|

سال جدید چه شلوارهایی بپوشیم؟

جدیدترین مدل های شلوار 2023؛ استایل مدرن فقط به مانتو نیست که از سر تا پا ترند بپوشید

انواع شلوار 1402

شلوار یکی از گزینه های اصلی پوشش است و تاثیر زیادی در استایل شما می‌گذارد، پس باید بهترین مدل شلوار را متناسب با استایل خود انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- همانطور که در انتخاب مانتو خود دقت می کنید فراموش نکنید که شلوار هم یکی از گزینه های اصلی پوشش است و تاثیر زیادی در استایل شما می‌گذارد، پس باید بهترین مدل شلوار را متناسب با استایل خود انتخاب کنید. زیرا انتخاب درست شما باعث شیک پوش تر شدن شما می شود. حال که در شروع سال جدید هستیم بهتر است قبل از انتخاب شلوار برای استایل های مختلف خود ابتدا با ترندهای دنیای مد و فشن آشنا شوید تا علاوه بر شیک پوشی استایلی مدرن داشته باشید. همانطور که می دانید شلوارها انواع مختلفی دارند، از انواع شلوار می توان به شلوار پارچه ای، کتان،‌ نخی، کرپ و جین یا همان شلوار لی در مدل های مجلسی، اسپرت، گشاد، راسته، اسلش و شلوار راحتی اشاره کرد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که در بین این همه تنوع مدل از کجا باید فهمید که کدامیک برای استایل و یا فرم اندام ما مناسب است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترندهای شلوار زنانه در سال 2023 آشنا شوید.

شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی برای یک خانم با سلیقه مهم است که با چه شلواری در موقعیت های مختلف حاضر شود زیرا این لباس روی پرستیژ او تأثیر زیادی دارد.

شلوار ترند 2023

این شما و این راحت ترین ترند سال؛ شلوار بگ

اگر شما هم مانند خیلی از افراد از پوشیدن شلوارهای جذب و یا خیلی تنگ کلافه شده اید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از شلوار بگ است. با اینکه شلوارهای بگ جز استایل‌ های قدیمی هستند، اما امروزه به شدت ترند شده اند و مورد استقبال می باشند. گرچه این شلوار بیشتر برای پوشیدن در فضای خارج از منزل کاربرد دارد اما می‌ توان در خانه یا مهمانی‌ های دوستانه نیز از این مدل شلوارها استفاده کرد. این شلوارها از بالا تا پایین آزاد هستند و تن خور بسیار راحتی دارند، پس در سال جدید این مدل را فراموش نکنید.

شلوار ترند 2023

شلوار ترند 2023

شلوار زاپ دار بپوشید؛ از کلیشه ها دوری کنید و خاص باشید

دنیای مد و فشن دنیای عجیبی است؛ هرازگاهی چیزهایی ترند می‌ شوند که در نگاه اول ممکن است مضحک به نظر برسند، اما نظر برخی مشتریان را جلب می‌ کنند و به محبوب ترین ترند سال تبدیل می شوند. شلوار جین پاره یا زاپ دار شاید یکی از همین موارد عجیب برایتان باشد، ولی خوب است که بدانید این شلوار یکی از پایه های اصلی دنیای مد را در سال 2023 تشکیل داده است. این شلوارها توسط برندهای معروف با طرح های مختلف، طراحی و تولید می شوند و طرفداران خاص خود را هم دارند. هر شلوار جینی که پارگی، سوراخ، ساییدگی و سایر علائم آسیب ظاهری را داشته باشد را می توان شلوار جین پاره یا زاپدار نامید.

شلوار ترند 2023

شلوار ترند 2023

شلوار مام استایل؛ با جین های داخل کمدتان آشتی کنید

یکی از ترندهای دوست داشتنی در سال 2023 شلوار مام استایل است، پس وقت آن رسیده که سر کمد خود بروید و شلوار جین های مام استایل خود را در بیاورید تا دل تابستان و بهار را با آن ها ببرید. شلوارهای مام استایل فاق بلندی دارند به طوری که معمولا کمرشان بالای ناف قرار می گیرد، از دیگر ویژگی های این شلوار این است که حالتی آزاد دارد و جذب نیست. پس می توان گفت این شلوار در قسمت بالا آزاد و هرچه به سمت پایین می آید تنگ تر می شود درواقع حالت مخروطی دارد.

شلوار ترند 2023

شلوار ترند 2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی