|

معرفی چندتا از بهترین برندهای ضد آفتاب

بهترین کرم های ضد آفتاب را بشناسید؛ یادت نره یه ضد آفتاب خوب تضمینِ یه تابستونه خوبه

ضد آفتاب

اگر می‌خواهید از خودتان در برابر سرطان پوست محافظت کنید و در کنار آن پوست لطیف و شفافی هم داشته باشید، استفاده از ضد آفتاب امری ضروری است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- محافظت از پوست نیمی از روند زیبایی است زیرا شما اگر پوستی سالم و شفاف داشته باشید صورتی زیبا و شاداب خواهید داشت و برعکس یعنی اگر پوستی سالم نداشته باشید هر چقدر هم که صورت خود را میکاپ  کنید در نهایت چهره ای خسته خواهید داشت. پس اگر می‌خواهید از خودتان در برابر سرطان پوست محافظت کنید و در کنار آن پوست لطیف و شفافی هم داشته باشید، استفاده از کرم ضد آفتاب برای شما به صورت روزانه امری ضروری و مهم به حساب می‌ آید. کرم های ضد آفتاب انواع مختلفی دارند و شما برای انتخاب مدل مناسب نیاز است که ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و بعد از آن ضد آفتاب مناسب پوست خود را انتخاب نمایید. البته جدا از سازگای با نوع پوست انتخاب ضد آفتاب ساده و یا ضد آفتاب رنگی نیز بستگی به سلیقه و نوع استفاده شما دارد. بعد از گذر از این موارد نوبت انتخاب یک ضد آفتاب خوب از یک برند مناسب و با پدر و مادر است، زیرا فقط یک محصول با کیفیت است که ویژگی های ذکر شده را دارد و می تواند از پوست شما محافظت نماید، برای مثال کرم ضد آفتاب الارو و یا ضد آفتاب سینره دو تا از این کرم ها هستند.

ما در این مقاله قصد داریم، بهترین انواع کرم ضد آفتاب، مناسب برای پوست چرب، پوست خشک،  پوست مختلط و دارای آکنه و جوش را به شما معرفی کنیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از برندهای به نام و با کیفیت کرم ضد آفتاب آشنا شوید.

ضد آفتاب خوب

بهترین کرم ضدآفتاب ایرانی را بشناسید

سینره یکی از کرم های ضد آفتاب ایرانی است که به جرات می توان گفت رقیبی برای نمونه های با کیفیت خارجی محسوب می شود. بین برندهای ایرانی، سینره همیشه محصولاتی برای رقابت با برندهای برتر خارجی دارد و جالب است که بدانید در زمینه کرم ضد آفتاب هم نیز همینگونه می باشد. کرم ضد آفتاب سینره SPF 50 محصولی تخصصی برای پوست‌ های چرب است که با فرمولاسیون فاقد چربی خود، جلوه ای مات و مخملی به پوست می‌ بخشد. البته فراموش نکنید که چیزی که این محصول را متمایز می کند فاقد پارابن بوده آن و دارا بودن فاکتور های محافظتی +++PA می باشد.

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب

کرم ضد آفتاب کلینیک؛ بهترین ضد آفتاب جهان حتی برای کودکان

جالب است که بدانید ضد آفتاب کلینیک امروزه به عنوان بهترین ضد آفتاب دنیا و بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان برای کودکان شناخته می شود. این کرم به دلیل ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی که دارد در لیست 7 کرم ضد آفتاب برتر جهان جای می‌‌ گیرد. در این کرم ضد آفتاب از هیچ گونه چربی و پاربنی استفاده نشده، از این رو گزینه مناسبی برای پوست‌ های حساس و یا حتی پوست کودکان می باشد. از ویژگی‌ های بارز ضد آفتاب کلینیک این است که از پوست در مقابل اشعه‌ های مضر آفتاب نظیر UVA و UVB محافظت می‌ کند. ویژگی ای که این کرم را از دیگر کرم ها متمایز می کند هم  این است که این ضد آفتاب با تکنولوژی جدید سولار اسمارت (Solar Smart) تولید شده و طیف گسترده است.

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

کرم ضد آفتاب الارو یکی از ضد آفتاب های باکیفیت در تمام دنیا است که می توان گفت مخصوصا برای افرادی که پوست های چربی دارند  نوعی معجزه در دنیای ضد آفتاب ها را رقم زده است. کرم ضد آفتاب SPF30 الارو مناسب برای انواع پوست‌ ها، به خصوص پوست چرب است. کشور سازنده این محصول نیز فرانسه است و این کرم به خاطر ماندگاری بالا و دارا بودن خاصیت ضدآب و تعریق بودن، مناسب ورزشکاران و کسانی است که صورت آنها زیاد عرق می‌ کند. حتی به خاطر داشتن خاصیت پوشانندگی، تمامی لک ها و ایرادات پوست را نیز پوشش می‌ دهد.

ضد آفتاب خوب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها