|

انواع سایه چشم را بشناسید

معرفی انواع سایه چشم و ترندهای آرایشی؛ به نظرت سایه پودری زدنش راحت تره یا سایه کرمی؟

سایه چشم

یکی از دغدغه‌ های مهم خانم‌های امروزی در آرایش، انتخاب مدل و نوع سایه و یا خط چشم است. آیا هنوز وقتش نرسیده که به این دغدغه پایان دهید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که آرایش چشم ها بسیار سخت تر  و زمانبرتر از آرایش بقیه قسمت های صورت است، زیرا چشم ها مرکز توجه هستند و تاثیر زیادی بر روی چگونه دیده شدن چهره خواهند داشت. سایه چشم از آن جایی که باعث برجسته و درخشان شدن چشم ها می شود، از پرکاربردترین محصولات آرایشی برای خانم ها است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سایه چشم هم از لحاظ ساختار و ظاهر انواع مختلفی دارد و هم مدل های مختلفی برای سایه زدن چشم وجود دارد؛ پس بی شک همین مسئله هم باعث سردرگمی شما در انتخاب این وسیله آرایشی می شود و هم کار شما را در انتخاب مدل دشوار می کند. در نتیجه لازم است قبل از انتخاب رنگ و نوع سایه ابتدا با انواع سایه چشم آشنا شوید و بعد نسبت به مهارت خود در زدن سایه و میکاپ و تفاوت های انواع سایه اقدام به خریدی آگاهانه کنید. استفاده از ترکیب رنگ‌ های متعادل به همراه بهره‌گیری از محصولات با کیفیت باعث خواهد شد تا شما بتوانید ضمن اجرای سایه چشم مناسب، آرایش بی‌ نظیری را بر روی چهره خود انجام دهید. سایه زدن به صورت روح می‌ بخشد و به آرایشتان رنگ و لعاب می‌ دهد، پس باید با فوت و فن استفاده از آن آشنا باشید.

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است، که سایه چشم خوب چی باید بخرم، پس بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مدل های ترند سایه چشم آشنا شوید.

انواع سایه چشم

انواع سایه چشم

سایه چشم مایع؛ نسل جدیدی از سایه

سایه مایع را می توان جدیدترین نسل سایه چشم معرفی نمود. این نوع سایه ها در بسته بندی ای شبیه به رژلب‌ های مایع با یک تیوپ درخشان و یک اپلیکاتور نرم و پر پرز تولید و به بازار عرضه می شوند. تنوع رنگ آن ها بسیار است و به صورت تکی و در رنگ های گوناگون وجود دارند. سایه های مایع از آن جایی که مایع هستند، هم کنترل کردن آن دشوار است و هم سریع خشک می شوند. به همین خاطر اگر در زدن سایه و آرایش مبتدی هستید و یا پوست چربی دارید این نوع سایه اصلا گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

انواع سایه چشم

انواع سایه چشم

سایه کرمی؛ ترندی که دنیای آرایش را متحول کرد

سایه چشم کرمی یکی دیگر از انواع سایه چشم است که بافتی مخملی و یکدست دارد و معمولا در یک ظرف کاسه ای کوچک عرضه می شود. سایه‌ های کرمی اغلب براق هستند، به همین خاطر نسبت به سایر سایه چشم ها برق بیشتری به چشم ها می دهند. از این رو می توانیم از آن ها برای شرکت در مجالس و مهمانی هایی که می‌خواهیم در آن حسابی بدرخشیم، استفاده کنیم. البته اگر اهل آرایش های غلیظ و تو چشم نیستید و ظاهری طبیعی و ساده را ترجیح می دهید بهتر است از سایه های چشم مات و پودری نود استفاده کنید. این نوع سایه ها برای افرادی که پوست چرب دارند اصلا مناسب نیستند.

انواع سایه چشم

انواع سایه چشم

سایه پودری؛ راحت و حرفه ای آرایش کنید

در میان انواع سایه چشم، سایه های پودری رایج تر و شناخته شده تر هستند و در کیف آرایشی بیشتر خانم‌ ها پیدا می‌ شوند. این نوع سایه چشم اغلب به صورت پالت های دوتایی یا چندتایی عرضه می شود و مدل های متنوع بسیار زیادی دارد که در میان آن ها می توان به انواع سایه چشم اکلیلی و سایه چشم مات اشاره کرد. جالب است که بدانید چیزی که این نوع سایه ر از دیگر مدل ها متمایز می کند قابلیت مخلوط شدن آن است. به این صورت که شما به کمک سایه های پودری خیلی راحت می توانید، رنگ‌ های مختلف را با هم ترکیب یا در کنار هم استفاده کنید. ایه های پودری برای پوست های چرب و معمولی گزینه مناسبی محسوب می شوند و نوع زدن آن ها با براش است.

انواع سایه چشم

انواع سایه چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی