|

مانتو آجری را چگونه ست کنیم؟

مانتو آجری را با چه رنگ هایی می توان ست کرد؟ ست کردنش از چیزی که فکرشو میکنی سخت تره!

مانتو آجری

ست مانتو آجری یکی از جذاب‌ ترین استایل‌ها برای افرادی است که به رنگ‌ های گرم علاقه دارند. رنگ آجری رنگی بین قهوه‌ای، نارنجی و قرمز است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ست مانتو آجری یکی از جذاب‌ ترین استایل‌ ها برای افرادی است که به رنگ‌ های گرم علاقه دارند. رنگ آجری رنگی بین قهوه‌ای، نارنجی و قرمز است. استایل‌ هایی که رنگ آجری دارند به دیگران احساس راحت و خودمانی القا می‌ کنند. ولی شاید ندانید که ساختن این استایل ها از ساختن هر استایل دیگری سخت تر خواهد بود. برای مثال شما می توانید مانتو مشکی و یا سفید را با هر رنگی ست کنید ولی مانتو آجری اینچنین نیست و شما باید ترفندهای خاصی را برای در کنار هم قرار دادن رنگ ها در استایل هایی که مانتو آجری وجود دارد بکار ببرید. البته فراموش نکنید که این نوع مانتو علاوه بر اینکه کار شما را برای ست کردن سخت می کند به شما ظاهری زیبا و فریبنده می بخشد که هر مانتویی قادر به ایجاد چنین استایلی برای شما نخواهد بود. یکی از نکته هایی که باید به آن توجه کنید این است که رنگ هایی که با آجری ست می شوند رنگ هایی هستند که شاید انتخاب آن ها از نظر شما کمی عجیب یا حتی اشتباه باشد. برای مثال از گزینه‌ های دیگر زیادی می‌ توان در کنار مانتو به رنگ آجری استفاده کرد، اما استفاده از رنگ قرمز چیز دیگری است.

همانطور که گفتیم ممکن است انتخاب رنگ قرمز در کنار مانتوی آجری به نظر شما عجیب غریب به نظر برسد ولی رنگ قرمز در کنار آجری تحولی عظیم را برای استایل شما رقم می زند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های زنانه با مانتو آجری آشنا شوید.

مانتو آجری

مانتو آجری

ست مانتو آجری با کرم؛ کم ریسک و مطمئن لباس بپوشید

اگر قصد ندارید زیاد فکر کنید و می خواهید خیلی راحت مانتو آجری تان را بپوشید به سراغ رنگ کرم بروید، زیرا ترکیب رنگ های آجری و کرم فوق العاده جذاب و هماهنگ هستند. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید و می خواهید استایلی کلاسیک و جذاب داشته باشید بهترین گزینه برای شما انتخاب یک مانتو آجری به همراه یک شلوار و یا شال کرمی رنگ است. فراموش نکنید که اکسسوری های کرم هم به اندازه آیتم های بزرگ در استایلتان تاثیرگذار خواهند بود. برای مثال انتخاب یک شال یا حتی باندانا برای بند کیف به رنگ کرم هم می تواند استایل شما را تغییر دهد.

مانتو آجری

مانتو آجری

مانتو آجری و سفید؛ سفید همیشه در استایل های زنانه معجزه می کند

سفید نیز جزو رنگ‌هایی محسوب می‌ شود که به راحتی می‌توان با آن استایل زیبایی ساخت و هارمونی جذابی را ایجاد کرد. البته بهتر است در انتخاب این رنگ در کنار مانتو آجری نیز دقت کنید و محتاط باشید. زیرا ممکن است برای مثال اگر شال یا روسری شما به رنگ سفید باشد و در کنار مانتو آجری از آن استفاده کنید، این ترکیب به رنگ پوست شما نیاید. ترکیب مانتوی آجری با شال یا روسری سفید و شلوار سفید مطمئنا از شما یه خانم شیک پوش می‌سازد. یکی از ویژگی های مثبت رنگ سفید این است که شما می توانید در استایل های خود از شلوار سفید به راحتی و بدون هیچ نگرانی ای استفاده کنید.

مانتو آجری

مانتو آجری

فراموش نکنید که مشکی به هر رنگی می آید

یکی از گزینه هایی که در دنیای مد همیشه برای شما وجود دارد و به یاری شما می آید رنگ مشکی است. پس اگر هنوز هم پاسخ سوال خود را دریافت نکرده‌اید، بهتر است در کنار مانتو آجری به سراغ رنگ مشکی بروید. به جرات می‌ توان گفت که استفاده از یک شال یا روسری مشکی در کنار هر مانتویی ممکن است. استفاده از این رنگ شال در کنار مانتو آجری توسط بسیاری از خانم ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد زیرا رنگ مشکی هیچ وقت از مد نمی‌ افتد پس می‌توان با خیال راحت از این رنگ در استایل استفاده کرد.

مانتو آجری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها