|

چگونه شلوار بگ را ست کنیم؟

انواع استایل زنانه با شلوار ترند سال؛ بهار 1402 شلوار بگ و نیم بگ یادت نره!

شلوار بگ زنانه

امروزه تنوع بالایی از شلوار‌ها وجود دارد که می‌ توانید متناسب با سلیقه خود از آن‌ ها استفاده کنید. البته قبل انتخاب ترندهای سال را بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه خانم ها بیشتر تمرکز و دقت خود را روی انتخاب مانتو می گذارند در حالی که شلواری که با مانتو خود ست می کنید می تواند به اندازه مانتو روی ظاهر و استایل نهایی شما تاثیر بگذارد. امروزه تنوع بالایی از شلوار‌ها در بازار موجود است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه و نوع اندام خود از آن‌ ها استفاده کنید، البته پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا ترندهای سال را بشناسید و بعد شلوار و یا آیتم های دیگر استایل خود را انتخاب نمایید. یکی از شلوارهای ترند و پرطرفدار در چند سال اخیر شلوار بگ است، شلوار بگ را در اصل می توان شلوار ترند سال دانست؛ شاید کمی عجیب باشد به نظرتان ولی این شلوار برای استایل های مدرن و کژوال معجزه می کند. در نتیجه در استایل های بهاری خود از انتخاب این شلوار غفلت نکنید. خوب است که بدانید شلوار بگ یا baggy pants شلوار‌های گشادی هستند که در کمر آن‌ ها از کش استفاده شده است و یا حتی در برخی از مدل‌ ها دور مچ پا هم نیز از کش استفاده می‌ شود. این شلوار‌ها کاملاً آزاد و راحت هستند و مخصوصا در فصل تابستان و بهار طرفدارن زیادی دارند. اولین بار در دهه 80 میلادی طراحی و استفاده از این شلوار‌ها ترند شد.

 جالب است که بدانید اولین بار در کشور انگلیس از این نوع شلوار استفاده شد که به صورت گشاد با جیب‌ های زیاد طراحی شده بودند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع شلوار بگ و یا نیم بگ آشنا شوید.

شلوار بگ و نیم بگ

شلوار بگ و نیم بگ

شلوار بگ جین را چگونه ست کنیم؟ با جین ها همیشه مد روز هستید

یکی از شلوارهای جین زنانه را می توان شلوار جین بگ دانست، این شلوارها در چند سال اخیر در استایل های کژوال جایگاه بالایی پیدا کرده اند و در میان بسیاری از خانم ها بسیار محبوب شده اند. همه فرم های بدنی می توانند از این شلوار استفاده کنند ولی می توان گفت فرم‌ های بدنی که اصطلاحا به آن‌ ها ساعت شنی گفته می‌ شود با راحتی خیال می‌ توانند از شلوار‌های بگی استفاده کنند. برای ست کردن شلوار بگ جین شما می توانید از مانتوهای کتی اورسایز و نیمه اسپرت و یا حتی مونت ها که یکی از ترندهای سال جدید هستند استفاده نمایید و استایلی زیبا ومدرن را تجربه کنید.

شلوار بگ و نیم بگ

شلوار بگ و نیم بگ

شلوار بگ پارچه ای را فراموش نکنید؛ بهار را خنگ بگذرانید

در قدیم همه ما شاهد شلوارهای پارچه ای در نوع های راسته و ساده زنانه بودیم و می توان گفت اصلا به فکرمان هم نمی رسید که روزی شلوارهای پارچه ای را بخواهیم در استایل های کژوال و یا مینیمال امروزی استفاده کنیم. ولی همانطور که می بینید امروزه شاهد شلوارهای بگ پارچه ای و نخی هستیم که باعث می شود ما راحت و مدرن تر لباس بپوشیم. شما می توانید برای مثال یک شلوار بگ و کوتاه پارچه ای را با یک مانتو شومیزی یا یک مانتو جلوبسته کوتاه ست کنید و استایلی راحت و در عین حال شیک را تربه نمایید.

شلوار بگ و نیم بگ

شلوار بگ و نیم بگ

از شلوارهای نیم بگ غافل نشوید

شلوار نیم بگ در اصل نوعی شلوار بگ است با گشادی کمتر، حال اگر می خواهید بدانید که این شلوار هم به اندازه شلوار بگ ترند می باشد یا خیر؟ باید بگوییم که بله در سال جدید این دو شلوار هر دو در دنیای مد و فش بسیار استفاده شده اند. یکی از تفاوت های شلوار بگ با نیم بگ این است که شلوار بگ قد را کوتاه‌ تر نشان می‌ دهد بنابراین این شلوار برای افراد قد کوتاه توصیه نمی‌ شود، در نتیجه توصیه ما به افراد قد کوتاه این است که به جای بگ، شلوار نیم بگ را در استایل خود به کار ببرند. شلوارهای نیم بگ به دلیل تناسب در آزادی، پاها را کشیده تر نشان می دهند و در نتیجه شما قد بلندتر دیده می شود.

شلوار بگ و نیم بگ

شلوار بگ و نیم بگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها