|

مانتو سرخابی و رنگ های مکمل آن

از مانتو مشکی خسته نشدی، تابستون فصل مانتوهای رنگارنگه؛ مانتو سرخابی را چگونه ست کنیم؟

مانتو سرخابی

سرخابی رنگی بین آبی و سرخ و بسیار شاد و زنده است. یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها که امسال در مانتوهای لوکس زیادی نیز دیده شده سرخابی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ سرخابی از آن رنگ‌ هایی است که استفاده‌ از آن در لباس ممکن است دشوار به نظر بیاید، چرا که هم ست‌کردن آن با رنگ‌ های دیگر چالش‌ برانگیز است و هم رنگ درخشانی است که خیلی به چشم می‌ آید. اما اگر از رنگ‌ های تکراری و تیره خسته شده‌ اید یا نیاز به تنوع در  رنگ‌ های استایلتان دارید این رنگ آن‌ قدر جذاب است که با یک‌ بار استفاده دیگر از آن نمی‌ توانید دل بکنید.  این‌ بار قرار است در چرخه رنگ ترکیب‌ های درست رنگی با سرخابی را کشف کنیم‌. پس بیایید یک‌ بار برای همیشه ست‌ کردن رنگ‌ ها با هم را یاد بگیریم. استایل تابستانی گزینه مناسبی برای استفاده از مانتو مشکی یا حتی شلوار مشکی نیست، زیرا در این فصل باید رنگ ها را به چالش بکشید تا بتوانید استایلی متفاوت و جذاب خلق کنید. حال اگر برای ست کردن مانتو سرخابی خود به دنبال یک رنگ مناسب هستید خوب است که بدانید آبی، زرد، سبز، بنفش، قرمز، نارنجی و سیاه و سفید همگی ی توانند برای تمیل استایل تابستانی شما به کمکتان بیایند.

قبل از هر چیزی خوب است که بدانید سرخابی تناژ مختلفی دارد که همگی آن ها از ترکیب قرمز و بنفش حاصل می‌ شوند. قرمز رنگ اصلی و اولیه است و بنفش رنگی ثانویه بنابراین سرخابی رنگ ثالث به‌ حساب می‌ آید. این یک رنگ پرانرژی و شاد است که استایلی متفاوت و جذاب برای شما می‌سازد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو سرخابی آشنا شوید.

مانتو سرخابی

مانتو سرخابی

مانتو سرخابی و معجزه شلوار جین در کنار آن

فراموش نکنید که جین ها از استایل و دنیای مد حذف‌شدنی نیستند. پس اگر به دنبال یک گزینه راحت و کژوال برای ست کردن مانتو سرخابی خود هستید یک شلوار جین آبی برایتان معجزه خواهد کرد. ست کردن مانتو سرخابی با شلوار، شومیز ویا دامن بر خلاف ست کردن آن با رنگ های دیگر  کار راحتی‌ است. آسان‌ ترین آن ها هم پوشیدن مانتو سرخابی و شلوار جین آبی است. البته فراموش نکنید که برای تکمیل استایل خود می توانید از شال و یا کتونی های آبی پاستلی و یا آبی نفتی استفاده کنید که انتخاب رنگ اکسسوری ها تا حدودی به رنگ شلوار انتخاب شما بستگی دارد.

مانتو سرخابی

مانتو سرخابی

مانتو سرخابی و رنگ سفید؛ از رنگ های خنثی کمک بگیرید

رنگ سفید در خیلی از استایل‌ ها نجات‌ دهنده به‌ حساب می‌ آید، ولی جالب است که بدانید در کنار رنگ های شاد و پر انرژی غوغا می کند. پس برای ست کردن مانتو سرخابی خود با خیال راحت می توانید از رنگ سفید استفاد کنید. برای مثال شلوار و شال سفید برای استال تابستانی گزینه های مناسبی هستند. البته اکسسوری های جذاب تابستانی را مانند صندل های بندی و مینی اسکارف های سفید توپ توپ را فراموش نکنید، زیرا این اکسسوری ها شاید ساده باشند ولی استایل شما را از این رو به آن رو می کنند. البته دستمال گردن سفید و آیتم های دیگر اینچنیی هم برای استایل های خیابانی می توانند گزینه مناسبی محسوب شوند.

مانتو سرخابی

مانتو سرخابی

مانتو سرخابی و سبز زارا؛ ترندی و جذاب لباس بپوشید

یکی از ترندهای جذاب امسال مانتو و یا آیتم های سبز زارا هستند که در دنیای مد و فشن دل خانم ها برده اند. جالب است که بدانید شما بای داشتن یک استایل ترندی و جذاب فقط کافی است یکی از ایتم های استایل خود را به این رنگ انتخاب نمایید. برغای مثال در کنار مانتو سرخابی خود یک شلوار سبز زارا و یا یک شال سبز می تواند استایل ساده شما را به یک استایل خاص و جذاب تبدیل کند. شاید شما مدل یا سوپراستار نباشید ولی لباس پوشیدن به سبک این افراد اصلا کار سختی نیست، البته اگر از ترندهای روز دنیای مد آگاه باشید و جسارت امتحان آن ها را داشته باشید.

مانتو سرخابی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها