات احتمالی آن را تحمل کنید اما برنزه شدن را دوست دارید، بهتر است برنز بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با فرارسیدن تابستان و ترند شدن پوست برنز بیشتر خانم ها به سمت سولار و حمام آفتاب می روند، که البته خوب است بدانید این روش ها روش های پر خطری هستند. پس برای جلوگیری از آسیب ها احتمالی به پوستتان در روش های برنز کننده بالا پیشنهاد ما برای تابستان امسال این است که برنز کنید البته با برنزر آرایشی. پس اگر بدانید که برنزر چیست و چگونه باید از آن استفاده کنید، دیگر نیاز نیست مقابل گرمای نور خورشید قرار بگیرید. خانم هایی که می دانند پودر برنزر چیست و چگونه باید از آن روی پوست استفاده کنند، همیشه ظاهری جذاب و ترندی دارند. حال قبل از اینکه با روش استفاده و نوع زدن این محصول آرایشی ترند و تابستانی آشنا شوید بهتر است بدانید برنزر یکی از اقسام محصولات آرایشی به شمار می‌ رود که در تابستان بیش از فصل های دیگر ترند می شود و یا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول می‌تواند اشکال، ترکیبات و رنگ‌ های مختلفی داشته باشد و همانگونه که از نامش پیدا است وقتی آن را استفاده کنیم برحسب میزان پیگمنتی که دارد پوست را تیره و برنزی می‌ کند. به طور کلی می توان گفت برنزر برای برنزه کردن پوست به طور موقت استفاده می‌ شود.

پس فراموش نکنید که برای این که پوست صورتتان در هیچ حالتی شادابی خودش را از دست ندهد ولی در عین حال ترندی و جذاب باشد پودر برنزر می تواند راهگشا باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند برنزر با کیفیت و روش های استفاده از آن ها آشنا شوید.

برنز کردن

برنز کنید اما نه با آفتاب بلکه با برنزر تراکوتا فلاور بلاسم گرلن

همانطور ک در قسمت های بالاتر اشاره کردیم برنزر برنزر یک محصول آرایشی است که، بدون قرار گرفتن در معرض اشعه UV و صرف زمان طولانی برای گرفتن حمام آفتاب، به راحتی می ‌تواند پوست شما را برنزه کند. برنزر ها انواع مختلفی دارند و برای مثال می توان رایج ترین نوع های این مصول را برنزر پودی، ژلی، مایع و نوع کرمی نام برد. برنزر تراکوتا فلاور بلاسم نسخه جدید و لیمیتد ادیشن رنگ پرفروش شماره 3 تراکوتا لایت گرلن است که با طراحی جدید و منحصر به فرد عرضه شده است. 96% مشتقات پودر برنزه کننده گرلن از عناصر طبیعی گرفته شده است و همین ویژگی باعث می شود تا این برنزر هیچ آسیبی برای پوست شما نداشته باشد.

برنز کردن

برنز کردن

برنزر پودری لیمیتد ادیشن گرلن؛ کیفیت و شادابی را همراه با پوستی برنز تجربه کنید

برنزر پودری لیمیتد ادیشن گرلن مانند نمونه بالایی این برند از 96% عناصر طبیعی تشکیل شده است و بلافاصله پس از استفاده به خوبی روی پوست می خوابد و جلوه ای سلامت و درخشان به پوست می دهد. ولی تفاوتی که این برنزر را از برنزر با برنزر تراکوتا فلاور بلاسم گرلن متمایز می کند این است که این برنزر طیف های کمتری را در پوست پوشش می دهد در حالی که برنزر بالایی دارای طیف های بیشتری است. پس اگر می خواهید پوست برنز و جذاب تیره ای داشته باشید این مدل برای شما گزینه مناسبی است ولی اگر می خواهید برنز شوید ولی خیلی تیره نباشید بهتر است که از برنزر بالایی استفاده کنید.

برنز کردن

برنزر آرایشی

چگونه برنزر بزنیم؟ در آخر پودر بیک را فراموش نکنید

برای زدن برنزر خوب است که بدانید ابتدا این پودر برای استفاده در کدام نواحی صورت می باشد، شما می توانید برنزر را در استخوان گونه، قسمت وسط و کمی از حاشیه پیشانی و خط روی بینی استاده نمایید. برای این کار هم فقط کافی است تا براش آغشته به برنزر را روی قسمت هایی که گفتیم بمالید. در هنگام استفاده از براش در نظر داشته باشید که با حرکت نیم دایره براش را روی صورت خود بزنید تا پودر به خوبی روی صورت پخش شود. یکی از نکته های مهم در زدن برانزر این است که باید براش را با زاویه 45 درجه بگیرید. در انتهاب فراموش نکنید که برای فیکس ماند برنزر بر روی پوستتا بتر است تا از پودر بیک استفاده کنید. پودر بیک آرایش را روی پوست ثابت می کند و بافتی سبک و ابریشمی دارد. این پودر جلوه ای مات با اندکی درخشندگی به پوست می دهد و از براق شدن پوست در طول روز جلوگیری می کند.

برنزر آرایشی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها