|

چه رنگ هایی مناسب آرایش پوست ما است؟

متناسب با رنگ پوست خود آرایش کنید؛ رنگ سایه چشم مناسب با تناژ پوستی خود را بشناسید!

آرایش متناسب با رنگ پوست

اگر کسی از شما بپرسد که پوست شما چه رنگی است، آیا می‌ توانید با اطمینان به او پاسخ دهید؟ اکثر افراد نمی دانند یا در مورد تناژ پوست شک دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر کسی از شما بپرسد که پوست شما چه رنگی است، آیا می‌ توانید با اطمینان کامل به او پاسخ دهید؟ می توان گفت اکثر افراد نمی دانند یا در مورد تناژ پوست خود شک دارند. حال شاید برایتان عجیب باشد ولی این عدم شناخت می‌ تواند هنگام انتخاب رنگ آرایش مناسب و مطابق با رنگ پوست مشکل‌ ساز شود. بنابراین، پیش از انتخاب رنگ آرایش متناسب با رنگ پوست که بتواند با برجسته کردن زیبایی‌ های ظاهری شما تحسین اطرافیان را برانگیزد، ابتدا باید نسبت ته رنگ پوست‌ تان آگاه باشید. در نتیجه فراموش نکنید که باید همیشه متناسب با رنگ پوست آرایش کنید در غیر اینصورت هرچقدر هم که حرفه ای آرایش کنید چهره ای زیبا و دلخواه نخواهید داشت. صحیح آرایش کردن خودش یک هنر است که نیاز به آموزش دارد، در نتیجه در این زمینه نمی توان خیلی سلیقه ای و یا ترندی عمل کرد زیرا شاید یک ترند به تنهایی و یا روی چهره ای دیگر بی نظیر به نظر بیاید ولی روی چهره شما به آن اندازه زیبا نباشد یا اصطلاحا به شما نیاید.

یکی از مهم ترین ابزار آرایشی که زنان و دختران جوان استفاده می کنند و تاثیر غیرقابل انکاری در زیبایی چهره و مخصوصا چشم ها دارد سایه چشم است. اما انتخاب رنگ سایه متناسب با هر رنگ پوست گاها بسیار دشوار است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا انواع آرایش برای تناژهای پوستی مختلف آشنا شوید.

آرایش متناسب با رنگ پوست

آرایش متناسب با رنگ پوست

رنگ مناسب سایه برای پوست گندمی ها؛ حرفه ای آرایش کنید

پوست گندمی به پوستی گفته می شود که رنگ آن میان رنگ سفید و سبزه قرار دارد. اغلب زنان و دختران ایرانی دارای این رنگ پوست است. پوست گندمی ها می توانند از هر رنگی که دوست دارند برای سایه یا آرایش صورت خود استفاده کنند زیرا بیشتر رنگ ها به آن ها می آیند. بنابراین چندان با محدودیت در زمینه انتخاب نیستند و دست شان در هنگام انتخاب باز است. البته توصیه می شود که سراغ سایه های براق و اکلیلی نروند زیرا این سایه ها گرینه مناسبی برای پوست کندمی ها نیستند، بلکه آن ها می توانند از سایه های مسی و یا طلایی استفاده کنند تا پوستی درخشان تر و صورتی زیباتر داشته باشند.

آرایش متناسب با رنگ پوست

آرایش متناسب با رنگ پوست

رنگ مناسب سایه برای پوست های روشن؛ رنگ و لعاب اضافه کنید

پیشهاد ما به افرادی که پوست بسیار روشنی دارند این است که سایه خود را یک یا چند درجه تیره تر از پوست خود انتخاب کنند، زیرا که باعث می شود چشم هایتان زیباتر شود و نمای بیشتری روی صورت تان داشته باشد. البته فراموش نکنید که در صورتی که رنگ های انتخاب شده تیرگی زیادی داشته باشند باعث اغراق در جلوه دادن چشم ها می شوند و از زیبایی شما می کاهند. به همین دلیل توصیه می شود که از رنگ های ملایم و کمرنگ استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از رنگ های قهوه ای روشن، بنفش، صورتی و آبی روشن استفاده کنید تا زیبایی خود را چندین برابر کنید.

آرایش متناسب با رنگ پوست

رنگ مناسب سایه برای پوست های سبزه یا تیره تر؛ جذاب آرایش کنید

برای افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند سایه های قهوه ای براق، نارنجی، آبی و سبز گزینه های مناسبی نیز محسوب می شوند. مهم ترین نکته ای که باید بعد از انتخاب یک رنگ مناسب سایه برای چشم هایتان مد نظر داشته باشید این است که میزان استفاده از سایه ها چقدر باشد تا افراط و تفریط در مصرف سایه ها منجر به از دست رفتن هارمونی و تناسب چهره تان با آرایش چشم ها نباشد.

آرایش متناسب با رنگ پوست

آرایش متناسب با رنگ پوست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها