|

ست شومیز و شلوار بولدینگ

معرفی یکی از جدیدترین ترندهای مانتو برای تابستان 1402؛ ست شومیز و شلوار بولدینگ

ست شومیز و شلوار بولدینگ

وال پارچه‌ای بی نهایت سبک است که می‌توان برای هر تن پوشی از آن استفاده کرد. البته اصول خودش را دارد و برای استفاده از آن سلیقه هم مهم است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع تابستان دیگر نمی توان از مانتوهای ترند بهاری استفاده کرد زیرا آن ها مناسب فصل گرمی مانند تابستان نیستند. در نتیجه باید به سراغ مانتو ترند تابستان سال بروید. یکی از این مانتوها، مانتو بولدینگ و یا ست شومیز و شلوار بولدینگ می باشد. پارچه وال بولدینگ، یک پارچه خنک و سبک است که یکی از بهترین گزینه ها برای تابستون محسوب می شود. حال اگر می پرسید چرا در جواب باید بگوییم که پاچه وال طبیعی پارچه‌ ای است که به طور طبیعی و بدون دخالت انسان از پوست حیوانات، پیله کرم ابریشم و یا حتی دانه گیاهان ساخته شده است. این نوع پارچه‌ ها معمولا قیمت بالاتری دارند چون دوام و کیفیت بهتری نسبت به پارچه‌ های مصنوعی دارند و چون طبیعی‌ اند در مقابل اشعه فرابنفش هم تغییر رنگ ندارند و فوق العاده با بدن انسان سازگار هستند. پس اگر برای پوست خود ارزش خاصی قائل هستید به شما توصیه می‌ کنیم حتما از این نوع پارچه‌ ها استفاده کنید. از آنجایی که دنیای مد و فشن به سمت لباس های راحت و با الیاف طبیعی می رود تابستان امسال پیشنهاد ما به شما انتخاب یک شومیز وال به هماره شلوارش است تا علاوه بر استایل ترندی استایلی راحت را تجربه نمایید.

فراموش نکنید که پارچه های مصنوعی توسط انسان ها با الیاف مصنوعی ارگانیک یا غیر‌ارگانیک تولید می‌ شوند، پس گزینه مناسبی برای تابستان نیستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا را جدیدترین استایل های تابستانی 1402 با پارچه وال بولدینگ و لینن آشنا شوید.

شومیز و شلوار بولدینگ

ست شومیز و شلوار بولدینگ؛ با ترند جذاب و راحت تابستان 1402 آشنا شوید

مانتو شومیزی یکی از ترندهای جذاب تابستانی است که می توان گفت همه ساله در دنیای مد حضوری فعال دارد، حال امسال این مانتو به صورت ست با شلوار و از پارچه وال بولدینگ ترند شده است و می توان گفت تا حدی که در هم کالکشن های تابستانی برندهای به نام یک نمونه از این ترند جذاب با طراحی ای متفاوت وجود دارد. پس اگر به دنبال تابستانی جذاب و در عین حال شیک هستید می توانید یک نمونه از این ست را به رنگ سبز زارا انتخاب نمایید تا تابستانی شاد و در عین حال ترندی داشته باشید. فراموش نکنید که این ست ها برای استایل کژوال و روزمره شما مناسب هستند، پس از استفاده آن ها در استایل های رسمی و به همراه کفش های رسمی خودداری کنید.

شومیز و شلوار بولدینگ

شومیز و شلوار بولدینگ

شومیز و شلوار لینن؛ استایلی از دل طبیعت

پارچه لینن، پارچه ‌ای طبیعی با قدمتی دیرینه است که از گذشته‌ های دور تا به امروز، از آن برای دوختنِ لباس، وسایل منزل و حتی مومیایی کردن استفاده شده است. لینن از الیاف کتانی تولید می ‌شود که از ساقه گیاه کتان به دست می ‌آید. واژه لینن، ریشه در واژه لاتین لینوم ( linum ) و واژه یونانی لینون ( linon )، به معنای بذر کتان دارد. لینن از قدیمی ‌ترین پارچه‌ های جهان به شمار می ‌رود و بالغ بر ده هزار سال قدمت دارد. حال اگر می خواهید استایلی ترندی را با یکی از ست های ترند تابستان 1402 تجربه کنید، بهتر است که به فکر خرید یک ست شومیز و شلوار لینن باشید زیرا این لباس ها هم علاوه بر تن خور راحت و سبک به شما استایلی روزمره و جذاب می بخشند.

شومیز و شلوار بولدینگ

شومیز و شلوار بولدینگ

شومیز ترند سال را چگونه با شلوار ست کنیم؟

حال اگر قصد خرید یکی از شومیزهای بالا را به صورت تک دارید و نمی خواهید شلوار ست آن را بپوشید باید بدانید که ست کردن این شومیزها هم به اندازه مانتو شومیزهای تابستانی راحت و هیجان انگیز خوهد بود. برای مثال شما می توانید یک مانتو شومیزی بولدینگ را با یک شلوار جین مام استایل یا مام فیت ت کنید و به همراه کتونی استایل کژوال خود را تکمیل نمایید. البته از شلوارهای پارچه ای هم رنگ هم می توانید در مدل های بگ و نیم بگ استفاده کنید. فقط اگر شلوار بگ را انتخاب کردید یک کتونی لژ پهن بپوشید و بگذارید دمپای شلوارتان روی کفشتان را بگیرد.

شومیز و شلوار بولدینگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها