|

آموزش ترفندهای آرایش پوست

اول کرم پودر بزنیم یا ضد آفتاب؟ راز داشتن پوستی صاف و شاداب را یاد بگیرید!

کرم پودر یا ضد آفتاب

در واقع ترتیب استفاده از لوازم آرایش به چند شکل مختلف می‌تواند انجام گیرد که شما می توانید به دلخواه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- وقتی صحبت از زدن کرم پودر و کرم ضد آفتاب به میان می آید خیلی از خانم‌ ها نمی دانند که نخست باید کرم ضد آفتاب بزنند و یا کرم پودر و یا نمی دانند که چطور باید کرم ضد آفتاب را با فونداسیون همزمان بزنند؟ از طرفی معلوم نیست که آیا استفاده از کرم ضد آفتاب با فونداسیون می تواند از پوست دربرابر اشعه های فرابنفش خورشید محافظت کند یا خیر؟ باید بگوییم که هیچ جای نگرانی ای نیست زیرا در ادامه این مقاله برای همه این سوال ها جواب خواهید گرفت. ضد آفتاب از جمله مهم‌ ترین محصولات مراقبت از پوست می‌ باشد و تقریبا چندین سال است که وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین محصولی جدید در دنیای  محصولات آرایشی و بهداشتی نیست، ولی در چند سال گذشته نوع هایی از این محصول با تکنیک‌ های نوآورانه جدیدی برای محافظت از پوست با در نظر گرفتن زیبایی پوست در بازار دیده می‌ شود، که یکی از آن‌ ها همین ضد آفتاب‌ کرم پودری است. فراموش نکنید که یک قانون کلی در فصل تابستان وجود دارد که می گوید استفاده از کرم ضدآفتاب هر روز و همه جا واجب است.

در نتیجه اصلا نیازی به حذف هیچ کدام از کرم های آرایشی و یا بهداشتی نیست، فقط کافی است روند و ترتیب استفاده از آن ها را یاد بگیرید. در ادامه این مقاله هماره ما باشید تا به با یک ارایش پوست حرفه ای آشنا شوید.

اول کرم پودر بزنیم یا ضد آفتاب

برای قدم اول کرم پودر یا ضد آفتاب؟

برای حفاظت پوست از اشعه خورشید، حتما باید قبل از آرایش، لایه ای ضخیم از کرم ضد آفتاب را بزنید و بعد، از کرم های دیگر (در صورت نیاز) استفاده کنید. برای مثال اگر پوستی صاف دارید و از ضد آفتاب کرم پودری استفاده می کنید می توانید کرم پودر را حذف نمایید، ولی اگر از ضد آفتاب بی رنگ استفاده می کنید و پوستی نسبتا ناصاف دارید بهتر است که بعد از ضد آفتاب کرم پودر و کانسیلر بزنید. تعداد دفعات استفاده از کرم ضد آفتاب، به نوع پوست، شدت حساسیت و تعداد دفعاتی که در برابر تابش نور خورشید قرار می گیرید بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است.

اول کرم پودر بزنیم یا ضد آفتاب

اول کرم پودر بزنیم یا ضد آفتاب

بلافاصله بعد از زدن ضد آفتاب، کرم پودر بزنیم؟

شاید سوال خیلی از خانم ها این باشد که بعد از زدن ضد آفتاب بلافاصله باید کرم پودر بزنیم یا بهتر است از پرایمر استفاده کنیم؟ در جواب باید بگویم که پرایمر یک نوع زیرساز آرایش است و به شما کمک می‌ کند تا آرایشی بدون نقص و زیبا داشته و آن را مدت زمان بیشتری روی پوست خود نگه دارید. استفاده از پرایمر اجباری نیست اما اگر می‌ خواهید آرایش روی صورت شما بهتر بنشیند و پوشش‌دهی بهتری داشته باشد، توصیه می‌ شود که حتما از آن استفاده نمایید.

اول کرم پودر بزنیم یا ضد آفتاب

اول کرم پودر بزنیم یا ضد آفتاب

در آخر از پنکیک های دارای SPF استفاده کنید

شما با استفاده از پنکیک‌ هایی که دارای ترکیبات SPF هستند می‌ توانید ضد آفتا تان را تجدید کنید. این محصولات در کنار محافظت نسبی از پوست در برابر پرتو‌های خورشید، آرایش شما را مات و جذاب‌ تر می‌ کنند. پنکیک ها انواع مختلفی دارند که پیشنهاد ما به شما انتخاب نوع آن ها نسبت به نوع پوست خود است زیرا پوست های چرب و یا پوست های بسیار خشک هر کدام یک مدل از پنکیک  را می طلبند.

اول کرم پودر بزنیم یا ضد آفتاب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها