|

چگونه استایل نارنجی و سبز داشته باشیم؟

با این دو رنگ می‌تونی تو استایلت معجزه کنی؛ شجاع باشید و لباس های سبز و نارنجی بپوشید

استایل با مانتو نارنجی و سبز

رنگ نارنجی یکی از رنگ های محبوب بین خانم ها می باشد. جالب است که بدانید ترکیب این رنگ با سبز طرفداران بسیاری در صنعت مد و پوشاک را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی صحبت از استایل بهاری و فصل رنگ های شاد می شود، دیگر نیازی به مانتو مشکی و یا آیتم های کلاسیکِ خنثی نخواهید داشت. زیرا فصل بهار فصل به رخ کشیدن زیبایی های شما خواهد بود، در نتیجه نترس باشید و شجاعانه در استایل خود با رنگ ها بازی کنید. یکی از قشنگ ترین و خاص ترین ترکیب های رنگی برای استایل بهاری ترکیب رنگ نارنجی با سبز می باشد، رنگ نارنجی یکی از رنگ های محبوب بین همه افراد مخصوصا خانم ها می باشد. جالب است که بدانید ترکیب این رنگ با سبز طرفداران بسیاری در صنعت مد و پوشاک را دارد. در نتیجه اگی می خواهید استایل سبز و نارنجی را انتخاب کنید تا بهاری متفاوت داشته باشید بهتر است که ست کردن و استفاده از این دو رنگ را در استایل بیاموزید. برای مثال پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مانتو سبز به همراه انتخاب اکسسوری از رنگ های نارنجی است زیرا این ترکیب استایلی خاص و پر انرژی از شما را به نمایش خواهد گذاشت. در نتیجه فراموش نکنید که کیف و کفش نارنجی کاملا شما را خاص و متمایز از سایر افراد نشان می دهد.

پس اگر لباس یک لباس نارنجی نظیر روسری، مانتو یا شومیز در کمد خود دارید که نمی دانید آن را چگونه ست کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل نارنجی و سبز بیشتر آشنا شوید.

استایل سبز و نارنجی

مانتو سبز با شال نارنجی؛ به زیبایی طبیعت بهاری لباس بپوشید

امروزه دنیای مد، دچار تغییرات فراوانی شده است که می‌توانید علاوه بر اضافه کردن اکسسوری و لباس های عجیب و غریب، رنگ‌ های متضاد را نیز در کنار هم قرار دهید و یک استایل جذاب را ایجاد کنید. اولین پیشنهاد ما به شما این است که رنگ سبز و نارنجی را در استایل خود ترکیب کنید. برای مثال شما می توانید برای جذابیت بخشیدن به بهار خود یک مانتو سبز را انتخاب کنید و با شال و یا شلوار نارنجی آن را ست نمایید. اگر هم از پوشیدن شلوارهای رنگی خوشتان نمی آید می توانید شلوارتان را مشکی انتخاب کنید ولی کیف و کفش و شال خود را نارنجی انتخاب کنید.

استایل سبز و نارنجی

استایل سبز و نارنجی

بهار 1402 مانتو نارنجی با شال سبز را فراموش نکنید

در سال 2017 شرکت پنتون، رنگ سبز را رنگ سال نامگذاری کرد. رنگ سبز از ترکیب رنگ‌ های آبی و زرد به وجود آمده است و جالب است که بدانید فرقی نمی کند رنگ سال چه رنگی است شما در هر زمان و مکانی می توانید از این رنگ زیبا استفاده کنید زیرا رنگ سبز رنگ طبیعت، رنگ زندگی و دوباره متولد شدن است. حال اگر می خواهید کمی جسورانه تر از خانم های دیگر لباس بپوشید کافی است یک مانتو نارنجی را انتخاب کنید و آن را با شلوار و یا شال سبز ست کنید تا استایلی زیبا و بهاری داشته باشید. در استایل های رنگی بهار استفاده از اکسسوری های دارای هامونی را فراموش نکنید زیرا این اکسسوری ها باعث جذابیت بیشتر در استایل شما خواهند شد.

استایل سبز و نارنجی

استایل سبز و نارنجی

استایل بهاری با اکسسوری های سبز و نارنجی

رنگ نارنجی یکی از رنگ های شاد و گرم است که می توان آن را با رنگ های مختلفی ست کرد، ولی اگر می خواهید استایلی شاداب و سرزنده را تجربه کنید و برای اطرافیانتان یادآور سرزندگی باشید بهتر است این رنگ را با رنگ سبز ست کنید. برای مثال شما می توانید از شال یا کیف و کفش سبز و یا نارنجی در کنار مانتو خود استفاده کنید، ولی اگر می خواهید استایل پویاتری داشته باشید بهتر از  شال های طرح دار و ترکیبی با رنگ های سبز و نارنجی کمک بگیرید و یا زیورآلات خود را از این دو رنگ انتخاب کنید.

استایل سبز و نارنجی

استایل سبز و نارنجی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها