|

معرفی شلوار با توجه به نوع مانتو

با هر مانتو چه شلواری باید بپوشیم؟ شلوارتو متناسب با مانتو و سبک استایلت انتخاب کن

معرفی شلوار با توجه به نوع مانتو

شیک پوش بودن شاید در ظاهر کار دشواری به نظر برسد، اما کافی است اصول ست کردن را بلد باشید؛ آن وقت خیلی زود تبدیل به یک فرد شیک پوش می شوید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از رازهای خوش استایل بودن و داشتن استایل شخصی این است که بدانید چه لباس هایی را با یکدیگر بپوشید. شیک پوش بودن شاید در ظاهر کار دشواری به نظر برسد، اما در حقیقت اینطور نیست. کافی است اصول ست کردن را بلد باشید؛ آن وقت خیلی زود تبدیل به یک فرد شیک پوش می شوید. همانطور که می دانید مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل خانم ها است که می توان گفت هنگام ست کردن بیشتر دغدغه خانم ها برای انتخاب آیتم های مکمل آن است. حال اگر نمی دانید چه شلواری منسب چه مدل مانتویی است یا چه شلواری را می توانید در چه شبک از استایل استفاده کنید باید بگوییم که جای درستی آمده اید. جالب است که بدانید شلوارهای متنوع و فراوانی در بازار موجود هستند، به طوری که اگر برای خرید شلوار به بازار رفته باشید ممکن است اسم های نا آشنایی را بشنوید که باعث سردرگمی شما شود. در نتیجه بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا از این موضوع آگاه باشید که با هر مانتو چه شلواری باید پوشید؟ برای مثال بدانید شلوار بگ چه مدل شلواری است و برای چه مدل مانتویی مناسب است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوار زنانه اولین بار در دهه 1800 میلادی توسط فردی به نام الیزابت اسمیت میلر پوشیده شده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با شلوارهای مناسب برای ست کردن با مانتوی خود آشنا شوید.

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

مانتوهای سوزن دوزی و مجلسی را با شلوار بگ ست کنید

اگر شما هم مثل همه خانم های شیک پوش علاقه به دنبال کردن و خریدن ترندهای روز دنیای مد دارید و برای امسال یک مانتو سوزن دوزی شده را انتخاب کردید باید بگویم که بهترین گزینه برای شما یک شلوار بگ پارچه ای است که روی کفش پاشنه بلندتان بی افتد. شلوار بگ شما از پوشیدن شلوارهای جذب در هوای گرم تابستان نجات می دهد. جالب است که بدانید با اینکه شلوارهای بگی جز استایل‌ های قدیمی هستند، اما امروزه به شدت ترند شده و مورد استقبال قرار گرفته اند. گرچه این شلوار بیشتر برای پوشیدن در فضای خارج از منزل کاربرد دارد اما می‌توان در خانه یا مهمانی‌ های دوستانه نیز از این مدل شلوارها استفاده کرد.

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

مانتو کوتاه را با شلوار مام استایل ست کنید؛ امروزی و اسپرت لباس بپوشید

یکی از ترندهای دوست داشتنی و جذاب امسال مانتوهای شومیزی و یا همان مونت ها هستند که می توان گفت بهترین گزینه برای ست کردن آن ها شلوار مام استایل است. البته این به این معنا نیست که شما نمی توانید مانتو شومیزی خود را به جز شلوار مام استایل با شلوار دیگری ست کنید؛ بلکه شما می توانید از هر شلواری که می خواهید برای ست کردن استفاد کنید ولی قطعا نتیجه ای که با شلوار مام استایل می گیرید را نخواهید گرفت. شلوار مام استایل شلواری فاق بلند است که تا بالای ناف قرار می گیرد و فاق بلند آن باعث می شود که پاهای شما کشیده تر دیده شود.

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

شلوار راسته و مانتو کتی را فراموش نکنید

شلوار راسته زنانه الگوی پایه تمامی شلوار ها است و برای توضیح بیشتر می توان گفت شلواری ساده است که  گشادی در قسمت های مختلف آن یکسان است. این نوع شلوار را هم در مدل شلوارهای پارچه ای و هم در مدل جین می توان دید. مدل پارچه ای این شلوار معمولا با خط اتو همراه است. این شلوار چون مناسب تمامی اندام ها است می توانید به راحتی از آن، هم در مراسم های رسمی و هم مناسبت های کژوال استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مانتوهای کتی و یا رسمی کوتاه و کفش های پاشنه بلند بهترین گزینه برای ست کردن با این شلوارها هستند.

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها