|

شال های ترند تابستان را با چه مانتویی بپوشیم؟

چه کت لینن چه مانتو ژاکارد با توجه به رنگش شال انتخاب کن؛ ترفندهای ست کردن شال با مانتو

ست کردن شال با مانتو

ست کردن رنگ مانتو با شال یکی از سخت ترین و البته شیرین ترین و در عین حال ساده ترین کارهایی است که هر خانم ایرانی باید در آن خبره باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از آنجایی که یکی از بخش های مهم استایل خانم های ایرانی را مانتو تشکیل می دهد، پس ست کردن مانتو با شال یکی از سخت ترین قسمت های استایل در خانم های ایرانی محسوب می شود. فراموش نکنید که اگر می خواهید استایلی زیبا و در عین حال شیک داشته باشید برای ست کردن شال با مانتو باید ویژگی های زیادی را در نظر بگیرید. یادتان باشد هر چه قدر هم که مانتوتان زیبا و شیک باشد با انتخاب شال یا روسری، شلوار و حتی کیف و کفش نامناسب می توانید یک استایل افتضاح خلق کنید! در مقابل گاهی انتخاب یک شال مناسب می تواند زیبایی مانتوی شما را دو چندان کند. پس قبل از انتخاب شال ابتدا به رنگ مانتو دقت کنید زیرا هارمونی رنگ ها در استایل معجزه می کندف البته استایل و سبک مانتو هم می تواند بر انتخاب شال تاثیر بگذارد. برای مثال یک شال مجلسی و کار شده با یک مانتو شومیزی در استایلی کژوال هیچ هماهنگی ای ندارد و برعکس اگر برای ست کردن مانتو مجلسی و کلاسیک خود از یک شال ساده نخی کمک بگیرید انتخاب اشتباهی داشته اید.

مانتوها هم در طرح های ساده و تک رنگ و یا طرح دار و رنگی دوخته می شوند. ولی به طور کلی بهتر است مانتوهای ساده به رنگ خنثی را با شال و روسری های دارای رنگ گرم و یا رنگ سرد ست کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با ست کردن چند نمونه شال تابستانی با مانتو آشنا شوید.

ست کردن شال با مانتو

ست کردن شال با مانتو

شال صورتی را با مانتو کرم و آبی ست کنید

یکی از شال های جذاب و تابستانی که اکثر خانم ها برای استایل خود انتخاب می کنند شال صورت است، حال به نظرتان این شال جذاب با چه رنگ هایی ست می شود؟ شما برای ست کردن مانتو آبی روشن خود و یا مانتو کرم می توانید از شال صورتی کمک بگیرید. مانتو کرم که تکلیفش معلوم است زیرا دارای رنگی خنثی است و با همه رنگ ها به خوبی ست و ترکیب می شود ولی برای ست کردن مانتو آبی خوب است که در نظر بگیرید چه نوع آبی ای را با چه نوع صورتی ای دارید ست می کنید. برای مثال آبی کاربنی را با صورتی های جیغ و عروسکی ست کنید و آبی آسمانی را با صورتی های لایت و پاستلی، زیرا برعکس این نمی توانید استایلی جذاب و تابستانی داشته باشید.

ست کردن شال با مانتو

ست کردن شال با مانتو

شال سبز زارا  یا قرمز را با چه مانتویی می توان ست کرد؟

یکی از رنگ های ترند سال رنگ سبز زارا است، سبز زارا یکی از رنگ هایی است که شما می توانید از آن در اکسسوری هایی مانند شال یا روسری استفاده کنید. البته فراموش نکنید که قرمز هم به همین اندازه می تواند استایل شما را متحول و زیبا کند. پس اگی می خواهید تابستان امسال را شاد و پر انرژی بگذرانید و در عین حال استایلی شیک داشته باید بهتر است که یک کت لینن نچرال را برای ست کردن این دو مدل شال انتخاب نمایید. کت لنین نچرال معمولا رنگی شیری و رو یه سفید دارد و به راحتی با این رنگ ها ست می شود. البته یکی از نکته هایی که برای ست کردن این دو مدل شال باید در نظر بگیرید این است که رنگ مانتو نباید به گونه ای باشد که از جذابیت و خلوص رنگی شال بکاهد.

ست کردن شال با مانتو

ست کردن شال با مانتو

ست کردن شال با مانتو

مانتو سبز را با چه شالی ست کنیم؟

مانتو سبز یکی از مانتوهای پر طرفدار و پر کاربرد در تمام فصل های سال است، پس بهتر است که ست کردن شال با این مانتو را تا حدودی بلد باشید. شما برای ست کردن مانتو سبز می توانید از شال های نارنجی، آبی نفتی، کرم و یا سرخابی استفاده کنید. شاید باورتان نشود ولی استایل تابستانی با این رنگ ها می تواند برای شما حکم بمب انرژی را در دل تابستان داشته باشد. ممکن است شما لباس های زیبای زیادی داشته باشید اما موقع پوشیدن لباس احساس کنید رنگ لباس هایتان هماهنگی زیادی ندارد و با وجود هزینه ای که کرده اید استایل شما چندان چشمگیر نیست. پس قبل از خرید هر لباسی به هارمونی رنگ ها حتما دقت کنید.

ست کردن شال با مانتو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها